Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ZiezoZomer met de kilometervreters

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mamdrijn goed doel om niet achter de pc te gaan zitten om zo je grenzen te bewaken. Gisteren was de bedoeling en de planning om een lange afstand te gaan lopen met de dubbellaags sokken, maar mijn werk gooide roet in het eten ipv wandelen was ik aan het werk. In de avond een klein rondje gelopen voor mij even goed om de reden dat ik gewerkt heb te verwerken. Op zaterdag 3 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 12:22    
Man Weeggegevens   Alfons2712
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Mijn eerste 6 km's zijn binnen voor het nieuwe sprintje Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed, nu dus van vrijdag tot en met donderdag.

Voor vrijdag kan ik 3,5 km in de pot doen en voor zaterdag 17 en 2 is 19 km.
Mijn man heeft me zo'n 8 km vanaf ons huis afgezet en met een prachtige lus door het bos en om Heerenveen heen ben ik weer naar huis gelopen. In drie uur en een kwartier was ik er weer. Later op de dag liepen we nog een ommetje.

Ik begin het al te leren om in mijn eentje te wandelen. Het is een heerlijke manier om mijn gedachten en emoties te ordenen.

Ik wil jullie graag laten mee genieten van het mooie fluitenkruid onderweg:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 16:31    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig Geke en wat een fijne foto,wordt ik altijd vrolijk van. Deze week ga ik zorgen dat ik ga hardlopen en uberhaupt lekker ga bewegen. Morgen ben ik van plan wat in de keuken te gaan rommelen. Wil deze week ook weer een nieuwe start qua eten maken,want dat is momenteel dramatisch. Dus morgen vol goede moed aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 16:50    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Vanavond nog een ommetje van 3,5 km gelopen. Wat een heerlijk weer, zeg!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Misschien liepen we wel samen Geke, ook ik maakte een rondje na het eten. Ik had echt geen zin, maar was blij toen ik eenmaal liep, mooie zonsondergang heerlijke zomerse geuren en een vogelfluitconcert..

Het niet mogen computeren geeft me nog een onwennig gevoel, maar wat rust ik er van uit zeg..

5,57 km voor de pot

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 22:47    

Reageer met quote
Als je er van uitrust, weet je dat het goed is. Ik vind het knap van je.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 7:56    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Zo net ontbeten met wat rijstewafels met smeerworst, houmous en eentje met ei allemaall met een blaadje sla. Ga straks ook van het weertje genieten, lekker in het zonnetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik wil ook graag meedoen als dat mag.
Ik doe momenteel wel {probeer het althans} om iedere dag op de crosstrainer te gaan maar heb in de kast een stappenteller liggen en dit weer lokt ook wel uit om er meer op uit te gaan om te wandelen eigenlijk.
Ik las dat iemand geleerd had om er alleen op uit te gaan, die eerste stap moet ik nog zetten hopelijk lukt het me dat en kan ik er ook van genieten.
Ik zal als ik eraan denk mijn fototoestel meenemen om een mooie omgeving vast te leggen, alleen die mooie foto's die hier geplaatst worden motiveert al om de schoenen aan te trekken en erop uit te gaan en misschien wordt ik er nog bruiner van ook. Lachen Dus bij deze heb ik me aangemeld en ga nu mijn stappenteller omdoen.

Ik wens iedereen een fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 14:08    

Reageer met quote
Ik wandel en hardloop ook wel alleen hoor lekker muziekje op mijn hoofd en gaan met die banaan!! Net heerlijk even in het zonnetje gezeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 14:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 2 van 34