Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

YOU 'll never WALK alone.. met de kilometervreters

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wist je dat we de afgelopen 10 weken samen 2877,51 km hebben gelopen met het sprintje dat bestaat uit kilometervreters? Soms lijkt een blokje om er niet toe te doen, maar samen met de kilometers vormen al die loopjes een heleboel kilometers bijelkaar!

Geke bijvoorbeeld loopt bijna dagelijks; de ene keer noteert ze 1,6 km, en een andere keer loopt ze 28 km. In totaal kwam ze in tien weken uit op 370,60
Wicht doet het kalmer aan maar loopt zeker 3x per week 4 km. In ons vorige sprintje kwam zij uit op: 126 km in totaal!
Jan wandelde in de vorige sprint een persoonlijk record, nog wel op zijn verjaardag: 15 km.

Gemiddeld lopen we samen rond de 50 km per dag. En dat zou je niet zeggen als je onze km's ziet: de een post er 2 de ander 5, weer een ander 10..

Maar als je dan weet dat je samen echt heel veel loopt dan doe je het erom.. Zo liep ik vrijdag speciaal voor ons sprintje een extra blokje om.. Goed voor 7 km maar ook goed voor mij. Want ik was een uurtje in de buitenlucht, een uurtje aan het bewegen en had een uurtje geen tijd om te eten..

In ons sprintje stimuleren we elkaar met tips en aanmoedigingen. Inspireren we elkaar met wandelavonturen en het leukst van deze sprint is dat de kilometers tellen.. niet de kilo's. Aankomen is niet erg.. Zolang je het er ook maar weer afloopt Lachen

Elke week maak ik de balans op en toon ik de grafiekjes van onze persoonlijke en gezamelijke loopjes. Dit is het weektotaal van onze vorige sprint (klik maar op de dikgedrukte gekleurde letters om ons grafiekje te zien):

Week 21 t/m 30

Zoals je ziet liepen we het liefst op vrijdag, maar ook de donderdag en het weekend zijn mooie kilometervreter dagen.. We lopen bij regen en bij zonneschijn, we lopen van Canada tot Groningen, van Noord Holland tot Brabant.. en heel af en toe showen we een stukje pracht van onze wandeling aan elkaar.

Wandeling bij het bos van Hans en Grietje in de buurt van Zeewolde

Mijn doel in dit nieuwe sprintje is weer te gaan hardlopen.. En jij? Wat wil jij? Iedereen is welkom om met ons mee te lopen.

Het is wel handig om je km's in rood te vermelden zodat ik ze makkelijk terug kan vinden bij het noteren..

Heel veel succes en van harte welkom bij de

Laatst aangepast door Mamdarijn op zo 30 jul 2017 18:45, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 15:41    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zondag 30 juli (gepost in ons vorige sprintje, maar geldig voor het sprintje dat vandaag is opgestart..

Kaatje77 schreef:
Gisteren totaal 7 km en vandaag 5 km.
Gelukkig is het toch goed gekomen Maria! Ik vond het ook wel benauwd vandaag dus de hitte was niet alleen van de paniek Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 16:19    
Vrouw Weeggegevens   mariaD
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond en genoeg eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee ,moet inmiddels 12 kilo kwijt helaas

Mijn doel voor de komende weken is weer een paar km te kunnen hardlopen want in het weekend van 3 september loop ik een virtuele loop voor kika (voor mij geld dan 5 km hardlopen/wandelen/bewegen dus )

Vanaf morgen ga ik dus weer beginnen met hard lopen en met mijn voedings schema aan de gang Lachen

#komtallemaalgoed

Bye (Nederlands=Dag) Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 16:34    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
De 3 M's are in.. cheerleader Hoera voor Moppie, Mamdarijn en Maria cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 16:50    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
De 3 M's are in.. cheerleader Hoera voor Moppie, Mamdarijn en Maria cheerleader

Hoop dat de rest nog aansluit Erg blij

Vandaag 3 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 19:17    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier komt de 4e M haha!! Ik doe ook weer gezellig mee, ben weer lekker regelmatig aan het hardlopen en wandelen . Wilde vandaag ook hardlopen, maar voel mij niet top, last van buik/ darmen, dus dat wordt morgen of dinsdag. Mijn doel..om in ieder geval weer de 5km hardlopen te halen. Hang nu rond de 4km, die lukt mij eel. Nu weer naar de 5 of meer haha. En nu ook echt weer vast blijven houden, want dat is allemaal zo rommelig geweest.
Dus nu weer lekker positief verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 20:16    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mooi doel Milly! En haalbaar.. in 10 weken kun je zelfs misschien naar 7,5 Lachen

De vier MMMMusketiers.. durft nog iemand aan te sluiten wiens naam met een andere letter begint? Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 20:43    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Haha mooie benaming. ja als ik ongeveer 2 keer per week hardloop moet het lukken. Vorig jaar ook een keer ruim 7km gedaan. Ik denk dat ik max de 10 wil halen, al is dat voor mij geen must. Maar heb er wel weer zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Graag sluit ik me ook weer aan bij de M&M's. Lachen

Mijn doel voor het komende sprintje is om minimaal 35 km in de week (gemiddeld) te blijven lopen. Afgelopen 10 weken heb ik kennelijk 37 km als weekgemiddelde gehaald (zo fijn die overzichtjes, Mamdarijn!) en dat hoop ik zo te kunnen houden. Dat betekent af en toe een langere tocht. Dat blijft toch een uitdaging voor me. Ook al leer ik steeds beter genieten van zo'n tocht in mijn eentje. Voor de langere tochten kan ik in de praktijk niet altijd wandelmaatjes vinden, dus is alleen lopen de enige optie. Het wordt dus zaak om dat leuk te vinden. Want motivatie is alles. Gelukkig lukt dat steeds beter. Ik denk mede dankzij de Strava app, waarmee ik de kilometers bijhoud, maar ook de snelheid. Af en toe een tandje hoger is dan ineens leuk...
Maar eerlijk is eerlijk, met z'n tweeën wandelen of in een groepje is uiteindelijk wel zo gezellig.
Dus ik hoop in de komende sprint ook weer een paar georganiseerde wandeltochten te gaan doen.

Fijn dat dit sprintje er weer is, ik vind er heel veel motivatie in.
En dat wens ik jullie ook allemaal toe. Heel veel plezier bij alle komende kilometers!

Oktober challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 150 punten, tussenstand 75 punten op 17 oktober.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 20:58    

Reageer met quote
Gezellig Geke!! Wordt vast weer een leuk clubje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jul 2017 21:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 1 van 41