Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

xJoyce Sleeve operatie. Bang..

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xJoyce
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gastric sleeve

Reageer met quote
Hallo,

Mijn naam is Joyce en morgen word ik geopereerd. Ik ben 19 jaar en krsijg een gastric sleeve. Alleen ik ben een beetje bang, waarvoor.. Ik weet het niet echt. Ik denk voor de pijn erna en voor de complicaties die kunnen optreden
Ik ben nog nooit geopereerd dus weet niet hoe sit in zijn werk gaat. Iemand de operatie al gehaden kan me vertellen of het veel pijn doet?

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2012 21:57    
Vrouw Weeggegevens   JoyStar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Joyce,

Ik denk dat het aan de naam ligt hahaha, ik heet ook Joyce en ben ook erg bang! Zelfs voor het bloedprikken was ik bang (wat een held he:P). In okt word ik geopereerd, eerst zou ik ook een sleeve krijgen maar gister in overleg met de Chirurg is het toch een GB geworden.

Ik kreeg in mijn ziekenhuis een mooie en duidelijke presentatie via het NOK / Vitalis. Heb jij deze niet gehad?

Ik lees hier graag mee!

Groetjes Joyce

Gewichtsverlies incl. 9,9kg voor operatie
12 oktober GBP Rijnstate dr. Aufenacker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2012 8:31    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Joyce,
Ik lees hier dat je vandaag je operatie krijgt dus weet niet of je nog tijd hebt om achter de pc te kruipen PC

Van de narcose en de operatie merk je echt niets.
De chirurgen weten wat ze doen en jij ligt lekker te slapen.
Na de operatie krijg je pijnstillers en soms een morfinepompje waarmee je zelf kunt dosseren. Indien nodig maak er dan genruik van. Het is heel verschillend of je last/pijn hebt van de operatie.
Zelf heb ik nergens geen last van gehad terwijl iemand die bij mij op de kamer lag dus weer wel last van haar buikstreek had.
Ligt er ook een beetje aan wat je zelf aan kunt.
Er is gewoon goede controle en altijd iemand op de afdeling aanwezig dus dat zit wel goed.

Nou,
Mocht je het nog lezen...... Heel veel succes en slaap lekker dadelijk Erg blij
Ben benieuwd hoe het is gegaan en wacht dus je eerstvolgende beichtje af.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2012 8:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat oplettend Ron! Ik had het helemaal niet gezien dat dit bericht van gister was.

Ik wil je dan ook heel veel suc6 wensen vandaag! En ik lees graag hoe het gegaan is. Ik ben trouwens 22 jaar. Dus qua leeftijd zitten we ook nog redelijk bij elkaar.

Groetjes
Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2012 8:46    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hallo,,

Bedankt voor jullie begrip
Ik ga zo op weg naar het ziekenhuis en zal van het weekend even laten weten hoe jet geggaan is.

Groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2012 9:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat je het nog hebt kunnen lezen, het komt vast goed! Ff doorbijten zullen we moeten! Super veel suc6 nogmaals!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2012 9:54    

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben nu tluis en de operate is goed verlopn. Heb gehoord dat ik heel stabiel ben geweest, maar op de kamer heb ik tovh wat verhoging gehad. Verder heb ik toch wel wat moeite met lopen en opstaan, terwijl op de afdeling ook iemand was met een gastric bypass en die huppelde door de afdeling alsof het nikswas. Je moest 1 liter hebben gedronken wil je naar huis. Maar pff dat is wel veel hoor.. Is me ook niet gelukt maar mocht gelukkig wel naar huis.
Verder heb ik toch wel wat pijn in mn buik en dan vooral het bovenste wondje. Heb het soms ook best benauwd. En ik woon nog thuis,maar volgens mn moeder drink ik te weinig. Iemand tips?

Groetjes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012 11:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Joyce,

fijn dat het achter de rug is, is het je allemaal meegevallen achteraf? Waar ben je geopereerd? Heb je al wat vloeibaars gegeten en hoe ging dat?

Liefs

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012 12:06    

Reageer met quote
Het valt wel mee. Beetje pijn. En af en toe steken in mn buik. Ik ben met vloeibaar bezig. Op het moment een baby fruithapje. Smaakt niet slecht, maar krijg een klein potje nog niet op. Is dat normaal?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012 13:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb geen idee, ben zelf nog niet geopereerd(ik ben in okt aan de beurt), ik denk dat het vast iemand meeleest die het antwoord wel weet. Hoe was het met je angst viel het mee op het moment dat je in het ziekenhuis was?

Liefs

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012 13:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3