Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

**WmdW: De zoveelste keer?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
De zoveelste keer?
Tips en informatie van Weg met de Weegschaal
25 februari 2009

Vraag aan een trainer van Visiom: "Vind jij het nou niet saai om mensen steeds uit te leggen hoe ze gezond moeten leven?"
Trainer: "Ik leg niet uit hoe ze gezond moeten leven. Ik stel ze vragen en geef ze opdrachten, zodat ze er zelf achter komen hoe ze willen leven. Bezig zijn met wat echt belangrijk is voor mensen, is nooit saai."

Vraag aan Meijke bij de verschijning van het boek 'Weg met de Weegschaal' in 2007: "Waarom wilde je het zoveelste boek over afvallen schrijven?"
Meijke: "Het probleem bestaat toch nog steeds? Dan hielpen al die andere boeken niet genoeg. En bovendien gaat het niet over afvallen, maar over problemen met je gewicht of je leefgewoontes oplossen. Lees zelf maar."

Vraag aan iemand die voor de derde keer terug gaat naar een dieetclub: "Waarom ga je weer?"
Zij: "Omdat het de vorige keren ook hielp."
Vraagsteller: "Als je nu weer terugmoet, heeft het toch niet geholpen om slank te blijven?"
Zij: "Eh... oh."

Vraag aan jou: Stel dat je iets wilt veranderen, omdat je je beter wilt voelen dan nu. Heb je daar dan echt een besluit over genomen? Dat je het gaat doen en dat je bereid bent dingen te leren om bij je doel te komen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 20:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1