Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Wie herkent dit of heeft een antwoord voor mij?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dieet1908
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Ik ben sinds twee weken begonnen met Weight Care. In de ochtend een Shake, in de middag een Reep, in de namiddag een Bouillon, 's-avonds een warme maaltijd van 200 cal. bestaande uit Indische Rijst, Noodles, Soep, Omelet of Pasta en daarna een toetje. Hierbij verspreid over de dag twee stuks fruit en een bakje rauwkost en 2 liter water/groene thee. Ik houd mij hier volledig aan het hele dieet komt neer op 800/900 calorieën per dag.

De eerste week viel ik 3,5kg af! Dat bestaat natuurlijk wel uit vocht enzo, maar toch is dat erg prettig om te zien. Ik weet ook dat die eerste week meestal het meest is, maar nu na week twee ben ik NIETS afgevallen! sterker nog, iets van 2 ons erbij.

Hoe kan dit nou? Ik doe precies hetzelfde en ik eet echt zoveel minder als mijn normale sitatuatie hiervoor.

Moed zakt me gelijk in me schoenen, al weet ik dat het belachelijk is, want ben pas 2 weken bezig. Ik hou natuurlijk gewoon vol, maar dacht misschien heeft iemand positieve ervaringen of kennis om mij een beetje op te peppen!

Alvast bedankt!
Gr. Kelly
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2015 7:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Kelly, allereerst moet je bedenken dat je lichaam nu eenmaal geen rekenmachine is e dus niet doet aan optellen en aftrekken. Het reageert niet altijd zoals we willen. 3,5 Kilo in een week is natuurlijk enorm veel en dan kan het zo zijn dat je lijf daarvan 'schrikt' als het ware en even op de rem trapt.
Ook kan het zijn dat je zo weinig vast voedsel binnenkrijgt dat er niet veel meer uit te scheiden valt, dat heb je immers in de eerste week al gedaan. Erg blij Even laten wennen, stug volhouden dus. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 okt 2015 8:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1