Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Wie heeft er ervaring met paardenkastanje ?

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb erg veel last van vermoeide benen, nu heb ik gelezen dat paardenkastanje kan helpen het te verminderen, het werkt genezend.

Paardenkastanje bevat aescine

Deze stof versterkt de wanden van de aders en verbeterd de doorbloeding.

Normaal had ik het allang besteld, maar ik slik al per dag 4 supplementen Rollende ogen

Wie heeft hier ervaring mee, of gebruikt deze ?

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2016 15:34    

Reageer met quote
Ik heb het zojuist besteld, paardenkastanje extract 120 capsules, goed voor 4 maanden.

Uiteraard zal ik hier mijn bevindingen over deze schrijven.
Een bekende tip van grootmoeder bij pijnlijke benen is Paardenkastanje.

Ik ben benieuwd Erg blij

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2016 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 16:13    

Reageer met quote
@Ellen

Ik heb het nog niet binnen, maar ik laat het weten als ik het een tijdje slik Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 16:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik ben ook benieuwd.
De balsem van Gehwol met paardekastanje gebruik ik wel. En multivitamine voor de vitamine B

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 18:32    

Reageer met quote
@moniek

Waar gebruik jij deze balsem voor ?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 19:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een slechte doorbloeding en dus een slechte huid en vermoeide benen.
Al zo lang ik me kan herinneren heb ik spataders en deze zomer kondigden een aantal nieuwe zich aan.
Toen ben ik gaan smeren met de Gehwol...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 18:33    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Oké.... En helpt het ook ?

Ik heb in 1999 een ernstige trombose gehad in mijn linkerbeen door een medische misser, nu denk ik dat ik een etalage been heb.
Dus als smeren helpt, waarom niet.

Ik heb ook wel eens heparine zalf van de dokter gekregen, dat hielp ook goed.

Heparine krijg je vaak na een operatie om trombose te voorkomen, en dat waren zij bij mij dus vergeten Sip

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 okt 2016 21:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tja, dat weet ik eigenlijk niet Marina, want ik weet niet hoe het nu zou zijn als ik het niet zou gebruiken.
Het is in ieder geval niet verder verergerd. Ik ben wel ook begonnen met wisselbaden aan het einde van mijn douchebeurt. Als ik klaar ben met douchen spoel ik mijn benen en voeten met de handdouche even na met koud water.
Dat is de eerste paar keren even doorbijten, maar nu gaat dat goed.
Het maakt dat je vaten even een schop onder hun kont krijgen en de kleppen in je bloedvaten zich sluiten. Dat voel ik wel echt in mijn benen. (niet dat die kleppen zich sluiten, maar dat mijn benen anders voelen nadat ik ze de stuipen op het lijf heb gejaagd)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016 9:06    

Reageer met quote
Moniek schreef:
Tja, dat weet ik eigenlijk niet Marina, want ik weet niet hoe het nu zou zijn als ik het niet zou gebruiken.
Het is in ieder geval niet verder verergerd. Ik ben wel ook begonnen met wisselbaden aan het einde van mijn douchebeurt. Als ik klaar ben met douchen spoel ik mijn benen en voeten met de handdouche even na met koud water.
Dat is de eerste paar keren even doorbijten, maar nu gaat dat goed.
Het maakt dat je vaten even een schop onder hun kont krijgen en de kleppen in je bloedvaten zich sluiten. Dat voel ik wel echt in mijn benen. (niet dat die kleppen zich sluiten, maar dat mijn benen anders voelen nadat ik ze de stuipen op het lijf heb gejaagd)

Ik heb het gelukkig maar een been, en jij weet ook hoe pijnlijk het is als je loopt en er zuurstof tekort ontstaat in je been, alsof er een paar van die post elastieken om je been zitten Sip
Laat staan in twee benen pff ...
Ik zou als ik jou was wel wat gaan wandelen want daar wordt het uiteindelijk wel beter van, kijk maar eens naar training van etalage benen, het is pijnlijk, maar even doorbijten.

Ik kan nog niet zeggen of de paardenkastanje pillen helpen, ik slik ze, maar loop ook 2 kilometer per dag, dat is voorlopig even de afstand die te doen is, ik ben blij als ik weer thuis ben.

Misschien dat jij steunkousen moet gaan dragen, of draag jij deze al ?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016 12:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2