Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Wie doet ermee? Hardlopen en wandelen voor de kilometerpot..

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 59, 60, 61  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote

Wie doet er met ons mee! In deze sprint wandelen we en lopen we hard. De ene keer lang en de andere keer kort.
Van 10.000 stappen per dag tot een tocht van 40 km. Maar ook stukjes van een half uur intensief wandelen horen erbij. Alles kan, alles mag.

Iedereen is welkom van ervaren loper tot beginner. We helpen elkaar vooral om het vol te houden.

Alle hardloopkilometers en de wandelkilometers tellen mee.
We tellen niet de kilo's maar verzamelen de kilometers die afgelegd worden en op die manier maken we soms meer dan 300 km in de week.
Het gaat erom dat we actief in beweging komen en/of blijven..

Spelregels:
- Per keer dat je gelopen hebt post je even dat je hebt gelopen en hoeveel kilometers je liep, en als je zin hebt ook hoe je loopje was (om ons te motiveren ook de schoenen aan te trekken).
- Graag het aantal kilometers in rood noteren zodat ik het makkelijker bij kan houden.. Het is niet erg als dat niet lukt, het is alleen handiger
- Als je even niet meer kunt of wilt lopen geef je een seintje zodat we weten hoe het met je staat.
- De week loopt van zaterdag tot en met vrijdag.

Ik hou bij hoeveel kilometertjes gelopen worden en probeer elke week een totaal van de persoonlijke loopjes én het groepstotaal door te geven.

Ik hoop dat je zin hebt om met ons mee te doen! Je mag nu alvast noteren wat je hebt gelopen, maar op zaterdag 21 mei starten we officieel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 16:52    
Vrouw Weeggegevens   Moppy77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag weer mee. Leuke tegeltjesspreuk. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 18:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Welkom Alfons en Moppy!
We gaan ze allemaal verslaan.. die bankzitters Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 19:20    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben ook weer van de partij!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 20:07    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Erg blij Welkom Milly!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 21:21    

Reageer met quote
Heb er ook weer flinke zin in,wil de non-stop 5km weer in de pocket hebben en dan uitbouwen. Wil toch met een loopje hier of daar mee doen. Sowieso heb je de Rotterdam Running Crew die loopjes op aparte plekken heeft. Deelname is gratis. Laatst was het in parkeergarages in Rotterdam,keer op de golfbaan. Wil echt een keer aan 1 van hun Runs mee doen. Kan ik laagdrempelig beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Lilian79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nieuw hier bij de weegclub en een echte beginner als hardloper. Net gestart met het Evy programma.
Maar als het kan wil ik wel mee doen ;-)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2016 5:02    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Zo ben ik ook begonnen met hardlopen,voor het opbouwen werkt het prima,in ieder geval voor mij.Nu loop ik zonder,lekker met muziekje erbij.Doordat ik even wat minder gelopen heb red ik de 5km non-stop even niet,maar loop 2 a 3 keer per week hard en dan loop ik 4 tot 5 km met 2 keer 2 minuutjes wandelen r tussen als dat nodig is. Als het mee zit kan ik binnenkort weer zonder die wandel momentjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2016 6:42    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij! Hopelijk dit keer ook wat meer langere wandelingetjes Lach

Oh en in week 7 van dit sprintje vertrek ik naar het buitenland!! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Maar daar ga ik natuurlijk gewoon door met wandelen! Cool Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2016 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen! Ik doe ook weer graag mee. Mijn doel van 20 km per week blijft staan, is wel haalbaar denk ik. Gemiddeld drie kilometer per dag.

Fijn dat er weer een nieuw sprintje is Mamdarijn! En welkom ook voor de nieuwe deelnemers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2016 10:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 59, 60, 61  Volgende
Pagina 1 van 61