Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hallo allemaal.

Zoals iedereen hier ben ik ook bezig om af te vallen, alleen is mijn GROOTSTE valkuil snoepen.
Het snoepen kan ik gewoon niet laten hoewel ik iedere dag mijn best blijf doen.
Ik volg het koolhydraatarme weekmenu van Slank met Linda maar toch kan ik het vaak niet laten om toch extra te eten al is dat lang niet altijd zoete dingen, ook hartige hapjes kan ik niet vanaf blijven.
Daarom deze noodkreet of er mensen zijn die met me mee willen doen om vanaf heden daar mee te stoppen dan gewoon 3x de maaltijd en 3x de tussendoortjes verder niets.
Hartelijk welkom en ik hoop het samen met jullie toch een keer voor elkaar te krijgen om niet meer te snoepen.
Wie doet er mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Ik doe graag met je mee, ik ben ook gek op snoep. Gisteren wel kunnen beperken tot een rolletje ham met augurk dat helpt al. En ik heb laurierdrop bij de kruidvat gehaald, als ik echt wil snoepen dan mag ik er daar eentje van pakken. Verder alle snoep de deur uit gedaan en deze gisteren aan mijn zus mee gegeven, zo kom ik niet in de verleiding.
We gaan ervoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 12:12    

Reageer met quote
Leuk franne dat je mee wilt doen.
Ik heb me vanmorgen kunnen beperken tot 2 bifi worstjes.
Gelukkig is het geen zoet,want ik wil het liefste van de zoetverslaving af.
Maar ik ga voor de helemaal niet snoepen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 13:42    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ga een poging wagen om mee te doen.Zit nu ook weer pepermunt te eten Rollende ogen .

Ik volg bodieboost op dit moment en daar zijn 2 joker momenten per week daar wil ik mij aan gaan houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 18:47    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hallo gelukszoeker

Leuk dat je ook meedoet.
Samen staan we sterker [hopelijk}
Maar ik vind het wel motiverender om het gezamenlijk te doen, heb gisteren mijn dag met een tevreden gevoel af kunnen sluiten.
Heb geen zoete dingen op dan alleen 2 ongeplande bifiworstjes.
Vandaag teken ik voor weer zo'n dag.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 7:41    

Reageer met quote
Huil huil vanmorgen heb ik me helaas vergrepen aan een appelkoek.
Dat was dus helemaal niet de bedoeling, maar kan niet meer terug gedraaid worden.
Verder deze dag me keurig gedragen.

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 14:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier tot nu toe goed, heb vanmorgen alleen 1 laurierdropje gehad maar die is KHA dus ben er best trots op. Verder nog niet gesnoept maar had ook bewust wat later geluncht en gebakken ui met groentes gehad en dat vulde best. So far, so good zullen we maar zeggen. Zometeen eten we courgette spaghetti dus hoop dat de avond ook goed gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 16:27    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ligt dat aan mij of was dit sprintje veel groter Schaam Schaam

Hier gisteren nog aan het snoepen geweest mocht ook van mijzelf.

Vandaag een drukke dag dus iets groter ontbijt anders red ik het niet tot het volgende pauze moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 5:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja volgens mij missen we er 1. Anyway. Vandaag word een test want we hebben een teamdag en gaan ook met personeel uit eten. Normaal neem ik altijd een schnitzel maar hier zit dus een paneermeel laagje op want heeeeel verkeerd is maar o zo lekker. Ik ben geen echte vleeseter of viseter dus ben benieuwd wat vanavond op mijn bordje ligt.
Al wel wat kaasbroodjes gebakken voor tussen de middag zodat ik verder niet in de verleiding kom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 9:11    

Reageer met quote
Volgens mij was dit sprintje niet groter hoor,want ik heb niemand verwijdert die erom gevraagd heeft.

Franne geniet vooral van het uitje en maak de keuze van het eten wat jij eten wilt hoewel het wel moeilijk zal zijn om te kiezen wat bij je past, ach 1 x is niet zo erg hoor, als je er maar van geniet is het belangrijkste.

Ik ga met mezelf de uitdaging aan om 40 dagen niet meer te snoepen daarna mag ik het weekend wat lekkers, Vanmorgen toch weer gezwicht voor een Twix en dat wil ik niet.
Ik ben zo goed bezig met sporten dat ik ook niet [ meer ] wil snoepen eigenlijk.
Dus morgen start dag 1 en vanaf 8 november mag ik 1x per week iets ongezonds eten,
Als mij het lukt om achter elkaar 40 dagen niet te snoepen trakteer ik iets op mezelf wat ik erg graag wil hebben al weet ik op dit moment nog niet wat.
Mocht het zo zijn dat ik bv, na 10 dagen toch de fout in ga begin ik weer op dag 1.
ik ga het zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 13:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 1 van 20