Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Hier ook zwaar verslaafd als ik daar toch eens vanaf kon komen.
En nu komen overal die sint en kerst dingen in de supermarkt als ik niet oplet dan gooi ik dat allemaal in mijn karretje.

Bekend verschijnsel, vanzelfsprekend ....
Extra probleem is natuurlijk, dat supermarkten tegenwoordig bijna naadloos overgaan van kerstkransen naar paaseitjes naar marsepein en kruidnoodjes. En dan heb ik het nog niet eens over alle lekkere hartige nootjes en zoutjes en chipjes en zo voorts ...

Wij gebruiken "Hello Fresh" als kleine truc om minder in de AH te komen: 3 dagen kant-en-klaar eten en hoewel Bertie fantastisch kan koken is ook dat spul best verteerbaar en het brengt je ook nog eens op andere varianten van dingen die je al heel lang op een bepaalde manier eet. EN je komt dus ook wat minder in de supermarkt.

Eigenlijk te dol voor woorden natuurlijk dat je als VW-er (verantwoordelijk volwassene) naar dit soort pruttrucjes moet omzien, in een wilde poging jezelf ervan te weerhouden teveel te snoepen ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Weet je wat ik al een jaar doe, voordat ik boodschappen ga doen zorg ik dat ik goed gegeten heb daardoor kan ik makkelijker al dat lekkers weerstaan. Maar je hebt wel gelijk in de winkels verval je van het ene lekkernij in het andere horendol wordt je ervan. En was allemaal nog niet zo heel erg als de chocola maar geen melk chocola was maar pure van 85% dan konden we nog beetje mee genieten. En mijn grootste verslaving is chocola daar kan ik niet vanaf blijven. Nadeel is ook dat ik op werk de jongens ook wel eens een snoepje moet geven en dan kijkt al dat lekkers mij aan, meestal vlucht ik dan de koelkast in en neemt dan plak worst maar baal er soms wel van. (werk met geestelijke beperkten met autisme) Heb me ook wel eens voorgenomen om zelf dan pure chocola mee te nemen maar ja vergeet dat steeds.

En vlinder hier mag je geintjes maken hoor, ik hou er wel van. Leven is al serieus genoeg.

Dames ik wens jullie nog een fijne zondag toe en blijf vooral genieten van het lekkere eten en niet al te streng voor jezelf zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 12:33    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Een tompoesje en een handje chips gehad, zo lekker. Maar waarom roept mijn hoofd nu, ik wil nog meer......
Morgen ko t het vast goed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 16:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat komt door de suikers die werken verslavend en daarom wil je lichaam meer meer meer. Kijk eens op de site van oahn daar heeft zij ook een suikervrije en koolhydraten arm recept staan van de tompouce. En chips kan je vervangen door appelchips te kopen maar daar moet je van houden, ikzelf ben daar geen favoriet van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 0:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
tgjm schreef:
gelukszoeker schreef:
Hier ook zwaar verslaafd als ik daar toch eens vanaf kon komen.
En nu komen overal die sint en kerst dingen in de supermarkt als ik niet oplet dan gooi ik dat allemaal in mijn karretje.

Bekend verschijnsel, vanzelfsprekend ....
Extra probleem is natuurlijk, dat supermarkten tegenwoordig bijna naadloos overgaan van kerstkransen naar paaseitjes naar marsepein en kruidnoodjes. En dan heb ik het nog niet eens over alle lekkere hartige nootjes en zoutjes en chipjes en zo voorts ...

Wij gebruiken "Hello Fresh" als kleine truc om minder in de AH te komen: 3 dagen kant-en-klaar eten en hoewel Bertie fantastisch kan koken is ook dat spul best verteerbaar en het brengt je ook nog eens op andere varianten van dingen die je al heel lang op een bepaalde manier eet. EN je komt dus ook wat minder in de supermarkt.

Eigenlijk te dol voor woorden natuurlijk dat je als VW-er (verantwoordelijk volwassene) naar dit soort pruttrucjes moet omzien, in een wilde poging jezelf ervan te weerhouden teveel te snoepen ....

Daar heb ik ook al naar gekeken alleen vind ik dat zo duur woon alleen.
Ik probeer nu maximaal 1 keer per week bij de supermarkt te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 6:48    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik kreeg gister 3 afmeldingen,ik kon het bekertje ijs niet weerstaan. Ik heb goed geproefd maar dat bekertje is niet voor herhaling vatbaar. Nu hoofdpijn waarschijnlijk van de spanning.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 18:54    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
lientje1972 schreef:
Ik kreeg gister 3 afmeldingen,ik kon het bekertje ijs niet weerstaan. Ik heb goed geproefd maar dat bekertje is niet voor herhaling vatbaar. Nu hoofdpijn waarschijnlijk van de spanning.

Niet doen, hoor!:
ALS je voor de bijl gaat, dan VOLOP genieten en ZEKER geen bedenkingen achteraf: helpt toch niet en verpest alleen de lol!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 19:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lientje, ik ben het helemaal met tgjm eens, als je de mist in gaat dan ook volop genieten. Maar niet leuk dat je weer 3 afwijzingen hebt gekregen dat brengt natuurlijk ook veel spanning mee.
Heb je trouwens al eens zelf geprobeerd ijs te maken, is helemaal niet zo moeilijk en doe je met diepvriesfruit. Kan je toch lekker van een ijsje genieten zonder schuld gevoel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 19:54    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
tgjm schreef:
ALS je voor de bijl gaat, dan VOLOP genieten en ZEKER geen bedenkingen achteraf: helpt toch niet en verpest alleen de lol!

Deze ga ik onthouden, meteen opschrijven!

Heel begrijpelijk Lientje hoor, zou ik ook zo kunnen hebben.. Het is heel frustrerend.

Via FB heb ik een crosstrainer van iemand overgenomen, deze komt binnenkort, ik kan er pas op als ik hersteld ben, dus ff geduld. Heb ook een activity tracker besteld, allemaal stapjes in de goede richting. Ik merkte dat ik wat in een dipje kwam en ben begonnen aan een dankbaarheidsdagboek. Dat is zo leuk om later of op mindere dagen terug te lezen.

Lukt het onder de 90 te komen op 31.12, geef ik mezelf nieuwe wandelschoenen cadeau Cool

We gaan door mensen!

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Dag allemaal.

Ik ben weer van de partij en wil ook weer beginnen met minder snoepen. dwz. geen zoetigheden voorlopig en chips end.
Ik heb het de laatste tijd niet veel gehad maar afgelopen week is het toch weer verschillende keren gebeurt en dat wil ik niet meer.
Ik wil erg graag 31 december onder de 100 kilo zitten.
Ik ga nog een keertje de uitdaging met mezelf aan om 40 dagen niets te snoepen wat onverantwoord is.
Dus dat is vanaf vandaag tot 3 december.
Vandaag is het tot nu toe gelukt.
Vlinder ik vind jou idee om je te belonen een heel goed idee als het gelukt is, wat ik dan wil hebben moet ik over nadenken.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes, zet em op, we kunnen het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 13:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15