Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
ja vlinder dat klopt maar sindsdien stabiel. Vanmorgen zelfs halve kilo erbij snap er niks van. Zal toch aan die af en toe ferror Roche liggen? Hoe dan ook, ik geef de moed nog niet op maar ergens ga ik toch verkeerd.
En hoe gaat het met jullie allemaal?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 12:43    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kan zoveel zijn.. mss vocht, darminhoud, wie weet is er over een paar dagen wel weer wat af. Beter stabiel dan aankomen.. toch?

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 15:49    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Hoi Franne & all!

Alles redelijk hier: workouts op gewenst nivo, maar inname blijft wat aan de hoge kant —> vooralsnog weinig beweging op het gewicht-front ...

Nu vakantie (maar gelukkig wel vier mooie enveloppen met correctiewerk), dus even herpakken weer voor we de race naar de kerst ingaan ...

Komend weekend bovendien lekker weer (hoera!), dus wie weet weer een lekkere fietstocht buiten (of meer!).

(Moet mijn rug zich wel weer wat gaan gedragen, want ik kruip hier rond als een 105-jarige momenteel (vandaar ook hetlichtelijk forse achterstallige nakijkwerk ...)

Dat “gepland gesnoept” vind ik een vondst, vlinderr!
Als ik, naast m’n ONgeplande snoepen ook nog iets dergelijks bewust in ga plannen, kan ik het helemaal wel vergeten ...

Succes weer allemaal, jongelui!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 20:53    

Reageer met quote
Haha, tgjm, ik moet om je lachen, je schrijft leuk! Als je het ONgeplande snoepen nu eens achterwege liet? Gaat ongetwijfeld succes opleveren. Sterkte met je rug!

Gestreden voor m'n groene vakje en k ben blij, fijn weekend allemaal, op tijd remmen hé? Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 8:01    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier een kleine plus heb gisteren een hele reep chocolade op Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 9:45    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Chocola zou ook per blokje verkocht moeten worden.
En, bovendien, onder de toonbank, samen met al die andere ongein als truffelnootjes, gezouten amandelen en chocolade ijs ...
En zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 10:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hahaha tgjm, verkopen per blok. Ben bang dat we dan alsnog hele blokken gaan kopen. ja wat is het toch allemaal lekker die zoetigheid. En geniet vooral van je vakantie, je hebt er deze week heerlijk weer bij. Ik ga zo de tuin maar vast winterklaar maken dan kom ik ook niet in de verleiding. Vanmorgen was de weegschaal weer lief, had er een halve kilo af. Dus dat was weer een opluchting. Denk dat het toch die verboden ferror roches geweest zijn.

Wens jullie allemaal een fijn weekend en hoop dat we niet teveel in de verleiding komen. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 11:20    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Een leuk clubje, ik doe mee. Nu van de week helemaal los te zijn gegaan ga ik morgen weer proberen zonder te snoepen.
Ik ben op zoek naar nieuw werk, en ik moet zeggen dat als ik een sollicitatiegesprek heb gehad dat ik niet meer normaal kan denken. Dan heb ik iets nodig en dan maakt het niet uit, chocolade, drop en ijs alles is goed Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Lientje wat leuk dat je bij ons aansluit, gezellig. Wat spannend solliciteren en dat brengt natuurlijk ook weer de nodige stress met zich mee. Misschien is een optie als je echt trek krijgt in snoep om laurierdrop te nemen, dat mag wel en is suikervrije snoep. Ikzelf heb maar 1 verslaving en dat is ferror Roche daar kan ik mij helemaal mee te buiten gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 10:48    

Reageer met quote
Welkom Lientje, gezellig!

Franne, maar 1 verslaving wat fijn, ik vind álles lekker Rollende ogen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 14:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 6 van 13