Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Denk dat jullie gelijk hebben, gewoon normaal eten, zodat ik iets weerbaarder ben.. eventueel een tussendoortje minder. We gaan niet uit eten, maar bij één van de meiden thuis, hapje en drankje.. Als je een verjaardag hebt met meer mensen valt het minder op wanneer je minder of niets neemt, nu zijn we met z'n zessen..

Word een test hoor, want meestal voel ik me achteraf ook rot als het niet gaat zoals ik in mijn hoofd had en is ook mijn rem defect Rollende ogen Zou me sterk voelen als het dit keer zou lukken, ga m'n best doen!

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 17:10    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vlinder spreek met jezelf de grens af wat mag ik wel eten en wat ga ik laten staan.

Bodieboost is een dieet zonder calorieen te tellen. Je heb 5 basis groepen. Koolhydraten, eiwitten, zuivel, fruit en groente van de eerst 4 product groepen mag je 2 dingen per dag van de hoeveelheden daar krijg je lijsten van zo is b.v 1 koolhydraat 2 krentenbollen of 2 bruine boterhammen of 2 handjes krieltjes.
Daarnaast heb je nog een paar lijsten die je beperkt mag
En de joker lijst waarvan je 2 keer per iets mag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 17:47    

Reageer met quote
Bodieboost klinkt goed en duidelijk, fijn dat je niet hoeft te tellen, daar ben ik nl. allergisch voor geworden Uitlachen

Dat is een goeie, ik ga morgen overdag wel een beetje opletten, zodat ik me niet schuldig hoef te voelen over wat ik wel neem. Bijv. geen koek bij de koffie, maar wel wat chips en een paar hapjes (afhankelijk van wat er is)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 18:59    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik dus ook haat calorieën tellen en hierbij hoef je alleen te rekenen en de lijsten of uit je hoofd te leren of gewoon op een plek te hebben waar je dingen snel kan nakijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 6:36    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Fijn weekend allemaal, zet 'm op hé? Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 7:59    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ook ik wens iedereen een fijn weekend.

Geniet als je wilt genieten met mate.
Ik probeer het ook te doen bij 1 plak zelfgebakken kruidcake.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Gelukszoeker, ik had er nog nooit van gehoord maar klinkt wel goed. Ik heb ook de pest aan cal tellen en dan wordt het ook vaak niets want dan raak ik er ook weer van in de war wanneer ik nog niet verzadigd ben en toch al bijna aan mijn punten zit

Vlinder je kan je vriendinnen ook vragen of ze paar gezonde hapjes voor jou erbij willen doen of dat je zelf iets erbij mee neemt. Rolletje augurk of komkommer met file american bijv, zo zijn er nog tal van hapjes waar je lekker van kan genieten.

Ik wens jullie ook een heel fijn en mooi weekend toe en vooral lekker genieten van uitjes en van het eten Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 10:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Momenteel op mijn lijf geschreven, dit sprintje!

Trainen gaat mij prima af, a raison van gemiddeld 1,5 uur per dag (iedere dag!), maar lekker eten, snoepen, wijntje en trijntje & zo gaat NOG VEEL BETER! ......

En dat schiet dus niet op zo. Tuurlijk: prima voor bijkomende akkefietjes als artrose en copd, dat trainen, maar gezien de verder niet geheel calorie-neutrale levensstijl heeft nou net het gewicht er bepaald weer even geen baat van.

Maar dat gaat weer veranderen, hoor!

En wel vanaf NU!

Veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
welkom tgjm.

Ik vind het erg knap dat je iedere dag 1.5 min. traint.
Maar dat snoepen veel makkelijker gaat kan ik goed inkomen dat kost niet zoveel moeite om het te doen.
Het kost meer moeite om het niet te doen.
daarom hoop ik dat je het gaat lukken in dit sprintje om te minderen.

allemaal succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 13:49    

Reageer met quote
Welkom tgjm, met deze beweging en iets minder calorie neutraal eten zou je een heel eind kunnen komen. Succes!

Het was een hele gezellige avond, ik vond het erg moeilijk om me in te houden wat het eten betrof. Dit wist ik van te voren en ben daarom blij dat ik overdag licht heb gegeten en geen tussendoortjes had genomen. Vandaag neem ik wat kleinere porties en rauwkost tussendoor, dan is er niets aan de hand. Ik ben tevreden Lach

Hoe is jullie vrijdag/zaterdagavond gegaan?
Fijne zondag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 9:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15