Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
stil hier?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja het is inderdaad een beetje stil hier! Hoe gaat het?Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
O ja, ik kreeg geen mailtjes meer als er hier was gepost.
Maar hier gaat het eruuugh goed want ik heb nog nikx gesnoept.........nou ja met uitzondering van een keelsnoepje dan maar die was voor mn keel. Lachen

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Nou bij mij ging weekend goed mis. 2 cheeseburgers weer gehad, zak patat, 3 bounty's en half pak speculaas en nodige wijntjes gehad. Goh wat een spijt zondag. Ging ook op de weegschaal en schade was anderhalf kilo erbij. Dom dom dom.
Gisteren herpakt en ben alweer een kilo kwijt. Hoop morgen de laatste halve kwijt te zijn en weeg ik weer zelfde als voor het weekend en ben dan stabiel als ik mijn weeg tabel donderdag moet invullen. Nou ja was ff harde leerschool en hopelijk blijven die momenten komende weken weg.

En gelukszoeker, hoe gaat met jou nog ziek?
Midde als je mailtjes wil ontvangen moet je onderaan even hokje aanvinken, tenzij het natuurlijk een bewuste keuze is om geen mails te ontvangen
Stevelina hoe gaat nu met jou?
Mara123 en hoe gaat met jou, nog steeds lekker in de flow?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 20:53    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen week vond ik het wel even heel erg lastig. Ik heb me wel gewoon gehouden aan het niet snoepen Sport en ben dit keer 1 kilo afgevallen. Bij mij werkt het om na het avond eten mijn tanden te gaan poetsen Uitlachen

Die kilo ben je trouwens wel super snel kwijt! En knap dat je je meteen herpakt! Dit soort momenten gaan vast vaker gebeuren, het gaat er dan om wat je daarna doet. Dus jij verdient ook wel even een cheer cheerleader

En midde wat knap dat je het al zo lang en zo streng volhoud! Het gaat ook wel heel snel zo Sport dat kan niet makkelijk zijn, super knap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Zo Mara wat lekker een kilo kwijt, die heb je alvast weer te pakken.
ja ik heb vanaf zondagmiddag smorgens Griekse yoghurt en smiddags vooral rauwkost gegeten en dan 'avonds gewoon KHA eten en dan ben ik het nog wel keertje kwijt. Maar ja dan ben ik weer net zover als vorige week ipv dat ik verder afgevallen was.

Tanden poetsen helpt bij mij niet veel, doe dat al mijn hele leven en eet rustig weer snoep daarna. Wat mij wel helpt is 'avonds een pot thee te drinken ipv water of kristal clear, dan heb ik dus de neiging om sneller worst of kaas te eten. Koekjes ben ik niet zo fan van dus met thee gaat het dan goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 21:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Slim bedacht franne! Is altijd fijn als je iets ontdekt hebt wat je een beetje kan helpen:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 6:49    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
midde jij ook al aan de keel snoepjes.

Franne je heb jezelf weer herpakt super toch!! Het laat zien dat je in staat ben er een rem op te zetten.

mara goed bezig!!

Hier nog steeds snip verkouden en zn leuke hoest Rollende ogen Zit nu aan de codeine tabletten om iets van nachtrust terug te krijgen.
Sabbel nog steeds op keelsnoepjes en eet erg beperkt veel smaakt niet of krijg ik last van slijmvorming.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 7:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, wat vervelend dat je je nog steeds zo slecht voelt! Hopelijk knap je snel weer op!Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 10:41    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Midde !!! Geweldig!! Je gaat als een TREIN: houden zo!

Jullie zien het: samen met Jolien vorm ik de stabiele factor in dit clubje.
... waarbij ik dan wel weer de levendigste ben, van ons tweeen, nietwaar?

Overigens train ik mij letterlijk ongans (1,5 uur per dag -- IEDERE dag), maar vergeet daarbij helaas voldoende matig te eten en te snoepen.

... maar da's een questie van finetuning, hoor: geef het nog een paar momentjes en "we" schieten weer omlaag: mark my words!

.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 14:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 18 van 20