Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@Mara123
Hier gaat t goed maar indd door het koude weer ook meer honger.

@gelukszoeker
Beterschap, hopelijk knap je snel weer op !

@Stevelina
Goed zo, laat het los en doorrrrrr

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Midde, jij bent echt al zoveel afgevallen ik vind dat echt super knap van je! Dat motiveert mij ook heel erg om door te gaan:) misschien ligt het inderdaad aan het koude weer dat we weer meer lekkere trek krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 nov 2017 11:07    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt allemaal het is maar een verkoudheid een van de vele die ik in de winter op loop Cool Kon gisteren ook moeiteloos Nee zeggen tegen een stukje chocolade letter veel te hard om af te bijten en door die verkoudheid doet mijn hele gezicht zeer dus dan is de keuze snel gemaakt.
Zit wel in mijn stopweek en zal vandaag of morgen ongesteld worden geen idee hoe dat zich verhoud met mijn gewicht. We gaan het zien morgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 7:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, dat is dan toch wel een gelukje! Ik ben tijdens mijn ongesteldheid meestal iets zwaarder. Dus hopelijk valt het niet tegen! Ik zal voor je duimen:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 7:57    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Nou gisteren ging het bij mij mis, niet qua snoepen maar wel qua eten. Bij de Mac gisteren 2 cheeseburgers gehad en s'avonds paar glazen wijntjes. Tja en vanmorgen was dat te zien op de weegschaal. Stom stom stom. En nu dus weer streng zijn.

Gelukszoeker ik wens je veel beterschap toe. De griep is hardnekkig, ik had het vorige week en ben er echt een week zoet mee geweest

Ik hoop dat de rest alle zoetigheid heeft weerstaan en anders gewoon de draad weer oppakken.
Ikzelf mag werken maar ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 11:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben aankomende dinsdag 2 weken begonnen maar dit "dieet" gaat beter dan eerdere pogingen die ik heb gedaan. Ook vandaag lukt het me om van het lekkers af te blijven. Ik ben dis stiekem best wel trots:) zonder jullie zou dit niet lukken dus bedankt dames!!

Franje jammer dat het even mis is gegaan, maar des te knapper dat je nu weer gewoon door gaat!! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
ja ik moet wel gelijk de draad weer oppakken anders word het voor mij alleen maar moeilijker en dan blijf ik erin hangen. Dat is wel iets wat ik de laatste jaren geleerd heb.

En je hoeft niet stiekem trots te zijn hoor, ja mag echt trots zijn op jezelf. Wij weten allemaal dat het moeilijk is om al die verleidingen te weerstaan en elke dag dat je niet snoept is een echte overwinning. Dus geniet er maar van meid

Zo en nu ga ik stoppen want moet werken. Tot na het weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 14:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel franne! Werkse:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 15:08    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goeie morgen hij is flink groen heel eerlijk weet ik niet hoe ik dit gewicht moet plaatsen want en ongesteld en zwaar verkouden. Ik durf er pas denk ik blij mee te zijn als ik ben opgeknapt en volgende week weer dit gewicht verschijnt.
Zo maar weer een wat vitamines inslaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 nov 2017 8:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw gelukszoeker super goed van je! Ik kan e voorstellen dat het soms even gek is maar de weegschaal liegt natuurlijk niet Lach lekker trots zijn dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2017 7:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 17 van 20