Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina, ik kan me voorstellen dat dat lastig is! Wat mij wel werkt is het op plekken te leggen waar ik niet veel kom zoals op de logeerkamer. Dan moet je die "tocht" ook maken en dan is het voor mijzelf makkelijker:) hopelijk helpt jou dot iets! Ik geloof in je dat je er van af kan blijven! Dus ik duim met je mee:) je mag het ook wel van je af praten dat vind ik op moeilijke momenten ook altijd fijn!Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 9:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie trouwens ook dat ik in plaats van mijn streefgewicht mijn huidige gewicht heb ingevoerd.. Ik wil graag voor het einde iniedergeval 5 kg kwijt:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Eindelijk eens een snoeploos weekend goed doorgekomen, de aangeboden koekjes en ander lekkers, kon ik verbazingwekkend makkelijk weerstaan.
Hopelijk kan ik dat de rest van de week ook volhouden, al hou ik rekening met de 80/20 verhouding, als het 80% van de tijd goed gaat dan mag ik voor 100% tevreden zijn. Cool

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Mara als ik jou ff verwijder en je meld je opnieuw aan dan kan je het gewicvht invullen wat jij wilt oke?

Midde wat goed van jou. Ga zo door!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 10:45    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina, graag! Hoe gaat het nu met het niet snoepen? Vanmorgen had je er een beetje moeite mee toch?

Misse supergoed van je!: De weekenden zijn het moeilijkste! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 11:51    
Vrouw Weeggegevens   mireltje34
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
hallo!

Ik zou ook graag mee willen doen met jullie afvalrace!
Kan dit nog of moest dat vanaf week 1?

gr mireltje Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Wat leuk paar nieuwe leden erbij welkom.

Stevelina, zit je misschien in je maandelijkse periode want ook dan kan je last hebben van extra trek want dan gaan je hormonen met je aan de loop. Je doet het geweldig dus niet al te streng zijn voor jezelf want dan is het moeilijker om de draad weer op te pakken. Afvallen gaat nu echt met vallen en opstaan, als het zo makkelijk was zouden er alleen slanke mensen bestaan. Wees trots op jezelf wat je tot nu toe al bereikt hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 12:42    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
mara ik heb je verwijdert dus als je je nu weer aanmeld met het goede gewicht is het oke.

Mireltje ja hoor je mag meedoen, het hoeft niet perse vanaf het begin te zijn. Dus wees welkom.

Franne vanmorgen 1 sn, witbrood op met pasta en 1 dun plakje ontbijtkoek.
Nee ik heb mijn periode een week achter de rug maar zoiets komt altijd ineens opzetten bij mij.
Nu is het weer klaar en ben ik weer streng en af en toe moet het kunnen als het maar niet te vaak gebeurt.
Inderdaad ben ik trots dat het me 14 dagen achter elkaar wel gelukt is.
nu ga ik weer verder.

Hoe gaat het met de rest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 13:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is gelukt met het goede gewicht. Dankje:) ik ben heel benieuwd, morgen mag ik dan "eindelijk" op de weegschaal staan van mezelf. Ik ben dan ook net een week bezig:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 13:27    

Reageer met quote
Goed zo Mara, ik ben benieuwd wat je afgevallen bent,

Dit kreeg ik in mijn mailbox en wil het graag delen met jullie.

Er bestaat geen falen, alleen resultaat.

Op je weg naar succes zul je onherroepelijk fouten maken. Er is niemand die succesvol is en nooit fouten heeft gemaakt. Fouten maken hoort bij succes. Hoe heb je anders leren fietsen? Door in één keer op de fiets te springen en weg te rijden? Nee toch? Als je fouten maakt, krijg je resultaat. Als je leert van dat resultaat en je benadering aanpast, krijg je een beter resultaat en uiteindelijk succes. In mijn filosofie misluk je alleen als je opgeeft. Zolang je niet opgeeft en van je fouten leert, zul je op de lange termijn succesvol zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 14:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 13 van 20