Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

wie doet er mee, minder snoepen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik heb al 2 dagen niet gesnoept.
Ik vind de avonden echt heel moeilijk om niets te nemen, ik probeer na 20.00 uur niets meer te eten dan alleen te drinken.
Zoethoutthee helpt wel vind ik dat is ook wat zoetig.

Een fijn weekend allemaal.
Probeer het snoepen te beperken anders ben je een halve week verder om het er weer af te krijgen zo jammer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 11:20    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het blijft een gevecht hier hoe komt dan? Ik zat in een lekkere flow en ineens is die weer foetsie weg kwijt??

Waarom koop ik dan toch dat snoep want ik weet dat ik er niet vanaf kan blijven? Waarom doe ik mijzelf dat aan?

Gisteren ook mij weer vol gepropt met dingen. Was het lekker ja zeker suikers zijn altijd lekker. Nu weer boos en gefrustreerd opgestaan want waarom kan ik het niet gewoon houden bij 1 ding?

Snap er zo weinig van. Genoeg trainingen en begeleiding gehad genoeg zelfkennis en toch laat ik het iedere keer weer gebeuren.
Ik weet dat suikers een verslaving is en hardnekkig is om er vanaf te komen alleen waarom blijf ik trappen in die val?

Dat ik nog niet op mijn startgewicht zit verwonderd mij echt dus kennelijk doe ik ook iets goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017 8:17    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Het blijft een gevecht hier hoe komt dan? Ik zat in een lekkere flow en ineens is die weer foetsie weg kwijt??

Waarom koop ik dan toch dat snoep want ik weet dat ik er niet vanaf kan blijven? Waarom doe ik mijzelf dat aan?

Gisteren ook mij weer vol gepropt met dingen. Was het lekker ja zeker suikers zijn altijd lekker. Nu weer boos en gefrustreerd opgestaan want waarom kan ik het niet gewoon houden bij 1 ding?

Snap er zo weinig van. Genoeg trainingen en begeleiding gehad genoeg zelfkennis en toch laat ik het iedere keer weer gebeuren.
Ik weet dat suikers een verslaving is en hardnekkig is om er vanaf te komen alleen waarom blijf ik trappen in die val?

Dat ik nog niet op mijn startgewicht zit verwonderd mij echt dus kennelijk doe ik ook iets goed.

Ik weet het , erg hč. Ik stop vanaf donderdag weer allles is de mond wat niet goed voor mij is. Ik kan er vannacht niet van slapen, brandend maagzuur. Dit moet stoppen Gemeen :vandaag nog een verjaardag maar dan..... Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017 9:43    

Reageer met quote
gelukszoeker, ik snap je frustatie helaas en dat suiker verslavend is ken ik ook.
ook ik ben "zwaar"suikerverslaafd en vecht nog steeds om niet de fout in te gaan en soms win ik het en de volgende dag is het finaal fout.
Maar daarom vind ik het wel heel erg voor je dat je het niet los kunt laten.
Misschien is het een idee om ipv, zoet trek iets eiwitrijks te eten bv, 2 gekookte eieren, een schaaltje volle yoghurt met bv, 1 stuk fruit, of een paar blokjes kaas, wat ik gisteren gedaan heb is 10 plakjes komkommer en daar had ik kruidensmeerkaas opgesmeerd een soort van toastjes zeg maar, is lekker en verantwoord, of ga bij trek iets van bewegen bv naar buiten. Maar je zal zelf wel weten dat je afleiding moet zoeken maar helaas lukt dat lang niet altijd.
Zullen we anders samen { of misschien zijn er meer die mee willen doen} 21 dagen niet meer snoepen, dwz, geen zoet. misschien dat het daarna wel lukt.

Gisteren heb ik een hele goede dag achter de rug, heb koek, gebak, chocolade afgeslagen en ipv, heb ik Griekse yoghurt op en s'middags 10 plakjes komkommer met roomkaas en sávonds een gekookt eitje.
Ik ging blij naar bed.

Ik wens iedereen heel veel succes vandaag, zet em op, we kunnen het echt wel en met vallen en opstaan komen we er echt wel hoor, niet opgeven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017 8:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Komkommerplakjes zijn een goed idee, ik doe het ook wel eens maar dan met een chilisausdip yumm. Momenteel heb ik geen moeite met niet snoepen, ik neem iets bij de koffie als ik ergens anders ben en verder hou ik het bij 1 of 2 x per week wat extra lekkers. Bij voorkeur in het weekend Cool

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 10:52    

Reageer met quote
Ik ga de uitdaging met mezelf aan om 40 dagen geen zoet te eten.

Dag 4 is bijna voorbij suikervrij en ik ga me alleen maar slechter voelen. Huil Huil Huil
Oh wat zou ik nu graag het bijltje erbij neer willen gooien en me pot dik eten. Geschokt met ...... jullie kunnen het wel raden. Geschokt Rollende ogen
En koud dat ik het heb, ik heb een dikke trui aan en dan ook nog een vest er over, en nog heb ik het iezig koud.
Nog 36 dagen te gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 18:01    

Reageer met quote

Hou vol Stevelientje!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:34    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Franne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraten arm

Reageer met quote
Stevelina, dat je nu zo slecht voelt komt door het afkicken van de suikers. Je moet het echt even de tijd geven, daarna zal je veel beter voelen. Suiker is een rot verslaving. Probeer veel groentes te eten. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 21:05    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik heb slecht nieuws qua suiker. Dat is de hele week al niet gelukt. Het goede nieuws ik heb een nieuwe baan Cool Erg blij
Superblij mee. Applaus cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 21:46    

Reageer met quote
Rustig hier..

In twee dagen bijna een hele zelfgemaakte appelcake opgegeten, daarna niet meer gesnoept, het was weer (even) klaar Rollende ogen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 21:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12