Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Whiskey drinken met carnaval?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CoraS1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Power Slim

Reageer met quote
Goede middag lieve mensen,

Ik ben niet echt actief op dit forum ivm mijn zeer drukke leven op moment, maar ik heb wel een vraagje. Ik volg het PowerSlim traject, geen suikers, weinig koolhydraten. Het gaat in combi met sporten prima. Nu mijn vraag. We zitten hier middenin de carnavalsfestiviteiten en heb al twee dagen zonder alcohol wezen dweilen. Toch merk ik dat ik de alchohol wel mis. Wie heeft er een goede en gezond alternatief? Wat ik al heb staan is:
Sekt (maar dat bestel je niet met carnaval)
Droge witte wijn (kan)
Sherry met spa rood (niet zo heel lekker)

Nu wil ik pure whisky gaan proberen, in combi met water, is dat een idee?? Of is dat echt teveel aan calorieën? Er zit buiten dat niets in, geen enkele koolhydraat..... wat zeggen jullie? Hoef geen tig glazen te nuttigen want ik denk dat ik wel snel aangeschoten zal zijn!!

Ik hoor het graag,

Groetekes, Cora

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Bij lowcarb adviseren ze witte drankjes dus jenever, wodka , witte droge wijn en dan afwisselen met een glas water of cola zero
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016 19:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Bij lowcarb adviseren ze witte drankjes dus jenever, wodka , witte droge wijn en dan afwisselen met een glas water of cola zero

ja thanks, ik deed 4 glazen water op 3 slokken whiskey haha, vanmorgen wezen wegen, toch een goede kilo er weer af! Al zei mn begeleidster wel dat het waarschijnlijk volgende week wel beetje zou stijgen, ik vroeg waarom ze dat denkt. Omdat alchohol lang in je lichaam blijft, nou, we zullen zien. We gaan vrolijk verder hier, het voordeel is als je weinig meer drinkt, je hebt ook niet meer zoveel nodig om aangeschoten te raken!

Bedankt voor je antwoord.
Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 11:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De alchohol heeft geen schade aangericht, integendeel, gewoon weer 9 ons eraf yeah!! Zolang je maar genoeg beweegt! ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 12:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1