Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Welk dieet?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   knoertie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goeiemorgen iedereen,

Ik weet gewoon niet meer welk soort dieet je mag eten. De ene zegt geen koolhydraten de andere zegt van wel brood en aardappelen en pasta???

Ik ben zo wie zo een broodeter. 's morgens, Ik kan dat niet goed enkel yoghurt of fruit eten als ontbijt. Wel yoghurt met muesli, dat ik ook eens per week is eet. Voor mijn lunch neem ik af en toe een salade mee, maar meestal boterhammen(3) . Maar namiddag krijg ik een dipje, dan zou ik zo willen slapen. Hoe komt dat?

En van mijn buik wil ik ook vanaf, ik weet dat je ook oefeningen er moet voor doen, maar wat mag ik allemaal eten en wat niet? dat is de vraag

Met veel moed en lieve groetjes

Knoertie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2016 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Knoertje iedereen heeft zijn eigen dieet je hebt gezond eten in je profiel ingevuld het advies hierbij is dat je 1300/ 1400Kcal per dag mag eten dus gewoon alles tellen wat je eet
Veel deelnemers hebben al baat als ze snaai snoep, koek en snacks laten staan en gezonde dingen daarvoor in de plaats eten

Hier nog een link waar info staat:
http://www.weegclub.nl/forum/info-gezond-eten-f239.html

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2016 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Flaps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Knoertie, dat je moe bent kan aan veel dingen liggen; je voeding dat te ongezond is of de weinig, je slaap etc.
Ik heb even in je dagboekje gekeken maar daar kon ik nog niet veel aan zien. Ik er ook altijd heel graag en veel brood en soms gewoon een hele dag niet maar wel andere dingen.
Wat ik wel zag is dat je de dag met vrij veel eten begint en daarna het mindert, misschien kun je proberen het energie level op peil te houden daar wat aan doen ?

Ik zal vaker bij je langs komen en je zult vast nog van anderen ook veel tips krijgen Lach

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 sep 2016 15:29    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Zover ik weet kun je niet met oefeningen de omvang van je buik beínvloeden, wil je een minder dikke buik dan is afvallen nodig. Natuurlijk zijn oefeningen waarmee je spieren opbouwt altijd wel goed omdat spieren helpen om meer caloriën te verbranden.

M.b.t. wat te eten? Als ik jou was zou ik opschrijven wat je gewend bent te eten. En dat dan aanpassen (maar zo min mogelijk), het ombuigen naar een gezondere versie waarbij je minder calorien binnen krijgt. Hoe minder je 'dieet' verschilt van wat je gewend bent (en prettig vindt) hoe beter je het volhoudt volgens mij.

Ik zal ook je dagboekje opzoeken en lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2016 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Zover ik weet kun je niet met oefeningen de omvang van je buik beínvloeden

Toch wel...
Met slappe buikspieren krijgen je darmen lekker de ruimte en die nemen ze ook.
Natuurlijk is je voeding het belangrijkste, maar werken ana die spieren helpt ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2016 20:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1