Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

WeightWatchers-Sprintje

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miss-Amanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo,
Het nieuwe jaar is weer begonnen.
Vandaag heb ik me ingeschreven bij WeightWatchers.
Ben heel erg benieuwd naar hoe dit gaat bevallen.
Hierbij wil ik dus een gezellig sprintje openen, samen met anderen leden die dit ook doen. Wellicht kunnen we heerlijke recepten uitwisselen.

Vertel even kort wie je bent, hoelang je bezig bent, hoe het bevalt etc etc..

Ik maak sprintjes van 8 weken, iedere 2 maanden een nieuw doel stellen wat je wilt bereiken.

Graag iedere week je gewicht invullen (tenzij dit even niet kan een keertje)

Op naar een gezonder gewicht in 2018 ! Lach

Met z'n allen lukt het ons wel !💪
Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 12:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor komende 8 weken heb ik als doel 4 kilo af te vallen.
Dat zal moeten lukken met goed opletten en tellen toch Lach

Ik mag 28 punten per dag voor te beginnen en heb ook nog eens 42 extra weekpunten, deze wil ik bewaren als ik het weekend een dagje weg ben (ze hoeven ook niet op).
Voor vandaag heb ik mijn menu al gemaakt en kom ik op 26 punten uit. Ik zal van te voren moeten plannen omdat ik anders bang ben dat ik te weinig/of teveel per dag krijg. Na een tijdje zal ik het wel een beetje weten.
Hoe doen jullie plannen?

Ik houd ook een eet-dagboekje bij, altijd handig om goed inzicht te krijgen.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 12:39    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Leuk een Weight Watchers sprintje.

Ik ben sinds een ruime week ook begonnen met Weight Watchers. Eerste week was beetje aanklooien. Programma leren kennen enzo. Viel nog niet mee in het begin om mijn eigen aan de dagpunten te houden.

Ik heb 23 dagpunten en 35 weekpunten. Maandag krijg ik nieuwe punten. Sinds gister houd ik me dus ook echt echt aan het programma.

Ik houd ook een eetdagboekje bij, maar niet online.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 15:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Lin,

Wil je misschien gezellig mee doen met het sprintje ?
Ik vind het ook allemaal een beetje zoeken, maar t begint wel. Als ik iets niet weet of vind kan ik het immers altijd vragen.
Het is idd een beetje aanklooiien met je aan je dagtotaal te houden, maar t is wel haalbaar. Hierdoor moet ik wel in de ochtend een plan maken, of de avond ervoor, anders gaat hem dat niet worden. Hoe doe jij het met de weekpunten ?
Heb je de app ? Misschien kunnen we elkaar daar volgen.
Jammer dat je het hier niet doet, maar wellicht tot dat in de app kan ?

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 15:42    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat weet ik eigenlijk nog niet echt hoe ik het met de weekpunten wil gaan doen. Als het nodig is gebruik ik ze. Heb er niet echt een plan voor. Gister 5 van gebruikt.

Tis zeker haalbaar om je aan je dagpunten te houden. In het begin was het even wennen. Maar nu gaat het eigenlijk best goed met een beetje plannen.

Tis misschien ook wel een goed idee om hier mijn dagboekje ook weer eens nieuw leven in te blazen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 16:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
In principe kun je het aantal delen door de dagen van de week. Zelf heb ik zoiets van ze hoeven niet altijd op, en lekker gebruiken als het echt nodig is.
Donderdags komt hier meestal bezoek, en dan zou een stukje gebak of n toastje wel lekker zijn om mee te kunnen eten.
Het weekend ben ik meestal wel een dagje buiten, en eten altijd buitenshuis. Hier zullen dan de weekpuntjes voor n gedeelte geen gaan. Maar hoe minder hoe beter Lach
Nou ik zeg start een nieuw eetdagboekje hier, kan ik eens komen spieken Lachen

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 16:45    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Heej dames, ik kom ook graag mee doen.

Ben in 2016 begonnen met weight watchers. Mn gewicht ging toen gestaag naar beneden, tot ik zwanger werd. Toen ben ik er uiteraard mee gestopt. Eind vorig jaar heb ik me weer ingeschreven maar tot nu toe kon ik de draad nog niet oppakken. Heb me behoorlijk laten gaan, en kom, mede door de kleine, niet aan sporten toe.

Nu het gewicht weer verder en verder stijgt MOET ik er echt iets aan gaan doen. Nog een klein stukje en ik zit weer op het gewicht wat ik max in mn leven heb gewogen. Daar wil ik gewoon ècht niet weer op terecht komen.. Dus ja, ik ga er weer voor en dat gewicht moet gewoon echt naar beneden. Ik ga proberen om toch weer naar de sportschool te gaan, al vind ik dat wel echt heel moeilijk plannen op het moment, ook ivm wisselende diensten van mn vriend.

Ik heb 31 dagpunten en 42 extra weekpunten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 8:59    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je ook meedoet Nienke. Wat hebben jullie allemaal veel punten.

Voor de lunch een lekker soepje gemaakt. De saus heb ik er niet bijgedaan. In plaats daarvan extra bouillon en wat rode peper. De bruine bonen heb ik gepureerd. Vult goed en weinig punten.

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R882584/pittige-bonensoep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 12:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nienke
Leuk dat je mee komt doen
Je mag ook niet aan Weight Watchers doen als je zwanger bent voor zover ik gelezen heb?
Wat jammer dat je weer veel bijgekomen bent.
Ik zie soms wel eens van die filmpjes dat ouders met de baby/kind sporten (gebruik van maken Lachen ) ziet er soms best lollig uit. Misschien ook wat voor jou, en wandelen kan altijd, goed voor jou & de baby.
Goed dat je ingrijpt, je weet dat er wat moet veranderen en daar is het dan nu ook tijd voor.
Die dagpunten daar red je het wel mee, goed plannen ohhh
Houd je ook een dagboekje hier bij ?

Lin,
Die soep lijkt me ook wel wat ja.Idd zonder de saus en de bonen pureren. Misschien probeer ik hem ook weleens binnenkort

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 17:22    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Tijdens zwangerschap mag je idd geen weight watchers doen. Sporten met de baby lijkt me niet echt haalbaar.. meneer weegt al 7kg en is heel druk haha! Dat gaat niet goed komen 😛

Wandelen doen we inderdaad wel veel. Hebben ook nog een hondje en ik ga regelmatig op m’n vrije dagen 1 tot 1.5u wandelen. Tijdens m’n verlof ging ik bijna dagelijks, maar dat redt ik nu niet meer. Sochtends 6u opstaan, kind om 7u op de opvang en savonds 18u kind weer ophalen, half 7 thuis, dan nog eten, baby de fles en dan mag hij alweer t bed in.. zware dagen en helemaal als vriendlief dan ook nog werken is savonds..

Dagboekje hier hou ik niet bij. Misschien ga ik dat binnenkort nog doen, maar vindt het beetje dubbele administratie. Hou wel m’n dagboek in de Weight Watchers app bij uiteraard om de punten te tellen 😊
Mocht ik nou echt moeite hebben met de punten dan zal ik het hier eens plaatsen zodat anderen er een blik op kunnen werpen 👍🏻

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 20:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11