Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

WeightWatchers-Sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miss-Amanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja dat moet zeker. Waarom zijn er nu geen gekleurde vakjes ? Het gewicht is gewoon veramderd van de eerste kolom.

Met z'n allen lukt het ons wel !💪
Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 18:37    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Volgens mij omdat afgelopen week week 53 was. Dit sprintje start week 1 en die begint zondag hier op de site. Je startgewicht is dus aangepast ipv dat je al een eerste resultaat ziet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 18:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aahzo, ik snap t denk ik, de eerste week nadat je start zie je in principe niks, vanaf de 2e keer pas. Had hem namelijk op direct ingesteld, niet vanaf volgende week. We zullen zien komende week Lach

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 22:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi resultaat lin

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 23:00    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je, Amanda. Niet verwacht dat er zo veel af zou zijn. Weight Watchers bevalt me wel. Lekker eten, wijntjes drinken, pizza eten en afvallen.

Jij hebt ook een mooi resultaat, Amanda.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2018 5:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Super toch..We mogen idd alles wat lekker is, alleen kijken of het past natuurlijk. Je hoeft je niet schuldig te voelen gelijk als je eens iets neemt wat je normaal wel zou hebben.

Morgen is mn weegdag op Weight Watchers. Denk wel dat ik het ergens ga aanpassen; daar of hier, wil dat de dagen samen lopen. Ik was hier de zaterdag en daar de dinsdag begonnen.
Morgen start ik weer overnieuw met de 42 extra weekpunten, heb er nu 45, had er 4 overgenomen van gister, meer gaat niet las ik. Had er 6 over, moet niet vaker zo gaan. Is wat teveel, had gister gewoon n middagdutje gedaan, had t zo koud, wilde alleen in bed blijven, lekker onder de dekens. Geen zin om op te staan voor eten.

Ik ga nog even n uurtje slapen, althans proberen.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2018 6:15    

Reageer met quote
Lin, mooi resultaat hoor!!

Hier de laatste dag van de eerste week. Heb mn weekpunten zaterdag wel opgemaakt Verward Gister wel een super dagje gehad. Niks gesnoept en netjes menu gehad.

Voor vandaag heb ik alles klaar staan. Hou zelfs nog 2 punten over. Die wil ik over zien te houden. Als mn vriend dan vanavond de aardappels bakt ipv kookt, dan kan dat binnen de punten.

Heb gisteren online een setje kettlebells en een fitness matje besteld. Omdat ik een bezoek aan de sportclub niet standaard in kan plannen, wil eigenlijk mezelf ertoe zetten op mn vrije dag als de kleine op bed ligt eerst een half uurtje thuis te gaan sporten. Heb al een training op youtube gevonden van een half uurtje.
Hij slaapt gelukkig erg goed, dus over het algemeen als hij eenmaal in bed ligt, heb ik echt wel even tijd om het eea te doen, zonder dat ik daarvoor de deur uit hoef. Nu nog zorgen dat dit een gewoonte wordt, dan wordt de stap niet zo groot om ermee aan de slag te gaan...
Ik wil wel proberen 1x pw naar de sportschool te blijven gaan voorlopig, maar het zal gewoon niet altijd lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2018 9:03    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Thuis sporten is een prima idee, Nienke.

Ik heb vandaag weer nieuwe weekpunten gekregen. Ik heb ze afgelopen week ook allemaal gebruikt. Je krijgt ze niet voor niets toch?

Deze week gebruik ik ze ook gewoon weer. Zolang ik er mee afvalt bevalt het me op deze manier wel Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2018 9:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nienke,
Goed idee om die 2 punten over te houden, zo heb je nog wat ruimte als je ineens van plan iets wijzigt of nog iets wilt nemen later.

Lin,
Als je ermee afvalt zou ik het zeker doen.
Ik merk dat als ik over de dagpunten zou gaan, dat het meestal bestaat uit vettigere dingen, anders zou ik er niet overheen komen. Als ik dat neem, ben ik de dag erna weer zwaarder, daarom probeer ik ze niet op te maken. Vind het niet erg als ik er wat van gebruik het weekend als ik buitenshuis ga, of met een feestje o.d. maar verder liever niet.
Volgende week maandag hebben we de maandelijkse vergadering op het werk. Daar eten we dan met z'n allen van te voren. Ik heb gevraagd of ze iets zonder saus en iets met kip kunnen maken. Meestal lust ik de helft niet van wat ze maken (soms wel beter), maar er wordt ook standaard friet of aardappelkroketjes erbij gezet, en dan ga ik daarvan nemen, dat is natuurlijk niet goed.
De rest houd niet echt van kip, dus weet het niet wat het gaat worden.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2018 10:23    

Reageer met quote
Lijkt me lastig Amanda, zo'n afspraak. Is het heel raar als je zegt zelf eten mee te nemen voor die avond? Je zou dan eventueel zelf een maaltijdsalade kunnen maken met evt wat pasta/gekookt ei/noten/kip etc?

Als ze dat snappen zou ik misschien daarvoor kiezen. Kun je zelf iets lekkers maken, en toch gewoon bij de groep aan tafel gaan zitten eten, zonder dat je heel erg verleid wordt om dingen te nemen die je misschien eigenlijk helemaal niet wilt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2018 11:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11