Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Weight Watchers sprint 2017 - deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dankjewel Duffy Schaamte ik doe mijn best hiHi
Is het met jullie goed gegaan?ik heb wat punten van mijn weekextra gebruikt. Helaas is mijn avondmaaltijd een mager 6-je geworden. Jammer hoor. En mijn ontbijt begon zo lekker.Achja pech hebben. Morgen weer een nieuwe ronde.
DoEn jullie eigenlijk allemaal SP of PP of telvrij?En hoe ervaren jullie het .
Voor straks slaap lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 apr 2017 19:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Klopt het dat je voor optimel appel kaneel 2 SP rekent per 100 gram??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 apr 2017 21:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Auto zo,pakketje brood mee zodat ik vanmiddag op de terugweg geen honger krijg en dingen ga eten wat ik nou juist niet wil.Zojuist een kommetje appel kaneel yoghurt van Optimel genomen met wat all bran om te vullen.Ik maak er maar een TELVRIJE dag van.2 puntjes van mijn weekextra voor de kwark en 1 punt voor de boter op mijn brood.Gaat goed komen Oja?
Fijne dag allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 apr 2017 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hoi Kaatje,

Ik doe SP: SP is strenger dan de PP en kent geen telvrije dagen meer. Als ik een telvrije dag heb betekent het dat ik gewoon te lui ben om te tellen - en gaat het meestal ergens mis, haha! Lachen
Kwark is 1sp per 100gram, sommigen zijn wat meer, maar geen 2 hoor. Succes vandaag!

Ik ben de draad even kwijt dames, ik had lekkere koekjes in huis gehaald en in een avond gingen ze alle 5 op. Rollende ogen
Misschien zo toch nog maar even naar de sportschool, want ik was net zo mooi afgevallen deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 apr 2017 9:38    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kreeg geen berichtjes meer dus dacht dat er niets geschreven was maar toch wel.
6 ons eraf en daar ben ik tevreden mee.
Gisterenavond uit eten geweest en was weer te lekker dus teveel gegeten en er ook nog last van gehad vannacht.
Dus vandaag weer snel op het rechte pad gaan lopen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 9:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy schreef:
Hoi Kaatje,

Ik doe SP: SP is strenger dan de PP en kent geen telvrije dagen meer. Als ik een telvrije dag heb betekent het dat ik gewoon te lui ben om te tellen - en gaat het meestal ergens mis, haha! Lachen
Kwark is 1sp per 100gram, sommigen zijn wat meer, maar geen 2 hoor. Succes vandaag!

Ik ben de draad even kwijt dames, ik had lekkere koekjes in huis gehaald en in een avond gingen ze alle 5 op. Rollende ogen
Misschien zo toch nog maar even naar de sportschool, want ik was net zo mooi afgevallen deze week!

Het duffy Erg blij ja ik heb t maar al te goed ervaren dat Weight Watchers met SP een stuk strenger is.Jammer hoor.Telvrij dus niet aan jou besteed ?!! HihU
Betreft kwark met vruchten van optimel..Deze kosten met SP toch echt 2 SP per 100 gram Rollende ogen magere kwark is is voor 2 porties (300 gram) 5 SP.
Was je na de aanval op je koekjes mmmmmmm nog wezen sporten eigenlijk ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 11:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
JPee schreef:
Kreeg geen berichtjes meer dus dacht dat er niets geschreven was maar toch wel.
6 ons eraf en daar ben ik tevreden mee.
Gisterenavond uit eten geweest en was weer te lekker dus teveel gegeten en er ook nog last van gehad vannacht.
Dus vandaag weer snel op het rechte pad gaan lopen Lachen Lachen

Dat heb ik ook niet meer die berichten .Ergens is het wel fijn anders word je iedere keer gedwongen om toch te kijken ook al heb je t druk hč. Althans zo werkt t bij mij.Maar de andere kant van.t verhaal is dat je vergeet andere mensen op jou gereageerd hebben Schaam Schaam
Ohh heb jij ook snel last van anders eten...Ik ook wel pff.nu weer lekker in t gareel Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 11:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik zit in een lekker ritme
gewicht zakt langzaam maar ik merk het wel aan m'n kleding en dat zegt eigenlijk meer
ik denk dat ik m'n grotere maten maar eens ga vermaken..... Uitlachen
morgen uit eten en dan kom ik zeker weer wat aan,meer van het zout dan wat anders want ik kies altijd wel goed

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 10:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Duffy ik vergeet te vertellen dat Weight Watchers weer gewoon de telvrije manier heeft geďntroduceerd bij de leden.Je kon het overigens ook nog steeds op de app invoeren.

@Dipinipi dat klinkt lekker.Kan ook niet wachten tot de kleding weer losser gaat zitten want zoals nu voelt niet fijn.
LElke uit eten Erg blij ken je het restaurant? Benieuwd wat je gaat nemen.
Ik had gisteren een high tea en was lekker en gezellig maar de buikpijn die erna kwam was heftig Janken maar voel me nu weer een stuk beter gelukkig. Nu weer in t gareel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 9:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn ontbijt begonnen met havermoutpannenkoeken en banaan.Zometeen maak ik denk ik lasagnesoep.Schijnt erg lekker te zijn.Hebben jullie toevallig een mager recept met kwark of yoghurt waarmee je knoflooksaus kan maken ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12