Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Weight Watchers sprint 2017 - deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
In Marokko wezen overwinteren. Mooi land en een lekkere temperatuur. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 apr 2017 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oh wat heerlijk JPee!
Heb je er vrienden of familie zitten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 apr 2017 21:17    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nee hoor geen vrienden of familie maar heerlijk rond trekken met de camper en van de zon en het mooie landschap genieten zoals nog duizend camperaars Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 apr 2017 23:34    

Reageer met quote
Klinkt geweldig JPee! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 20:50    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Zou graag mee willen doen.Iedere dag hier zijn gaat mij niet lukken .Hoop niet dat dat een probleem is Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 23:05    

Reageer met quote
Nee joh, tuurlijk niet, maar het is wel gezellig als je af en toe meekletst!
Maar... ben je misschien van dieet veranderd? Wij doen Weight Watchers, volgens jouw profiel doe je GOK?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 apr 2017 9:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nee hoor Gokken was niets voor mij Lach ik had Kaatje de moderator een mail gestuurd of zij wilde veranderen maar nog steeds niet gebeurd. Misschien iets niet goed gegaan.ja ik kom zeker geregeld meelezen en praten hoor.Maar dagelijks kan ik niet beloven. Schaam Schaam
Ik ben een doorgewinterde WWer Lachen alleen met SP kon ik niet overweg. Na een heeeeeeeule lange tijd eindelijk mijn combipas opgezegd. Te prijzig en zondegeld als je toch niets aan de app hebt .Maar de recepten en connect vond ik wel heel leuk.Nu ik de app niet meer heb kan ik ook niet meer twijfelen of ik misschien toch de SP moet proberen.Ik ben sinds vandaag weer heerlijk aan de ProPoints geslagen. Applaus voelt als een bevrijding. Vandaag ben ik met mijn schoondochter even weg dus tel ik de punten.Morgen of overmorgen geen plannen tot nu toe en dan pak ik denk ik een telvrije dag met banaanpannekoek en in de avond pasta..jammie Yes! (nederlands= voelt goed om niet tussen twee manieren heen heen weer geslingerd te worden.Ik ken een vrouw wie met ProPoints 40 kilo in afgevallen dus ook dat werkt.En...past veel beter bij mij.Fijn dat je hier ook met PP mag meedoen Smile Afijn ik heb mijn boodschappenboekje erbij gepakt en het 'uit etentje boekje. Daar kom ik wel mee weg.En op connect stuurde iemand een link waarmee je ook iets kan uitrekenen waarvan je de points nog niet weet. Dus ik ben goed voorbereid.Nu nog even alles doorlezen hier. Koffie kijken hoe jullie het doen Cool tot snel en leuk !!! Zin in hier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 apr 2017 11:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
By the way...vandaag mijn startgewicht ingevuld Rollende ogen helaas wat meer dan vorige week maar zo schommel ik al een hele poos.In ieder geval ga ik hier mee beginnen.Spannend. Bye (Nederlands=Dag) tot later

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 apr 2017 11:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oké dan...Dag 1

O-2 vezelrijk wasa,plak millner kaas,tomaat,slasaus = 5 PP
beker halfv.melk = 3 PP
L-vietnamese loempia,eierkoek = 5 PP
D-Chinese mie,olie,groenten, rundvlees,p.saus = 11 PP
T - latte macchiato unsweeted = 2 PP
aardbeien

Totaal 26 PP

Ik ben tevreden Duizelig ik heb achteraf moeten tellen maar heb T zo te zien niet slecht gedaan hoewel mijn lunch er best anders uit had mogen zien maar het is even zo gelopen.Vandaag geen 8,9 of 10 voor de maaltijden .Morgen weer beter.
Ik ga mijn mandje opzoeken.Tot snel . Snurken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 apr 2017 23:56    

Reageer met quote
Ziet er oké uit Kaatje, zet hem op!

Fijne Koningsdag allemaal! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 apr 2017 15:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 3 van 12