Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Weight Hoop

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Ik heb voor mijn verjaardag de weight hoop gekregen. Dat is een soort sport hoela hoop met een gewichtje erin. Die van mij is 1,2 kg, de lichtste omdat ik een slechte rug heb.
Voordeel is dat je rug en buik er sterker van worden. Ook verbrand je nog eens heel veel calorieen ermee, dus goed voor afslanken. Het schijnt ook echt je taille te verbeteren.
Je moet wel heel rustig beginnen (een paar minuten per dag - niet meer dan vijf) omdat je er in het begin veel blauwe plekken van kunt krijgen.

Iemand ervaring ermee, of nieuwsgierig ernaar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 aug 2015 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Jolene
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: low carb

Reageer met quote
Ik heb er ook eentje, van 1,8 kg. Ik heb hem voornamelijk om soepel te blijven in mijn heupen en core omdat ik hard train en mijn spieren nogal eens verkorten.

Het is inderdaad een behoorlijk zware work-out. In het begin is het lastig om hem hoog te houden, en je krijgt er wel blauwe plekken van, en een beurs gevoel. Als je de draai eenmaal te pakken hebt, is het super. Succes ermee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2015 12:24    
Vrouw   Prikkertje
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ik heb er pas 1 gekocht maar het was me te warm om te oefenen.
Dus moet het nog leren, komt later. Mijne is 1.7 kg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2015 12:37    
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan 'm gelukkig nu wel hoog houden, zonder hele gekke bewegingen te maken :p, maar het is nog heel erg zwaar ja. De blauwe plekken zijn ook niet fijn, je moet echt rustig beginnen. Maar vind 't zo leuk om te doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 aug 2015 12:57    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   suusjeh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb de Hoelahoep SOFT New Generation 1.4 kg.

In het begin moeilijk hoog te houden en idd flinke blauwe plekken gehad, maar inmiddels hoepel ik met gemak een half uur weg. Ik doe dan 15 min. linksom en 15 min. rechtsom.

Als ik het hoepelen leuk blijf vinden en regelmatig blijf doen, dan ga ik een zwaardere bestellen.

Ik heb helaas geen foto's oid genomen voor ik begon met hoepelen, dus ik heb geen idee of het voor mijn taille heeft geholpen, maar ik heb wel degelijk een sterkere core gekregen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2015 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Knap van jullie hoor...
Wat ik ook probeer, ik kan hem niet langer dan 20 slagen hoog houden. En echt, na 4 weken is de lol er dan wel af. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2015 17:48    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Dat zijn er toch 20 meer dan helemaal niets Duffy! Alle beetjes helpen toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 nov 2015 13:49    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Er is echt geen lol aan zo Kaatje....
Ik wil ook wel een half uurtje hoepelen en ondertussen lekker tv kijken of muziek luisteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015 21:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1