Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Weg met de weegschaal Weer een nieuw dieet???

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
http://www.wageningenupdate-online.nl/magazine/artikel.php?id=8

Wat is Weg met de Weegschaal?
Weg met de Weegschaal biedt oplossingen voor mensen die zichzelf te dik vinden, zich futloos voelen en/of ontevreden zijn met hun manier van leven. Dat doen we in de vorm van training en begeleiding. We hebben onze methode in verschillende vormen gegoten, zodat je bij ons alles kunt leren wat je nodig hebt, op de manier die jou het beste ligt.

Ons doel is, om te zorgen dat het steeds beter met je gaat. Niet alleen als je in de training zit, maar ook in je dagelijkse praktijk. Tijdelijk kilo's kwijtraken kan op veel manieren, maar is dat genoeg? Wij zien je liever ontdekken dat je dingen zelf kunt oplossen, zodat je er plezier in krijgt. Het gaat niet alleen om het resultaat in kilo's, maar om jouw vertrouwen dat je goed kunt omgaan met eten en met jezelf. Als je dat bereikt, voel je je ontspannen. Het geeft je energie en plezier in de dingen die je doet.

De methode van Weg met de Weegschaal gaat ervan uit, dat je je lichaam moet geven wat het nodig heeft. Anders blijf je 'onverklaarbare' eetneigingen vertonen. Die kunnen je het gevoel geven dat je geen controle hebt over je eigen gedrag. Terwijl je gewoon dingen tekort komt! Onze aanpak is praktisch en actief. Je krijgt niet voor de zoveelste keer een berg theorie over 'hoe het moet'. We werken met concrete opdrachten naar je doel toe.

De trainers/coaches van Weg met de Weegschaal vinden het belangrijk om mensen persoonlijk te benaderen. We willen dat je verder komt, en zullen je waar nodig confronteren met dingen die ons opvallen. Daarnaast streven we naar een professionele organisatie, met cursusleiders die doen wat ze beloven en altijd over zichzelf willen leren. Van jou als klant of cursist verwachten we dat ook. Wil je weten wie we zijn? Kijk dan hier.

http://www.wegmetdeweegschaal.nl/page.asp?pagename=coaching

? 75 per gesprek, basispakket van vier coachingsgesprekken betaal je 250 euro.

Is heel wat duurder dan bij de weegclub, waar alleen maar, één keer per jaar, een vrijwillige bijdrage voor het hosting van de server gevraagd wordt.

Het boek 'Weg met de Weegschaal' is verschenen
14 september is het boek Weg met de Weegschaal verschenen (uitgegeven door Het Spectrum).

Link

MIJN YOUTUBE opklikken

Laatst aangepast door Goldwingstar op di 16 okt 2007 21:59, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 12:16    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Dit boek heb ik dus van de schrijfster gekregen omdat ik aan het test dieet heb meegewerkt, het kost ongeveer ? 17.00.
De coach sessies zijn inderdaad duur, maar er zijn ook gratis audiotapes. Ik heb ze nog niet geprobeerd, wie wel, laat het even weten. Op de site staat al veel informatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 15:33    

Reageer met quote
Er is ook een nieuwsbrief waar je je op kan abonneren, gratis en best nuttige info.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 15:35    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hoi Odette
Is dit het uiteindelijke boek, of zoals jij in je eigen lijntje schreef
het theorieboek????

MIJN YOUTUBE opklikken

Laatst aangepast door Goldwingstar op za 29 mrt 2008 18:10, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 okt 2007 18:14    

Reageer met quote
Die op het plaatje is het theorieboek. Het boek dat in januari komt schijnt een soort ringband te worden of iets met een spiraal in het midden zodat je het makkelijk open kan laten liggen. DAT is het eigenlijke dieet. Met veel dezelfde, maar ook nieuwe informatie. (ik heb de proef gelezen)
Ik wil niet echt jullie overtuigen,, maar het heeft voor mij wel gewerkt. Nu ik een paar dagen helemaal van slag ben en veel te veel eet, ga ik vandaag dat boek nog meer eens doorwerken om inspiratie op te doen. Dan hoor je later wel of dat werkt.
Het boek zal nog niet in de biebs liggen, maar kijk ernaar uit zou ik zeggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2007 6:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1