Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Weg met de Weegschaal : Vragen en opmerkingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Minnie, eet je maar 850 calo's per dag? Dat is toch veel te weinig?

Off topic: Heb je gezien dat we bijna even oud zijn??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 jan 2015 17:08    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Odette!
Daar ben ik weer: 6 maanden later!
Heb intussen het boek gekocht van het WMW 12 weken programma, maar ik ben daardoor geheel in de war.
ik herken mezelf niet in de "groepen" omdat ik weinig brood eet en wel ontbijt neem, maar dan warm middagmaal en dan nog een avondmaal met groenten, vlees of vis en eventueel 2 crackers. Ik eet eigenlijk maar 2 sneden "brood" per dag..
Ik wou wel die lijst invullen om meer te weten te komen wat ik moet veranderen, maar de betaling daarvoor werkt niet.
Inmiddels ontdekte ik dat ik geen tarwe verdraag, geen melk en geen boter. (zwel ervan op)
Geen nood: rogge en speltbloem - brood lukt, maar ik mag het niet ieder dag eten. Roggecrackers dan weer wél.

start op 6.2.14

start op 6.2.14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 18:16    

Reageer met quote
en .. is het zo.. zijn we even jong?? Erg blij

start op 6.2.14

start op 6.2.14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 18:17    

Reageer met quote
Hi Minnie, Yes! (nederlands= even jong/oud, een goed bouwjaar 1956!!

Als ik jou was zou ik Meijke een mail sturen met vragen die je hebt.

Wat betreft brood, zit er niet over in dat je wat zij adviseert niet haalt, zeker niet als je er niet goed tegen kunt. Sinds ze dat boek geschreven heeft zijn de inzichten veranderd en kun je ook andere dingen dan brood eten, andere zetmelen dus, die je wel verdraagt. Zelfs licht koolhydraat arm behoort onder de mogelijkheden. Het is belangrijker dat je puur en onbewerkt voedsel eet, waar je lichaam iets aan heeft, dan dat het perse brood moet zijn.

Dat je betaling niet werkt kan te maken hebben met dat je in België woont. Ook dat kan je in een mail even vragen er is vast een oplossing. Meijke is een heel benaderbaar mens, heel lief ook.

Hou me op de hoogte meis... aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015 18:26    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Leuk dat je zo enthousiast bent over 1956! Erg blij

Mijn eetschema is berekend op wat vrouwen van mijn leeftijd nodig hebben: 1600 cal. Maar als ik 1600 cal eet, val ik niet af. Daarom berekende ik : 7700 cal per week geeft - 500 g per week.
Dus 7 x 1600, en dan - 7700 is gemiddeld 950 cal per dag.
Dat heb ik met Weight Watchers (oude) porties verdeeld over de week zodat ik toch evenwichtig eet.
Dan heb ik gemerkt dat ik geen melk en geen tarwe verdraag. Dat wil zeggen: ik hou dan erg veel vocht vast, idem dito met suiker.
Dus dat ook geschrapt van het menu. En nu merk ik dat het veel beter gaat... ALS ik niet teveel snoep tussendoor natuurlijk..
Want koekjes zonder suiker en ijsjes zonder suiker: dat ken ik als de beste.
Verder eet ik zeer "puur", ik kook ieder dag met verse groenten. Middag warme groenten, avond koude of rauwe.
En nu ben ik benieuwd wat WMW mij kan leren!

start op 6.2.14

start op 6.2.14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 12:04    

Reageer met quote
Minnie57 schreef:

Mijn eetschema is berekend op wat vrouwen van mijn leeftijd nodig hebben: 1600 cal. Maar als ik 1600 cal eet, val ik niet af. Daarom berekende ik : 7700 cal per week geeft - 500 g per week.
Dus 7 x 1600, en dan - 7700 is gemiddeld 950 cal per dag.

Ik snap je berekening niet helemaal Minnie.
Wat ik denk dat je bedoelt is dat je 7700 calorieën (dat getal varieert, tussen 7000 en 7777) minder moet eten dan wat je normaal gesproken nodig hebt om niet af te vallen of aan te komen om een kilo VET kwijt te raken.
Dus je zou 1 kilo per week af kunnen vallen als je (ongeveer) 1000 calorieën per dag minder zou eten dan je nodig hebt.

Je zegt dat je niet afvalt als je 1600 calo's of meer eet. Ik zou nooit minder eten dan 1200 calo's, want anders wordt het heel moeilijk om alle voedingstoffen binnen te krijgen. Daar zit dus je ruimte. Je valt dan geen kilo per week af, maar dat is natuurlijk ook best veel. Ik denk dat je best een lijnverleden hebt en dat je motortje dus al heel zuinig staat. Helaas moet je het daarmee doen.

Heb je Meijke al gemaild?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 18:17    

Reageer met quote
ja.. Die berekening klopt idd niét!! 😀
Nu ja, als ik die 950cal per dag spreidt in Weight Watchers porties is het haalbaar voor me
En neen ik heb haar nog niet gemaild..
De betaling van 25€ is gebeurd en nu moet ik wachten op een vragenlijst in te vullen en om meer zicht te krijgen op alles.
Ik zal haar missch een mailtje sturen maar ja..

start op 6.2.14

start op 6.2.14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015 21:22    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Minnie57 schreef:
En neen ik heb haar nog niet gemaild..
De betaling van 25€ is gebeurd en nu moet ik wachten op een vragenlijst in te vullen en om meer zicht te krijgen op alles.
Ik zal haar missch een mailtje sturen maar ja..

Waarom moet je 25 euro betalen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2015 7:24    

Reageer met quote
@ El, dan krijg je een vragenlijst die je moet invullen en terug sturen en dan krijg je een passend advies. Karin heeft dat ook een keer gedaan meen ik.

Ik kan die link trouwens niet meer vinden Minnie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2015 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mag ik even...?
Kan dit de link zijn?

http://www.vooreengoedelijn.nl/2014/12/persoonlijke-analyse/

Is volgens mij een andere link (maar wel met de informatie over de p.a.) dan die van een paar jaar geleden.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2015 10:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10