Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Weg met de Weegschaal : Vragen en opmerkingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   BrendaO
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ben erg benieuwd naar deze wijze.
Ga zeker op zoek naar boeken erover en veel lezen Lach

Heb wel eens gehoord dat oosterse mensen dit altijd al deden en alleen natuurlijke producten eten. Je ziet ook maar zelden dikke chinezen en japanners!

Geloof hier wel in, nu nog even uitzoeken of dit iets voor mij is.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2010 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
We zien je graag verschijnen Brenda, je bent van harte welkom...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2010 20:56    
Vrouw Weeggegevens   xSuus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Odette!

Ik had een vraagje.. Ik hoop dat ik hier dan goed zit!
Ik heb sinds deze week het boek 'Eet jezelf mooi, slank en gelukkig' in huis (Amber Albarda) en ik vroeg mij af of dit boek bekend is bij jou, en zo ja, of dit boek in wezen dezelfde 'handleiding' heeft als WmdW?

Alvast bedankt voor het antwoorden!
Groetjes Suzanne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2011 18:21    

Reageer met quote
Hee Suzanne, ik had je berichtje gelezen.

Nee, ik ken dat boek niet wat je noemt. Heb wel even gegoogled maar helemaal kom ik er niet uit.
Maar dat maakt ook niet uit. Het gaat erom dat je een methode kiest die bij je past en die je dus heel lang kunt volhouden.

Je bent van harte welkom om hier te komen schrijven, dan kunnen we gelijk kijken waar het allemaal om draait met "mooi, slank en gelukkig" (willen we dat allemaal niet?? Lachen )

Haha, tot spoedig schrijfs...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011 20:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   xSuus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor je reactie!
Heb nog even verder gelezen in alle lijstjes en ik denk dat het wel aardig overeen komt. Veel 'echt' eten inderdaad.
Maar ik heb het boek nu uit, en ik ga dus echt geen 2 kipfilets kopen voor 7euro omdat het biologisch is. Ik ben gek, maar niet zo gek =P

Maar mag je bij WmdW alle soorten brood behalve witte? Want in het boek dat ik heb gelezen dus het liefst zuurdesem of speltbrood.. Maar ik heb geen zin om voor al die dingen iedere week naar de natuurwinkel te gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2011 12:24    

Reageer met quote
Bij WmdW mag je in principe alles, maar het minst bewerkt is natuurlijk volkoren brood. Bruin als je nog moet wennen en wit alleen als je (buik)honger hebt en niets anders bij de hand hebt. Uitzondering dus. Het is echt aan jou hoever je wilt gaan. Ik heb wel biologische melk, yoghurt en uien en ook biologisch gehakt, als ik eraan denk om op aanbiedingsdag naar de bioslager te gaan. Verder wil ik (nog) niet gaan, maar ik haal wel alles vers op de markt of waar het lekker vers is. Van het seizoen en zo. Het zit 'm in kleine dingen. Doe wat goed voelt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 jan 2011 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Cupcake
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 'Koolhydraten minderen'

Reageer met quote
xSuus schreef:
Hoi Odette!

Ik had een vraagje.. Ik hoop dat ik hier dan goed zit!
Ik heb sinds deze week het boek 'Eet jezelf mooi, slank en gelukkig' in huis (Amber Albarda) en ik vroeg mij af of dit boek bekend is bij jou, en zo ja, of dit boek in wezen dezelfde 'handleiding' heeft als WmdW?

Alvast bedankt voor het antwoorden!
Groetjes Suzanne

Volgens mij is het principe redelijk hetzelfde. Net als het boekje Skinny Bitch (titel is alleen om mensen aan te trekken!). Gaat allebei over puur eten, geen bewerkte troep. (Bij skinny bitch gaat het nog een stukje verder richting het veganisme en biologisch eten). Maar echte eyeopeners. Ik ben erg benieuwd naar Weg met de weegschaal, zal de dagboekjes een door gaan lezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 9:03    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Doe dat Cupcake en daarna ben je van harte welkom...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 12:42    
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
Leuke topic hier, lijkt erg op de ideeen van Judith Beck, Beck's dieetoplossing.
Dieten werken volgens mij niet, als je stopt kom je aan. Ik was wereldkampioen jojoen in de catogorie : tussen 58-72 kilo. Sinds Beck (mei 2009) ben ik mooi afgevallen en heb mijn eetgedrag voor de rest van mijn langzalikleven veranderd.

maar eetdagboeken ???? niets voor mij.

veel succes allemaal !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 10:54    

Reageer met quote
Dank voor je bezoek Elise. Lees gerust mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 14:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 2 van 10