Onderwerp menu

Forum: Dieet Informatie
Subforum: Vragen, opmerkingen over dieëten
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Wat moet ik doen?

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Krummel
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Ik ben even heel gefrustreerd!!
Ben al 2 maanden met het Atkins dieet bezig en het ging in eerste instantie als een speer. Maar het lukt niet meer...
Ik ben in 4 weken tijd niks meer kwijtgeraakt. Jah of een onsje of 2 maar die kan er de week daarop weer gewoon aanzitten.
Ik las dat als je teveel eieren eet je ook niet kan afvallen, dus heb het minimum eieren op 1 per dag.
Ook zwem ik nu 2 a 3 keer in de week, maar het heeft allemaal geen effect meer.
Ik doe het samen met een vriendin en dus eten we 's avonds ook samen, en zij blijft maar afvallen. Dus jah frustraties!
Kan iemand mij helpen?? Want zo is het niet echt makkelijk om vol te houden. En heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Alvast heel erg bedankt voor jullie support!

Liefs,
An
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010 10:09    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  marije1976
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo An,
Heb hetzelfde gehad. De eerste weken als een speer, en daarna stilstand. Ik snap je frustratie dus helemaal.

Heb je ook gekeken naar het aantal caloriën dat je neemt per dag? Misschien neem je teveel of te weinig. In beide gevallen kan dit tegenwerken. Je zou best rond de 1400 caloriën mogen zitten.

Je zou een dagboekje bij kunnen houden. Misschien zie je dan zelf wel waar het in zou kunnen zitten. En anders zijn er genoeg anderen die even mee kunnen kijken.

Ben je ook geen centimeters kwijt? Want vooral als je 3x per week gaat zwemmen neemt je spiermassa natuurlijk wel toe, wat gelijkstand van gewicht kan veroorzaken. Wel ben je dan vet kwijt en daar gaat het om.

Wat je eieren betreft, een minimum van 1 per dag, bedoel je maximaal 1 per dag? Dat zou voor Atkins wel weinig zijn. Het is immers grotendeels op eiwitten gebaseerd.

Ik ben toen gestopt toen ik niet meer afviel, maar heb er nog spijt van. Ben nu met gezonde voeding (geen repen oid meer) weer low carb bezig, en het werkt weer. Ik hoop dat jij wel door kan zetten. Heel veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010 17:51    
Vrouw Weeggegevens  Bloesemgaerd
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraat-arm dieet

Reageer met quote
Ik stond ook een poosje stil. Bleek aan de shakes te liggen. Daar zitten geen kh in maar remmen toch de vetverbranding. (las ik op een ander forum.

Daarnaast moet je lichaam soms ook weer even bijkomen.
Deze zal dan vocht vasthouden en val je dus niet af. Maar vocht plas je er uiteindelijk weer uit. Je blijft dus eigenlijk wel afvallen.
Je meten is een goede test hiervoor.

Daarnaast kan je de Ketosticks gebruiken. Als deze paars zijn verbrand je nog steeds, als ze niet kleuren eet je toch niet goed.

Verder gewoon veel verse producten eten en kaas mag, maar niet te veel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010 20:13    

Reageer met quote
Hallo!

Bedankt voor jullie reactie!!
Heb besloten maar niet meer zoveel op de weegschaal te gaan staan. Gezien ik er nu echt elke dag op sta, en het haast tegen het zieke aan liep.
Misschien ben ik wel te gespitst op het afvallen....
Heb goed naar jullie verhalen gekeken en ik heb zelf echt het idee dat ik het wel goed doe.
Maar vanaf maandag zal een boekje bijhouden met het aantal KH dat ik neem. Misschien dat ik op deze manier toch meer overzicht krijg.
Door jullie reactie heb ik toch wel weer de drive kunnen vinden om door te gaan!!!
Dank jullie, en ik zal jullie zeker op de hoogte houden!

Hoe gaat het met jullie? Lukt het bij jullie goed?

Liefs,
An
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2010 13:35    
Vrouw Weeggegevens  Bloesemgaerd
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraat-arm dieet

Reageer met quote
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2010 13:44    
Vrouw Weeggegevens  Tulipan64
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
Hallo, ook ik stond stil!
Vanaf 14 dec tot vorige week stond ik stil.
Vorige week ben ik van atkins naar cohen gegaan, maar ik rammel van de honger sinds gisteren.
Ik ben wel gelijk 2,6 kilo afgevallen in 1 week!
Ik heb vanavond 2 speklappen gegeten en 2 gekookte eieren ... fout volgens cohen en goed wb. atkins!
Wat moet ik nou? Ik wil nog 7 kilo minimaal afvallen.
Het liefst ga ik een soort gulden middenweg in, maar staat dat niet haaks op de filosofie van deze dieeten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 22:25    
Vrouw Weeggegevens  Meissie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr-Cohen

Reageer met quote
Hier hetzelfde. eerste 3 weken 7 kilo kwijt (en daarna weer aankomen) en toen ongeveer 5 weken niks. Ik ben toen overgestapt op Cohen en ging gelijk weer als een speer Lach
Inderdaad de eerste 2 weken erge honger, maar de kilo's verdwenen snel en dat maakte het toch wel goed ohhh

*boekje* *nieuwste foto *
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 10:07    

Reageer met quote
Hallo allemaal!!

Nou ik ben er gelukkig helemaal weer bij! Ik at waarschijnlijk gewoon te veel, dus ben minder gaan eten.
Maar niet zo dat ik honger krijg want geloof dat dat best tegendraads kan werken. Bij mij iig!

Ik zwem nog steeds lekker drie keer in de week en maak lange wandelingen in het bos met vriendinnen of daar de honden van ohhh
Schoonmaken doe ik ook erg veel in huis, verbrand ook veel vet! haha en het staat nog netjes ook!

Gelukkig geen frustraties meer, de weegschaal zie ik ook niet zoveel meer... Gelukkig maar.

Met jullie alles goed? Wil het allemaal lukken!
Nog even en de lente is er weer, dan gaat het waterdrinken en bewegen ook een stuk makkelijker!

Nou succes!!

An
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 12:58    
Vrouw Weeggegevens  gagaloo
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi,

ik volg atkins of iemand anders niet, maar doe gewoon aan gezond eten + bewegen. heb wel ooit eens atkinsproducten geproefd (best lekker). enja om nu eens echt antwoord te geven op je vraag hé :d ik denk persoonlijk dat iedereen dat wel eens meemaakt, ongeacht welk dieet je nu volgt.
het een tijdje blijven hangen op een gewicht, is je lichaam zijn manier van aanpassen. (soort plateau ofzo iets,had dit es ergens gelezen xD) dusja, geen zorgen maken en gewoon lekker voortdoen zou ik zeggen. ohja mss wel de eiconsumptie een beetje verminderen maar verder lijk je me super bezig Erg blij

x sté

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2010 10:36    
Vrouw Weeggegevens  marjolein55

Reageer met quote
Hoi ik heb ook een vraagje. Mijn vriend doet Atkins en tot voor 2 weken geleden ging dat redelijk. Hij viel een pond per week af. Goed, dat is niet veel maar hij heeft ook verschillende dingen die zorgen voor een vervelende stofwisseling.

Nu valt hij helemaal niets meer af beroerder nog, hij komt aan.

Wat hij eet
Gisteren:
150 gram harde worst
2bifi's
200gram shoarma met mayo (zaanse)
wat sla met olijfolie mosterd azijndressing

tussendoorsnack 6 eieren

Vandaag:
3 bifi's
1 ons gemengde vleeswaren van die harde worst
2 hamburgers
3 gabakken uien met 1 paprika (groen)

tussendoor 6 eieren.

Soms wisselt hiij voor tussen de middag de worst af met vissalade sardines of een haring.

Wat doen we verkeerd? De weken daarvoor at hij nog wel wat kaas, brie en zo maar dat laat hij nu staan.

Als iemand iets weet ......graag een reactie.

Groetjes

Marjolein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 21:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2