Onderwerp menu

Forum: Dieet Informatie
Subforum: Vragen, opmerkingen over dieëten
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Wat moet ik doen?

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Kaatjekat
Moderator
Moderator

Dieet: Ervaringsdeskundige G.0.K & W.m.d.W

Reageer met quote
Ik weet niets van Atkins, maar ik zie erg weinig groenten en geen zuivel. Hij eet ook niet gevarieerd. En uien en paprika zitten naar verhouding best veel kh in. Vraag eens bij de atkinskenners.

dankzij de weegclub ben ik waar ik nu ben met genoeg motivatie om door te gaan tot waar ik zijn wil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2010 23:01    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Henkeliena
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low carb (Atkins)

Reageer met quote
Het is voor mij lang geleden maar wat ik nog weet. Uien mag maar niet gebakken want dan komen suikers vrij en tja, suiker mag toch echt niet. En worst is wel lekker maar er zit natuurlijk toch wel zout in, en als je veel zout eet hou je toch vocht vast?
Dus misschien dat het daar aan ligt. En in paprika's zitten idd nogal wat kh, ik meende in de rode meer dan in de groene.

Heel veel succes (en gewoon doorzetten hoor, je staat soms idd lang stil maar het werkt echt) je lichaam zet een knop om waardoor je je vetten gaat verbranden ipv suikers (die je niet meer neemt) maar je kunt heerlijk eten met Atkins

O ja, wel even opletten welke hamburgers je eet, in veel hamburgers zit zetmeel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2010 23:13    
Vrouw Weeggegevens  marjolein55
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Bedankt voor jullie reactie. Hij eet echt weining koolhydraten omdat hij behoorlijk verkleurd, iedere dag. We zijn gewoon erg bang om koolhydraten toe te voegen en daarom eet ie ook groene paprika en wat sla. Zuivel eten..... doet is niet, moet dat dan? Heb ik niet in het boek kunnen vinden maar ik zal het eens gaan opzoeken.

Zijn er nog meer goede ideeen dan hoor ik het graag want we zijn er nog lang niet en afvallen moet echt voor de gezondheid. Verward

groetjes

marjolein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 15:18    
Vrouw Weeggegevens  Henkeliena
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low carb (Atkins)

Reageer met quote
Nee, bij Atkins eet je geen zuivel, hooguit een keer een blokje kaas maar ook daar moet je mee oppassen (en als je je aan de regels houdt van Atkins gaat het goedkomen!!!!)
Geduld hoort ook bij lijnen, het is er niet in een dag aangekomen en het gaat er niet in een dag af.
Beter langzaam afvallen en je goed voelen dan kilo's knallen en er ziek van zijn.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 19:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2