| Auteur |
Bericht |
Maanon Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-3-2008 Berichten: 447 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Vinkeveen
|
|
Wie doet er wel eens een fruitdag tussendoor? En zo ja, wat eten jullie dan?
Ik doe dit zelf 1 keer per maand. Ik voel mij dan de dagen er na veel frisser en fitter. Ik vraag mij alleen af of het wel goed is voor me.
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover..... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 mrt 2008 12:10 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Libby Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik denk dat je dit even aan de SonjaBakkeraars moet vragen, volgens mij mag je van Sonja regelmatig een fruitdagje inlassen.
Succes! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 mrt 2008 14:22 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 20617 Dieet: Low carb Woonplaats: Amersfoort
|
|
Dit schrijft Sonja Bakker in haar boek blz47
Iedereen heeft wel eens een uitspatting in zijn eetgedrag.
Bij de een is dit in het weekend bij de ander na een diner.
Om je lichaam te zuiveren, is het verstandig om een fruitdag in te lassen.
Ik adviseer altijd één fruitdag per week in te lassen.
Bovendien geeft fruit het lichaam nieuwe kracht en reinigt het van giftige stoffen. Een glas vruchtensap op de nuchtermaag geeft je een belangrijke energie stoot.
1) Begin de dag met een glas verse vruchtensap op de nuchtere maag voor een flinke energiestoot.
2)Zorg voor een goed gevulde fruitschaal met variatie, bij voorkeur seizoenfruit.
3) blijf de hele bezig, zowel lichamelijk als geestelijk.
Dan denk je minder aan je lekkere trek.
4) Neem als avondmaaltijd een fruitsalade, zoveel als je wilt.
5) Een flauw gevoel? Neem een opkikker (bouillon)
Ik weet van Ines hier op het forum dat het werkt, zelf doe ik het niet.
Bron: Boek van Sonja Bakker |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 mrt 2008 16:41 |
|
 |
Marisje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-10-2007 Berichten: 290 Dieet: kcal tellen Woonplaats: Utrecht
|
|
Aangezien ik er hier steeds meer over lees.. heb ik vandaag ook een fruit/groentedagje genomen..
Even een vraagje;
Kan het kwaad als je de hele dag vruchtensap neemt tijdens zo'n dag? krijg je dan teveel suikers binnen?_________________
Voor altijd slank in bikini!!! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 mrt 2008 17:54 |
|
 |
Femke Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-12-2007 Berichten: 288 Dieet: Cambridge Woonplaats: den haag
|
|
In fruitsapen die niet 100% natuurlijk zijn zitten toch best wel veel toegevoegde suikers,
Appels eten is heel ghoed tijdens een fruitdag_________________ Start gewicht: 95.3 (1-1-2009)
Start Cambridge: 24-7-2009 gewicht: 83.7
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 apr 2008 11:20 |
|
 |
Carla Weegclubfan voor het leven

|
|
als je heel veel zou eten dan krijg je toch best wat binnen, vooral veel suikers en of dat nou goed is.
je valt er wel van af van een daagje fruit eten maar of je er nou over een week genomen meer van afvalt weet ik niet.
als je je er lekker bij voelt kan dat best wel , misschien een salade en wat bouillon als avond eten anders word je misschien zo melig.
groetjes carla_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 apr 2008 20:06 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 11185 Dieet: COHEN (Ervaringsdeskundige Weight- Watchers) Woonplaats: Giessen
|
|
| vruchtensap zou ik niet de hele dag drinken,juist de vezels zorgen voor de grote schoonmaak |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 apr 2008 20:50 |
|
 |
Maanon Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-3-2008 Berichten: 447 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Vinkeveen
|
|
Bedankt voor alle reacties! Ik ga zaterdag weer een fruitdagje doen. En de tips van Sonja opvolgen
Ik ben benieuwd..... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 apr 2008 13:54 |
|
 |
Pommetje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 12-3-2008 Berichten: 1531 Dieet: weight watchers Woonplaats: Roosendaal
|
|
Op zaterdag een fuitdag? Goh dat vind ik knap zeg, de zaterdag is voor mij nou echt altijd zo'n dag om de fout in te gaan, omdat ik dan niet in de regelmaat van de week zit.
Succes meid!_________________ Wil je de actie "een aangepaste bus voor Mervin" steunen, kijk dan hier!
*pommetjes dagboek* |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 apr 2008 6:30 |
|
 |
Maanon Vaste Weegclubfan

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 apr 2008 8:21 |
|
 |
|
|
|