Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vraag

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xFelic
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Haai,

na een hele lange tijd weggeweest ( mijn excuses ik zat niet lekker in me vel) Ben ik van koolhydraat beperkt naar sonja bakker gegaan ( beste keuze ever! ik val weer af hoera!) maar toen kwamen wij er dus ineens achter dat je maar 800 tot 900 calorieën en heel soms 1000 in ieder geval nooit boven de 1100, is dit wel goed, wat kan ik doen, En ja ik weet dat ik niet mag klagen want je valt ten slotte af ondanks mijn ziekte maar mijn moeder doet mee en die zei zelf ook dit is weinig, heb de boeken bereik je ideale gewicht (oranje boek) Het nieuwste boek van Lidl(deel 5) & het paarse boek gezond genieten. Wat adviseren jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 17:07    
Vrouw Weeggegevens   KlaartjeH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag xFelic, ik heb de afgelopen tijd van alles gelezen, maar begrijp eigenlijk steeds dat je zeker niet onder de 1200 kcal moet gaan zitten, omdat je dan met een crache-dieet bezig bent, zo'n dieet wat wel op een mislukking (en dus diepe teleurstelling) moet uitlopen. Niet goed voor je eigenwaarde, maar zeker ook niet voor je lichaam.
Door veel te lezen, heb ik besloten gewoon met gezond eten af te vallen. Dat bevalt me geweldig goed. Ben in iets meer dan drie weken tijd vier kilo afgevallen. Heel veel geleerd hier in de groep gezond eten. Misschien kun je daar eens gaan buurten en meelezen, wie weet heb je daar wat aan, succes !!! Hannah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 22:41    
Vrouw Weeggegevens   xFelic

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Bedankt, ik ga zeker is kijken hoe of wat. Wist niet dat Sonja Bakker een crash dieet was.. Doe dit nu 12 weken en nu 9.7 kilo kwijt, ik ga zeker dus even kijken en ook kijken of ik de keuzes kan maken voor gezonde tussendoortjes toevoegen en lezen hoe of wat! Bedankt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je zou ook de hoeveelheden gewoon wat kunnen ophogen en verder sb volgen als dat zo goed bevalt. Misschien ergens tussen wat je nu eet en wat mannen mogen? Dan val je iets langzamer af waarschijnlijk, maar wel op een gezondere manier. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 21:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1