Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

vraag

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silvia1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 7-4-2009
Berichten: 99
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Ik ben inmiddels gestart met een Personal Trainer op de sportschool. Ik moet mijn eetwaren verdelen in 30% vet, 30% eiwitten, 40% koolhydraten. Het liefst moet dit zelfs naar 30% vet, 40% eiwitten, 30% koolhydraten..... Ik ga door dit eetpatroon met behoorlijk veel sporten, meer spiermassa aanmaken en hopelijk ook iets afvallen. Zijn er meer personen die op deze manier aan het afvallen en sporten zijn. Ik kan best goed op die % blijven, maar nu kom ik weer niet aan mijn kcal! Dus kan best wat ruggespraak gebruiken en ideeën uitwisselen....

_________________
Na jaren strijd, begint het nu toch echt te lukken!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 11-1-2010
Berichten: 6332
Dieet: Cohen


  Reageer met quote
Wat zegt je personal trainer . ??? ik denk dat hij/zij t belangrijker vind dat je je aan de procenten houd dan dat je calorieën gaat tellen..

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 17:06    
Vrouw Weeggegevens   Roxx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 11-1-2016
Berichten: 634
Dieet: gezond eten
Woonplaats: Jubbega


  Reageer met quote
Als de percentage's lukken dan zou je dus in principe overal meer van moeten eten om zo wel op je calorieen te komen. Als je veel sport heb je die calorieen zeker nodig.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator


Geregistreerd op: 5-6-2008
Berichten: 64608
Dieet: OERgezond
Woonplaats: De Ronde Venen


  Reageer met quote
Als je wel aan de % komt moet je dus meer eten om ook aan de benodigde kcal. te komen. Idee Hoeveel kom je 'tekort'?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 17:25    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lissabon
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 11-1-2010
Berichten: 6332
Dieet: Cohen


  Reageer met quote
Kaatje schreef:
Als je wel aan de % komt moet je dus meer eten om ook aan de benodigde kcal. te komen. Idee Hoeveel kom je 'tekort'?


als ze meer gaat eten dan worden de % ook weer anders toch?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2016 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator


Geregistreerd op: 5-6-2008
Berichten: 64608
Dieet: OERgezond
Woonplaats: De Ronde Venen


  Reageer met quote
Nee waarom denk je dat? Als je de verdeling goed kan toepassen is het simpel om de kcal. op te hogen met dezelfde percentages. Erg blij
Maar je ontkomt niet aan kcal tellen, elke 'macronutriënt' heeft zijn eigen energiewaarde.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2016 12:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1