Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Info: Atkins dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vraag over vet verbranding

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rambini
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Ben sinds Februari begonnen met Atkins en ben 6 kilo kwijt. Ik hoef niet veel te verliezen en ben er al gewend dat ik langzaam af val. In het begin wilde ik te snel en dat is nooit goed. Het grote probleem heb ik dat mijn vet rond mijn maag en buik niet echt minder wordt. Huil huil Ik meet me elke week en zie dat ik in deze maanden slechts 2cm kwijt ben. Vind ik toch erg weinig voor alle moeite die ik doe. Ik probeer het met buik oefeningen en wandelen maar dat zet geen zoden aan de dijk. Ik zit nog steeds in Fase 2....

3 jaar geleden heb ik Dr. Frank gedaan en daar vloog het vanaf. Ik wil niet weer terug gaan naar dit dieet want ik ben er best wel happy bij. Heb mijn heel leven altijd Lite producten gebruikt en nu kan ik heerlijk koken met room en echte boter. smullen

Iemand daar ook last van of valt iedereen lekker af met de nodige vet verbranding? Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 jun 2016 20:25    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Als je wel afvalt ligt het dus niet aan je eetmethode. Helaas hebben we geen invloed op waar het vet verbrand wordt... dat bepaalt je lichaam nu eenmaal zelf.
Je zou eens kunnen googelen op 'shape' oefeningen voor je buik en taille maar ik vrees dat het ook een kwestie is van een lange adem. aai Niet de moed opgeven hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2016 9:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1