Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voortraject

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Beertje86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eigen dieet.(bypass)

Reageer met quote
Hoihoi Bedankt voor de reacties.
@BB40 gefeliciteerd met je 19 kilo al. Het zal nu iets meer zijn denk ik? Wat een snel en mooi resultaat.

@Bbg dankje voor de motivatie , je banner vind ik al erg mooi ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2011 11:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tis al even geleden weer maar het zit erop. Nouja. Het begin van het nieuwe leven dan dus.
19 Januari ben ik geopereerd in het CZE. Alles is goed gegaan.
Ben nu inclusief mijn pre-dieet 15 kilo kwijt. Hoera Lach
Het is wel even wennen natuurlijk. Alles is anders. Eten en drinken moeten geplanned worden. Maar de dagen kom ik goed door zo.
Op naar de volgende kilo's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011 9:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En weer tijd voor een updateje. Voor degenen die geinteresseerd zijn.
Alles gaat goed. Eten en drinken gaat prima , vanaf het begin eigenlijk al. Soms nog wat misselijk maar gelukkig niet meer elke dag.
Inmiddels 24.2 kilo kwijt. Er staan 2 mini doelen , naar de 30 kilo eraf , en daarna onder de 100. Kleine stapjes , grote veranderingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2011 10:55    
Vrouw Weeggegevens   angie74
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gastric sleeve operatie

Reageer met quote
Beertje86 schreef:
En weer tijd voor een updateje. Voor degenen die geinteresseerd zijn.
Alles gaat goed. Eten en drinken gaat prima , vanaf het begin eigenlijk al. Soms nog wat misselijk maar gelukkig niet meer elke dag.
Inmiddels 24.2 kilo kwijt. Er staan 2 mini doelen , naar de 30 kilo eraf , en daarna onder de 100. Kleine stapjes , grote veranderingen.

Hallo Beertje.

Heb net je verhaal vanaf het begin gelezen.
Fijn dat je toch geholpen bent.
En wat lekker he,die 24 kg eraf.
Ik ben op 1 December 2010 geholpen,ik heb een sleeve gehad.
En ben nu 30 kg kwijt,en er moet nog veel meer af.Maar ik voel
me al zo anders,alles gaat lichamelijk weer veel beter.

Groetjes Angela

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 10:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   M09031969

Dieet: Gastric Bypass

Reageer met quote
Hoi, wat goed zeg van je. En ik ben blij dat ze toch akkoord zijn gegaan en je hebben geholpen.
Mijn GBP staat gepland voor a.s. dinsdag 10 mei, ben reuze benieuwd en toch ook wel gespannen. Ik hoop dat het bij mij ook zo geweldig gaat als bij jou.
Groetjes, Miranda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 16:18    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Dat is dus vandaag Miranda, hoop en wens dat alles goed is gegaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 mei 2011 16:07    
Vrouw Weeggegevens   zinnia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GBP- letten op koolhydraten

Reageer met quote
ik lees net dat je vandaag je op had, hopelijk is alles vlotjes verlopen , kijk er naar uit dat je straks kan komen melden hoe dat nieuwe leven verloopt
xx evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 mei 2011 22:10    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Nou het is gebeurd, de operatie is achter de rug en ben sinds vanmiddag thuis. Moet heel eerlijk zeggen dat ik me niet echt helemaal oppie toppie voel maar dat komt hopenlijk helemaal goed. Ben vrij misselijk en helaas diaree.
Het vervelende is dat ik antidepressiva heb en die heb ik inmiddels al 3 dagen niet in mogen nemen. Daar ben ik echt enorm duizelig van geworden (afkickverschijnsel). Vandaag toch nog even overlegd met de chirurg en van hem mocht ik het in nemen vandaag. Dit dus gedaan maar omdat ik dus een "nuchtere" maag heb denk ik dat ik hier zo misselijk van ben. Kan niet wachten dat ik overmorgen in ieder geval wat vloeibare voeding mag hebben, dan zal die pil ook wel beter vallen. Verder ben ik nog niet op de weegschaal gaan staan maar volgens het thuisfront ben ik al redelijk wat kilo's kwijt zoals ze aan me zien.
Dus.... ik hou jullie op de hoogte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 mei 2011 16:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He wat fijn dat je het achter de rug hebt nu. Dat je maar lekker mag knallen met de kilo's.
Voel je je inmiddels al beter?

Hier gaat het prima. Af en toe last van maagpijntjes , dat wel. Maar verder weinig te klagen. Ben ook 31 kilo kwijt dus mijn target alweer voorbij. Volgende is onder de 100 komen. Dat zal hoop ik ook snel genoeg gebeuren. Uiteindelijk hoop ik rond de 80 uit te komen , maar goed. We zien wel waar het naartoe gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mei 2011 12:11    

Reageer met quote
Hoi Beertje,

Dank je voor je mailtje. ja ik voel me nu echt super goed. De kilo's gaan ook erg goed, vandaag al 10 kilo in totaal. Dus zalig.
Alleen die pijn in mijn zij hoop ik snel kwijt te raken want dat is nog het enige wat je tegenhoudt in bewegen. Ik durf ook nog niet echt zelf auto te rijden dus laat me als een prinses maar overal naartoe brengen, haha.
Moet zeggen dat ik niet echt honger heb maar toch wel stiekem trek in wat lekkers. Ik hoop dat ik dat snel onder controle ga krijgen. Verder gaat het allemaal erg goed. Het eten smaakt me prima en kan alleen maar uitkijken naar de tijd dat ik inderdaad kan gaan proberen wat ik wel en niet kan verdragen. Heb enorm zin om lekker gezond te gaan blijven dus dat komt helemaal goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 mei 2011 23:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3