Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lenie4
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben Lenie 66 jaar en moet vanwege mijn gezondheid afvallen.
Mijn valkuil is dat ik emotie eter ben en was ook flink verslaafd aan suiker,daar ben ik inmiddels wel vanaf omdat de laatste maanden 8 kilo afgevallen ben.
Bewegen doe ik weinig omdat ik vanwege fibromyalgie gebruik maak van een scootmobiel ,het zou heel fijn dat met minder gewicht ook lopen wat beter gaat.
Wel is het me gelukt om van een te hoog cholesterol af te komen mawr omdat ik het de lastste tijd erg moeilijk vind wil ik proberen hier wat steun te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 nov 2016 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
(nog maar een keer) Welkom Lenie.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 nov 2016 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Lenie , van harte welkom bij de weegclub.
Ik weet niet of je nog een klein stukje kan lopen maar ook die kleine stukjes zijn goed voor je lijf en is zwemmen in warm water speciaal voor fibromyalgie niet bij jou in de beurt?

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 nov 2016 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Lenie4

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ellen ik heb een hondje en daar doe ik een paar kleine en voor mij 1 groot rondje van ruim een kwartier dat wil ik perse volhouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 nov 2016 11:01    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Kijk dat zijn de goede berichten een hondje zorgt voor de beweging ook bij mij Lopen

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 nov 2016 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo en van harte welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 nov 2016 19:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1