Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 3

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Afvallen gaat met vallen en op staan en dit sprintje is juist bedoeld voor de mensen die moeite hebben die gewoon een luisterend oor zoeken. Samen staan we sterk in onze missie om gewicht te verliezen. Zoek je een steuntje, een liefdevolle schop, een plek om uit te huilen jezelf te herpakken en weer door te gaan wees welkom. Wees niet te hard of streng voor jezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe met je mee. Ik kan wel een steuntje, motivatie en een schop onder mijn kont gebruiken. Laatste weken gebeurt er niets op de weegschaal. Biertje hier, pizza daar, chocolaatje zus en chipje zo. Dus een plateau kan ik de schuld niet geven Lachen

Tijd om mijn eigen te herpakken. Zal mijn best er weer eens voor gaan doen. Voorlopig ga ik mijn eten weer afwegen en invoeren. Vandaag mee begonnen. Op gevoel eten is de laatste tijd niet zo succesvol met afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Ik doe graag mee,weken lukt het me niet meer om de draad weer op te pakken,een schop onder mn kont is op zn plaats Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 10:43    

Reageer met quote
Wat leuk Lin en Alberta dat jullie mee doen.

Hier ging het goed tot deze week Schaam Schaam

Ik moet maandag eerst weer een kies laten trekken dus na het herstel wil ik het oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 14:45    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe komt het dat het deze week niet wil lukken Gelukszoeker? Laat je slechte kies geen excuus zijn om het nu al op te pakken. Succes maandag bij de tandarts.

Vandaag wel goed gegaan. Wel moeite mee om op mijn fitbit te vertrouwen voor de verbrande kcal. Weet eigenlijk nog steeds niet echt hoe betrouwbaar hij daarin is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 17:18    

Reageer met quote
Lin ik weet ook niet hoe betrouwbaar fitbit daarin is ik twijfel daar ook aan.

Het ging goed tot afgelopen weekend 2 keer uit eten en daarna hallo suikerverslaving Gemeen Gemeen Deze week inmiddels een bak ijs op en het gaat op en neer.
Vandaag ook weer ontbijt 2 crackers met kipfilet tussendoor een bosse bol en de lunch ging de mist in na 2 happen brak dus die kies af en daarna durfde ik even niet meer te eten. Avond eten gewoon aardappels groente en een veggie burger en mag straks nog een yogurt pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal! Ik ben er ook weer bij!
Slechte week ook tot nu toe. Veel stress rondom m'n revalidatie (ik zit bijna 2 jaar in een rolstoel en ben sinds januari in een nieuw traject bezig), en veel dingen die op de valreep nog geregeld moeten worden. En dan is eten altijd er aantrekkelijk.
Vandaag hopelijk weer goed. In elk geval zo alle waterflessen maar vullen, die moeten in elk geval op vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 7:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
ik doe ook graag weer mee,
kan de draai niet meer vinden .
Vorig jaar ging het zo goed en nu sta ik bijna stil dan gaat het weer om hoog en dan weer om laag gek word ik er van Rollende ogen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 10:54    

Reageer met quote
Mineola wat leuk dat je weer mee doet Erg blij

Ingrid welkom bij de club waar je liever niet bij wil horen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 14:13    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
hetzelfde gebleven, Verward
fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 7:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 1 van 32