Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Afvallen gaat met vallen en op staan en dit sprintje is juist bedoeld voor de mensen die moeite hebben die gewoon een luisterend oor zoeken. Samen staan we sterk in onze missie om gewicht te verliezen. Zoek je een steuntje, een liefdevolle schop, een plek om uit te huilen jezelf te herpakken en weer door te gaan wees welkom. Wees niet te hard of streng voor jezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 8:33    

Reageer met quote
Zal mijzelf even voorstellen ben gelukzoeker 31 jaar en volg het klungel dieet ik tel geen calorieën of punten maar volg mij gevoel. Tijdens dit sprintje hoop ik de -30 kg te bereiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik ben ook weer van de partij. Schrijf later even uitgebreider.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 10:01    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
ik doe ook mee, kan wel wat positieve motivatie gebruiken. Ben 33 en mama van 2 meisjes, beiden prematuur geboren deels door mijn slechte gezondheid. Op dit moment zit ik in een enorme dip mentaal en medisch....... de vele medicatie maakt afvallen bijna onmogelijk. Kwam 9.5 maand geleden met 106 kilo uit mijn zwangerschap, dus opzich heb ik niks te klagen....... maar zou zooooo graag terug willen naar 79, zodat het medisch ook minder zwaar gaat zijn. stapje voor stapje

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 12:31    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Welkom caro84 leuk dat je mee komt doen. Hoe gaat het nu met je kindjes?
Medicatie en afvallen is altijd lastig. En dat komt de motivatie niet ten goede.

Pien leuk dat je weer mee doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Pien is er ook weer. Hopelijk net zo'n leuke sprint als de vorige.

Welkom Caro, gezellig dat je mee komt schrijven.
Veel langs komen en schrijven. Ook al gaat het even minder, dan zijn wij er om je aan te moedigen. En natuurlijk is het ook mooi om goede momenten te lezen.
En je bent al mooi het eerste begin kwijt. Je kunt beter langzaam afvallen en het eraf houden, dan snel afvallen en het er zo weer aan eten.

Klein beetje over mezelf, ben dus Pien. 44 jaar en moeder van een bijna tienerdochter. Had heel graag meer kindjes mogen krijgen, maar dat is helaas ons niet gegund. Of er moet nog een groot wonder gebeuren, maar daar reken ik maar niet meer op en gezien de leeftijd is het waarschijnlijk ook te laat. Maar ik ben super blij met ons grootste geschenk.
Al jaren aan de jojo, zwaarste was zo'n beetje drie jaar geleden. 135 kg schoon aan de haak, inmiddels onder de 110 en op naar de honderd. Alhoewel ik me wel eens afvraag hoe ik me ga voelen als ik die grens heb bereikt. In mijn hoofd blijf ik dik. Maar wie weet, past dat beeld zich ooit eens aan.

Al wat meer dan een klein beetje geschreven. Ik hoop dat er zich meer aanmelden, en dat het weer een gezellig clubje wordt.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 16:06    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
de oudste is bijna 4 en heeft nooit last van haar prematuriteit gehad eigenlijk, ze was ook na 3 weken thuis. De jongste is dus nu bijna 10 maanden, geboren bij 31 week, en heeft een zeer moeizame start gehad. ze woog 1.5 kilo en was 35 cm. Ademhalen lukte nog niet, maar na een week was ze van de ic en mocht ze verhuizen. mijn zoon is overleden met 26 week zwangerschap, dus elk stapje was een wereldwonder hihih. Wel 3 maand ziekenhuis gelegen, maar ze doet het goed. Alleen haar longen zijn zwak en elk virusje pakt ze op. Dus ze krijgt maandelijkse injecties om haar longen te beschermen, maar ze heeft al wel 3x longontsteking gehad (en ik dus ook want mijn weerstand is bagger). Maar ze is zo wen blij kind. Ik sta er alleen voor en dat is zwaar, vooral omdat het met mij niet zo goed gaat. Naast wat ik al mankeerde, ben ik semi verlamd uit de keizersnede gekomen. Ik loop, maar mijn been is gevoelloos en werkt niet automatisch mee. Heel lastig als je altijd gewend bent heel actief te zijn....

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 16:17    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Pien ik vind het stoer dat je tijdens dit sprintje die 100kg grens wil gaan beslechten. Ik hoop het echt voor je dat het je lukt en dat ik er getuige van mag zijn Erg blij

Caro84 wow heftig verhaal je heb het verre van makkelijk zeg . Lijkt mij heel raar een lichaam dat niet mee wil werken.
Kom hier vooral mee schrijven of van je afschrijven als je er behoefte aan heb.
Heb je al helder hoe je wil afvallen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 19:28    
Vrouw Weeggegevens   P66

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik wil hier graag instappen op deze sprint. Ik ben 51 jaar en mama van een dochter van bijna 20. De laatste tijd heb ik al heel wat kilo's verloren, maar moet nog even doorzetten.
Ik heb enorm veel zin in deze sprint, dat wil zeggen, als het hier zo gezellig blijft natuurlijk. Lekker druk, lekker veel lezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 20:08    

Reageer met quote
Welkom P66 leuk dat je mee doet. Ik hoop zeker op een actief en gezellig sprintje en met zijn allen kunnen we daaraan bijdragen Erg blij

Voor nu zeg ik fijne avond en welterusten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 20:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 1 van 43