Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Deeltje. Dat boek klinkt idd alsof het te mooi om waar te zijn is.
Was het gezellig met de kleinkinderen?

@Gelukszoeker. Zou ik die lijsten ook eens mogen? Ben toch wel nieuwsgierig Lachen.
Welke sport doe je?
Ik ben ook van 85 Erg blij.
Waar ga je heen op vakantie?

@Caro. Dat klinkt pittig zeg. Ook die tweede zwangerschap en vroege bevalling. Respect! Hoe oud is je jongste nu? Je oudste is die van 4?
Oh jouw tuint klinkt fantastisch! Jammer dat je er op den duur weer uit moet... En ook nog een paard! Mijn oudste dochter zal jaloers zijn haha.

@Mineola. Goed afgevallen dus, top!
Te weinig drinken is ook mijn zwakke punt. Maar idd niet schuldig voelen, gewoon morgen beter doen Lach .

Hier een gezonde eetdag gehad, maar te weinig gedronken. Nu maar aan een kopje gezonde thee haha.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Firegirl het was supergezellig met de kleinkinderen, Erg blij
maar het lijnen is vandaag weer mislukt,ook veelte weinig gedronken,morgen weer op de gezonde toer Lachen
met vallen en opstaan gaat het wel lukken toch!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 21:14    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
de jongste is deze week 10 maanden *gecorrigeerd dus 8 mnd. En de oudste 4 deze maand.

dochter was heel trots want ze ging warm eten uit de tuin maken vandaag hihih rucola-stampot met tuinkers en appel. met bijna alles uit de tuin. zelfs mini at het smakelijk op (in de blender proeft het net als andijviestamp dacht ze waarschijnlijk)

morgen hebben we een drukke agenda. smorgens fysio, smiddags paard en zwemles dochter

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 21:58    
Vrouw Weeggegevens   P66

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Sorry dat ik niet zo erg actief ben geweest met berichten in dit sprintje, maar het ging even niet zo lekker met mijn vader. Ik heb wel mijn eten in de gaten gehouden, waar ik normaal gesproken in deze situatie mezelf lekker zou rondeten, heb ik dat nu niet gedaan gelukkig.
Inmiddels is alles weer redelijk stabiel gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 22:07    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Firegirl, nou niet afgevallen, maar vooral niet te erg aangekomen. Ik wil écht niet meer boven die 75 komen.

P66, knap dat je jezelf in toom kon houden ondanks de situatie. Echt complimenten!

Ik heb vandaag voor het eerst in lange tijd een halfuur​ aan m'n bureau gezeten! Ben benieuwd wat mijn lichaam daar morgen van vindt. Wel veel te veel gegeten, en bijna genoeg gedronken. Morgen maximaal 1 koekje, want vandaag liep het de spuigaten uit met de boterkoek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 22:46    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Firegirl stuur maar een pb met je mailadres of mobile nummer dan zorg ik zodra ik tijd heb dat je ze krijgt.
Ik wandel veel en doe thuis workouts.

P66 sterkte met je vader

Mineola goed bezig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 7:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, dankjewel Lach

Vandaag erg teleurgesteld. Maar behalve dat ik te veel gegeten heb, weet ik daar verder niet een goede reden voor... Hopelijk morgenochtend weer vrolijker wakker. Welterusten allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 22:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Soms heb je z`n dag of week maar niet opgeven vol goeie moed verder gaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 7:22    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Deeltje. Morgen is altijd een goede dag haha.

@Caro. Nog heerlijk klein. Je kunt nog lekker knuffelen met jouw kids. Mijn oudste van 8 wil dat vaak niet meer haha. De jongste was trouwens altijd al meer een knuffelaar.

@P66. Wat is er met je vader? Fijn dat alles weer redelijk stabiel is!

@Mineola. Bijna genoeg gedronken, is al heel wat! Lach Oeh boterkoek... Dat is ook heel verleidelijk.
Teleurgesteld, maar je weet niet zo goed waardoor? Dat is gek... Heb je dat vaak?

@Gelukszoeker. PB!
Ik houd ook van wandelen ja. Heerlijk!

Hier gaat het best goed. Heb heerlijke chocola in huis en ben ongesteld Rollende ogen maar nog niks van gehad!!! Ben heel trots op mezelf haha. Ik ga zo ananas eten en een heerlijke gezonde lunch.
Fijne dag allemaal!

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 11:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Firegirl, ja dat komt wel vaker voor. Ik ben behoorlijk depressief geweest dus misschien hoort het nog daarbij.

Het gaat nu ook echt heel slecht. Een halve zak borrelnootjes opgegeten en fysiek compleet door m'n grenzen gegaan... Als het even niet goed gaat krijg ik al snel het gevoel "nu maakt het toch niet meer uit". Heeft iemand misschien tips daar mee om te gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 15:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 10 van 43