Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
half jaar geleden hebben we dit huis toegewezen gekregen, het staat wel op slooplijst maar dat duurt misschien nog wel jaren. Achter mijn huis zijn tuinderijen en ook een hele grote moestuin en omdat het onbemand was hebben ze ons huis en die van beiden buren doorgetrokken, dus ik heb 10m2 moestuin erbij. En in 'eigen' tuin heb ik alle kind-en hondonvriendelijke beplanting uit 1 strook eruit getrokken en plaats gemaakt voor fruitbomen en fruitstruiken.... en bollen gepland, vlinderbloemenzaad gestrooid.... lekker bonte kleurlijke tuin voor de kids hihi ipv strak groen. Trampoline in de tuin, dus laat de zon maar komen!

Dochter is gek op groenten en fruit, dus haar paaien met ongezond is helemaal niet nodig. ze is wel echt een ijsjes eter, maar die kun je ook gezond zelf maken natuurlijk! Ook voor mezelf lekker als extraatje.

Hier wil ik straks weer zumba op gaan pakken, maar dan moet ik even wat meer energie hebben

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 8:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dubbelpost

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Caro, wat leuk! Ik kan altijd uren rondhangen op de moestuin afdeling in tuincentra, ik vind het allemaal zo leuk! Maar heb helaas geen eigen tuin, want ik woon nog bij m'n ouders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Caro voor een keer moet de mac ook wel kunnen mits het niet te vaak is. Zo leert dat alles mag met mate.

Bodieboost is te mooi om waar te zijn mocht je toch eens willen kijken naar die lijsten stuur mij een pb met je mail adres ik heb foto`s van veel van die lijsten.
Je zou hem kwa eiwitten, zuivel en groentes prima kunnen doen maar die koolhydraten dat zijn er gewoon flink veel vind ik. Heb hem wel een tijdje gedaan en dan maar 1 koolhydraat maar dat hielt ik niet vol Schaam Schaam
Blijf lekker bij je oorspronkelijk plan en dan komt het goed. Beterschap Deeltje.

Hier morgen weer werken staat weer een drukke week voor de boog en dan ook nog sporten en online training volgen
Cool en hier gezellig mee blijven kleppen.

Heel graag gelukszoeker vind het altijd wel leuk om te lezen Lachen
Ik stuur je even een pb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 10:14    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola schreef:
Caro, wat leuk! Ik kan altijd uren rondhangen op de moestuin afdeling in tuincentra, ik vind het allemaal zo leuk! Maar heb helaas geen eigen tuin, want ik woon nog bij m'n ouders.

gewoon klein beginnen in een verplaatsbare moestuinbak bij je ouders joh. Mijn oudste heeft mijn oude bak op poten, zodat ze zich daar op richt ipv de verkeerde planten eruit te trekken haha en hetzelfde geldt voor het tuinieren..... ze heeft een eigen ' kinderhoek' met planten en bloemen inclusief zandbak en mini tuinset, want ze is nogal enthousiast hahaha wel enorm leuk om het samen te doen. Heb ook mijn paard naar huis gehaald, die stond op een rusthuis, maar er ontstaat hier wat interesse voor het rijden en ze is nog wel geschikt voor hobbelritjes met kindjes, dus dan hebben we er allemaal plezier van. Het is wel weer een nieuwe weekplanning met het paard erbij, maar tegelijkertijd ook bewegingen ontspanning. dubbel plus dus!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 10:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola schreef:

gewoon klein beginnen in een verplaatsbare moestuinbak bij je ouders joh. Mijn oudste heeft mijn oude bak op poten, zodat ze zich daar op richt ipv de verkeerde planten eruit te trekken haha en hetzelfde geldt voor het tuinieren..... ze heeft een eigen ' kinderhoek' met planten en bloemen inclusief zandbak en mini tuinset, want ze is nogal enthousiast hahaha wel enorm leuk om het samen te doen. Heb ook mijn paard naar huis gehaald, die stond op een rusthuis, maar er ontstaat hier wat interesse voor het rijden en ze is nog wel geschikt voor hobbelritjes met kindjes, dus dan hebben we er allemaal plezier van. Het is wel weer een nieuwe weekplanning met het paard erbij, maar tegelijkertijd ook bewegingen ontspanning. dubbel plus dus!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 10:38    

Reageer met quote
@Caro respect meid,je kinderen kunnen trots op je zijn!!
@gelukszoeker ik heb je een pb gestuurd,kun je even kijken of die over is gekomen,had hem eerst naar mezelf gestuurd Lachen
Gezellig dagje vandaag de kleinkinderen hebben hier vannacht geslapen vanmorgen al een cake met m,n kleindochter gebakken,die neemt ze vanmiddag mee naar huis Lachen
Ik heb om half 12 met een vriendin in de stad afgesproken,dus loop zo met de kids richting de stad,lekker even iets eten ik natuurlijk iets gezonds Lachen
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 11:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje wat is geworden

Caro wat leuk met je kids

Ik ben dom geweest zag in bij een supermarkt chocolade taart afgeprijst voor 50% diepvries dat heb ik dus mee genomen ben er bang voor Schaam Schaam Waarom heb ik dat gedaan?

Pien hoe gaat die?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 14:43    

Reageer met quote
Gelukszoeker dankjewel voor het sturen van de lijsten 🤗
Het was gezellig in de stad en ik heb een waldorfsalade gehad jammie
Maar heb het stokbrood ook opgegeten en dat had ik natuurlijk niet moeten doen
Kijk en nu heb ik de smaak weer te pakken he

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 15:03    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat stokbrood is ook super lekker Schaam Schaam maar nu weer terug aan je shakes Uitlachen

Ik doe ook braaf vandaag straks aan de wortels met pasta en kip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 15:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 9 van 43