Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
dat bodyboost ken ik wel, mijn zusje had het liggen... maar zij sport dan nog best stevig en valt heel geleidelijk af. maar eet gewoon alles op bv feestjes.

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 12:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
thanks! Nu even twee uurtjes op de bank zitten en wat zappen, dat is hier niet gewoon dus dan mag het wel toch? hsha kindjes zijn opgehaald door hun papa voor een loopje op het strand en daarna wil de oudste naar de mac Rollende ogen tja met mama gaat ze niet elke week omdat ik niet wil dat ze het normaal vind. bij mij krijgt ze een happymeal zonder friet en cola, maar water, tomaatjes en fruit toe (soms danone). en kipnuggets ipv een hamburger dus dat vindt ze dan natuurlijk minder. haha maar ja ook best lastig om datzelfde menu aan der vader te vragen, want anders wil ze niet met haar vader mee..... dus ik zie het maar door de vingers en eten we komende week heel gezond. Morgen rucola-stampot uit eigen tuin!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
@Gelukszoeker het leek me ook al te mooi om waar te zijn Lachen
1800 tot 2200 kcal daar kun je toch niet bij afvallen wel bij 1500 kcal dat heb ik ook hier al eens bij gedaan,ik schreef dan alles netjes op via het voedingscentrum,dat was wel de beste manier,
maar bij dat bodyboost moet je veel bewegen dus,dat gaat hem voor mij dan al niet worden,dat naar de sportschool gaan dat heb ik helemaal gehad Lachen en ga een paal maal in de week lopen dat vind ik leuk,
Ik heb me voorgenomen om vanaf vandaag alles in een schrift te schrijven,zegt m,n man net dat van gisteren dan Ik val van me stoel van het lachen! Nee is teveel om op te schrijven Lachen
Ik ga gewoon het cambridge programma afmaken,en als ik klaar ben gewoon gezond eten met zo nu en dan eens iets lekkers!!
@ Caro ben jij van 84? onze jongste zoon namelijk ook toevallig Lachen
Soms moet iets door de vingers zien,dat is hier ook zo als de kleinkinderen komen dan zeg ik altijd bij Oma mag altijd iets meer als thuis Lachen
Dus als ze weer thuis zijn weer lekker gezond toch!!
Voed jij de kinderen allen op dan als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 15:07    

Reageer met quote
Ik moet nu even een paar dagen rust nemen,voor m,n net en schouder,ik heb vandaag boven schoongemaakt,en zolang je bezig bent gaat het wel maar nu Rollende ogen krijg m,n arm bijna niet meer omhoog,dus even een paar dagen niet meer belasten en daar valt het typen ook onder,wel jammer want het is hier zo gezellig Erg blij
Maar ik kom terug hoor,
Succes allemaal de komende dagen,dat telt natuurlijk ook voor mij Lachen
Tot snel Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 15:12    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Caro. Het klinkt alsof het fijn is dat je even naar Duitsland kon. Mooi! Soms is alles eruit gooien wel heel fijn. En dan maar even minder bezig met diëten hoor. Alles op z'n tijd.
En als je kindjes bij de papa zijn, mag jij uiteraard even heerlijk genieten van de rust!! Is niks mis mee. Rucola-stampot klinkt goed!

@Deeltje. Hoe kan het dat je niet kon slapen? Teveel gedachten?
Is het gezellig met je kleinkinderen?
Oeh allemaal lekkers gehad. Dat vind ik ook altijd in het weekend lastiger. Heb jij dat ook?
Bodie boost, gewoon alles eten? Hoe kan dat nou? Houd je ons op de hoogte wanneer je interessante stukjes leest??
Oh ik zie nu de reacties van de anderen, is dus toch niet zo'n ideaal dieet haha.

@Gelukszoeker. Die tucs zijn ook gevaarlijk... En als je er 1 eet, dan eet je uiteraard direct het hele zakje. Maar idd gewoon vandaag weer opnieuw beginnen. That's the spirit!

Gisteren de chips kunnen laten staan. Vanavond aan de carpaccio met rucola, terwijl de kids aan de pizza zitten. Wel een stukje taart gehad op de verjaardag van mijn nichtje en wat te weinig water Rollende ogen. Morgen weer een dag.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 16:59    

Reageer met quote
Firegirl de kleinkinderen komen straks,ze zijn morgen de hele dag hier,de andere Oma komt ze dan weer ophalen,denk dat ik gezellig even morgen met ze naar de stad ga Erg blij
Ik kan vaker niet goed slapen,zal ook wel met de overgang te maken hebben Lachen en teveel gegeten daar had ik ook zo,n last van pfff Lachen en ik ben ook nog eens een denker,nou al met al dan weet je het wel Lachen
Ik ga dat dieet ook niet doen hoor,een vriendin van mij denk ik wel,het lijkt haar wel wat eten en afvallen,te mooi om waar te zijn toch,ik geloof er niet zo in,ik zeg nog steeds ieder pondje gaat door het mondje smullen
Ik wou toch nog iets met jullie delen,dit heb ik net gegeten,leuke foto ervan gemaakt smullen en het was me toch lekker
Succes allemaal meiden de komende week!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 17:18    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Caro voor een keer moet de mac ook wel kunnen mits het niet te vaak is. Zo leert dat alles mag met mate.

Bodieboost is te mooi om waar te zijn mocht je toch eens willen kijken naar die lijsten stuur mij een pb met je mail adres ik heb foto`s van veel van die lijsten.
Je zou hem kwa eiwitten, zuivel en groentes prima kunnen doen maar die koolhydraten dat zijn er gewoon flink veel vind ik. Heb hem wel een tijdje gedaan en dan maar 1 koolhydraat maar dat hielt ik niet vol Schaam Schaam
Blijf lekker bij je oorspronkelijk plan en dan komt het goed. Beterschap Deeltje.

Hier morgen weer werken staat weer een drukke week voor de boog en dan ook nog sporten en online training volgen
Cool en hier gezellig mee blijven kleppen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 18:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben alleenstaande mama inderdaad en uit 84 hihi. Met 18 weken zwangerschap ben ik met dochter vertrokken na een zeer traumatisch incident...... en de jongste kwam met 31 weken na een week rekken in het ziekenhuis dus was even enorm omschakelen en amper tijd om ergens aan te wennen met alles wat er nog voor de deur stond. Maar we draaien weer als gezinnetje van 3, alleen heb af en toe van die momenten pfffft
Mac is af en toe prima, maar ze gaat elke week met haar vader omdat hij haar anders niet kan handelen.... en ze gaat daar helemaal los (ze is nog geen 4), maar goed ik kan haar vader niet veranderen. hij neemt ook altijd grote zak snoep mee, terwijl ik geen snoep in huis wil. Onze voorraad word steeds groter haha maar ze is bijna jarig dus dan delen we het weer uit hahaha

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 20:00    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Caro heftig verhaal! Fijn dat je iemand hebt waar je steun van hebt, ondanks dat dat zo ver weg is.
Lijkt me wel lastig zo'n vader, moet je dan niet steeds na het weekend ze laten wennen aan gezond?
Groente uit eigen tuin is altijd veel lekkerder! Heb je echt een moestuin? Of toevallig wat rucola in de tuin?

Slecht slapen ken ik wel, maar gelukkig ben ik vaak te lui om uit bed te gaan en wat te eten Lachen

Ik zat precies onder de 75, dus precies goed genoeg. Vandaag de hele dag op het handbalveld met het team dat ik begeleid. Veel te weinig gedronken en 'even' een tosti, 'even' een zakje chips, 'even' een ijsje...
Morgen vind ik dat ik in elk geval voldoende moet drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 21:40    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Caro dan schelen wij maar 1 jaar ik ben van 85
Wat lastig z`n vader die niet wil mee werken aan een gezond eetpatroon.

Meneola wat goed onder de 75

Hier vandaag weer werken en dan eens kijken of ik mijzelf vanmiddag aan het sporten krijg. Wil er deze week nog vol tegen aan aan gaan en kijken wat ik er nog af kan krijgen hoewel ik deze week ook mij stopweek in ga van de pil voor het eerst en geen idee of mij lijf dan vocht gaat vasthouden of niet.
Volgende week tijdens de vakantie wil ik de teugels wat laten vieren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 6:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 8 van 43