Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Deeltje. Mijn meiden zijn 8 en 4. Lekker druk, maar ook heel lief. Thanx! Ik neem je advies ter harte.
Wauw en dus goed bezig dat je een kleinere jurk moest hebben! Dat voelt fijn he.

@Pien. Goede motivator, die blouse! Slim. Heb je echt een doel wat direct zichtbaar is. Je hebt echt zogenaamde eetbuien? Omdat je het over 'buien' hebt.

@Mineola. Haha. Zelfde ervaring hier! Hield het ook een poosje bij met een bepaalde app. Dat werkt een paar dagen en daarna negeer ik de meldingen Rollende ogen. Hier dus gewoon proberen elke keer een glas water te drinken wanneer ik in de keuken sta. En op mijn werk mijn waterfles 2x leeg.

@Gelukszoeker. Dat klinkt als een dieet voor mij! Eigenlijk dus gewoon een gezonde levensstijl aanleren Cool .

Fijn weekend nog allemaal!

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 21:04    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
wow jullie hebben aardig doorgekletst in mijn afwezigheid. Ik ben een paar daagjes naar duitsland gevlucht hihih even uitblazen op de boerderij van mijn vriendin, samen met de kindjes. Was even nodig mentaal, want alle ellende van afgelopen jaar komt eruit. Ik heb sinds paar maanden elke week een praatuurtje (sindskort 2 achter elkaar bij andere hulpverlener)ivm ptss en de praktische ellende van mijn verlamming bij het draaien van mn huishouden in mijn eentje, maar het is fijner om het even bij een bekende eruit te gooien en daar had ze zich voor aangeboden hihih.Dat lucht op.
Nu heb ik weer wat energie om dingen op te pakken en wat strijdlust om mijn doel te bereiken. op eerste plaats een fijn leven voor mijn kindjes. de oudste heeft door trauma behoorlijke gedragsproblemen, donderdag gaan ze eindelijk de hulp inventariseren vanuit jeugdzorg.. zelf de laatste week heel erg last van flauwvallen en lage bloeddruk. mijn lab was niet zo goed, vooral nierwaarden en suiker.... dus volgende week gaan we mogelijkheden doornemen. Zal zeker wel vanuit daar komen die zwakte op dit moment. Ik verlies eigenlijk de laatste weken ook te veel gewicht naar mijn zin als je kijkt naar de inspanning. Voor morgen op mijn weegmoment weer een behoorlijk cijfer. daar zou ik normaal mega blij mee zijn, maar ja...

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
jeetje kan weer eens niet slapen,wou net even een verhaal schrijven van hoe ik me nu voel,maar als ik dan het verhaal lees van @caro dan denk ik mens waar maak jij je druk over!!
@caro meid jij en je kindjes maken toch ook wel het nodige mee,maar wat fijn dat je even bij je vriendin bij kon tanken dat doet dan even goed hé,en dat je aan iemand je verhaal kwijt kan dat is ook zo belangrijk,ik wens jou en je kindjes het allerbeste toe Kussen
@firegirl 8 en 4 mooie leeftijd,onze kleinkinderen zijn 10 en 5 vanavond komen ze slapen morgen hebben ze nog een dag vrij i.v.m studiedag dinsdag moeten ze weer naar school,
@ P66 hoe is het met je? in het begin van dit sprintje schreef je dat je dit zo,n gezellig sprintje vond,hoop dat het goed met je gaat!!
@gelukszoeker eten is zeker iets wonderlijks,ik wou toch een maal per week zondigen Rollende ogen nou vol proppen moet ook weer niet baba wat voel ik me k*t dus dit wil ik ook niet,ik had wel gedacht dat m,n maag gekrompen was Lachen maar kan nog steeds zoveel eten,
Dus vandaag net als jij weer netjes terug in gareel!!
Zo toch maar weer eens proberen te slapen!!
Fijne zondag allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 3:25    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jeetje wat een heftig verhaal Caro en dan toch op je eten willen letten respect!!

Deeltje deel het het verhaal gewoon het is jou verhaal en juist daar is dit sprintje voor bedoeld. Om elkaar te steunen en verhalen te delen.
Wat heb je gisteren allemaal naar binnen gewerkt?

Ik heb het sprintje gesloten mochten er echt nog mensen bij willen kijk ik dan wel weer. Wil de sprint ook niet al te groot maken om zo een klein hecht clubje te krijgen die elkaar helpt steunt en motiveert.

Hier vannacht gevallen voor een heel pak tuc Schaam Schaam Nu ook nog geen honger Lachen Vandaag weer opnieuw beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 7:28    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Goedemorgen gelukszoeker Erg blij
Haha hier moet ik wel om lachen ga jij er s,nachts uit op te eten?dat doe ik nu nog net niet Lachen maar O Schaam Schaam wat heb ik gisteren veel naar binnen gewerkt,tja jij vroeg wat allemaal van koekjes snoepjes chocolade,toast met filet tonijnsalade,chips,kaas, metworst,brrr nu ik het zo opschrijf krijg ik zuurbranden Lachen op het moment gisteren vond ik alles zo lekker,nu krijg ik er rillingen van als ik het lees Lachen dat had ik dus beter gisteren kunnen hebben Lachen
Maar we gaan er vandaag weer voor meid Yes! (nederlands= we laten ons er niet onder krijgen toch!!
Ik bedoelde met hoe ik me voelde,?ik kon niet slapen van al dat smullen dat wou ik dus opschrijven tot ik het verhaal las van Caro,snap je!!
Ook ik heb veel respect voor haar!!
Fijne zondag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 7:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als ik wakker word om te plassen wel ja heb veel last van nachtmerries en om mijzelf te troosten ga ik eten Schaam Schaam

Jij uiteindelijk nog geslapen deeltje?

Dat klinkt ook als een hoop lekkers smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 8:00    

Reageer met quote
Jeetje Gelukszoeker dan kan ik me voorstellen dat je aan het eten slaat,
Ik heb echt teveel lekkers gehad,zit er nog vol van Lachen
ja zeker ben net uit bed,maar daar word je echt niet vlot van hoor,maar ben als een blok weer in slaap gevallen,straks boven even aan de poets,heb aankomende week een drukke week,
Ik was nog iets vergeten te vertellen gisteren,nou hier komt het Lachen
Een vriendin van mij was gisteren op bezoek,zij doet ook het cambridge dieet maar gaat waarschijnlijk stoppen?
Zij heeft dus een collega en mijn vriendin heeft aan haar gevraagd of ze was afgevallen ja zij ze toen,toen zij m,n vriendin maar hoe kan dat nou ik zie je alles eten patat,gebak enz enz,toen zij ze ik volg een dieet dan moet je dat zelfs eten Rollende ogen Rollende ogen ze had er ook een boek van dat mag ze lenen,dus heb haar meteen gevraagd hoe heet dat dieet dan?
Dat dieet heet BODYBOOST kun je ook opzoeken op google
Zou dit dan het ideale dieet zijn Idee Lachen Het vind het alleen al leuk om te lezen!!
Maar even over dat snaaien van gisteren van mij,daar wil ik toch wel graag vanaf,daar moet ik dus nog aan werken!!
Fijne zondag Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 11:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje dat boek heb ik in huis Lachen het is niet zo rooskleurig als het lijkt ja je mag gewoon een handje patat eten maar niet meer dan 1 handje per keer en max 2 keer per week zeg ik uit mij hoofd.
Het is op zich wel een simpel plan je mag per dan van elke productgroep 2 dingen en met name koolhydraten vind ik er veel zo mag je voor 1 koolhydraat 2 Italiaanse bollen of muesli bollen. Ik heb wel eens uitgerekend dat je bij bodieboost rond de 1800/2200 calorieën komt ergens daar tussen in.
Dan zal je er flink bij moeten bewegen wil je afvallen.
Je moet 2 keer per week 1 joker pakken en Nee daar valt gebak volgens de lijst niet onder maar je kan het best wel een keer doen. Wat ik vooral het grote nadeel vind is dat je alleen maar groene thee of water mag en maximaal 3 glaasjes wijn of iets anders per week.
Ik denk wel dat het een goeie methode is om te stabiliseren scheelt je veel tellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 11:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
thanks! maarre gewoon je eigen sorres opschrijven hoor, niet afwegen met de ander (en zeker niet met de mijne hihih).... alle kleins is belangrijk he! Nu even twee uurtjes op de bank zitten en wat zappen, dat is hier niet gewoon dus dan mag het wel toch? hsha kindjes zijn opgehaald door hun papa voor een loopje op het strand en daarna wil de oudste naar de mac Rollende ogen tja met mama gaat ze niet elke week omdat ik niet wil dat ze het normaal vind. bij mij krijgt ze een happymeal zonder friet en cola, maar water, tomaatjes en fruit toe (soms danone). en kipnuggets ipv een hamburger dus dat vindt ze dan natuurlijk minder. haha maar ja ook best lastig om datzelfde menu aan der vader te vragen, want anders wil ze niet met haar vader mee..... dus ik zie het maar door de vingers en eten we komende week heel gezond. Morgen rucola-stampot uit eigen tuin!

Laatst aangepast door caro84 op zo 07 mei 2017 13:19, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 13:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dat bodyboost ken ik wel, mijn zusje had het liggen... maar zij sport dan nog best stevig en valt heel geleidelijk af. maar eet gewoon alles op bv feestjes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 13:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 7 van 43