Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje denk aan je vanmiddag

Ik merk dat ik het zwaar heb op dit moment overal die verleidingen weerstaan en het gevecht aan gaan in mij hoofd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hier ben ik weer Erg blij er was ondanks dat ik zoveel heb gezondigd 8 ons vanaf!!
Ik heb haar wel verteld dat ik het heel moeilijk heb gehad,en ook meteen verteld dat ik een maal per week mag zondigen,en dat is vandaag smullen
Ik weet ik dat het eigenlijk niet de bedoeling is,maar anders hou ik het toch niet vol,en ze doe ik het wel een maand of twee,
maar vanaf morgen mag ik bij m,n producten 125 gram vlees of vis en 125 gram groente smullen kijken hoe dat gaat,dat zien we dan volgende week zaterdag!!
Ik heb voor twee uur terug m,n weeg moment al door gegeven maar er is nog niks veranderd,ik weeg nu 81.2 kilo
Fijn weekend allemaal!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, elke verleiding die je weerstaat is er een, daar mag je jezelf dan best een schouderklopje voor geven!

Deeltje, wat fijn dat het meeviel! Wat er precies is gebeurt is niet met zekerheid te zeggen. Maar m'n benen en hersenen communiceren niet goed. Hierdoor nemen ze bijvoorbeeld temperatuur anders waar, heb ik soms veel pijn of voel ik soms juist helemaal niks.

Ik hoop dat ik morgen nog onder de 75 zit... Dan moet ik nu wel van de chips afblijven, maar ze kijken me zo lief aan.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 15:58    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@gelukszoeker. Klungeldieet? Lachen Is dit een echt bestaand dieet? Je gaat wel naar een consulente lees ik?
Plus 1 is baale, maar een nieuwe week met nieuwe kansen!

@Deeltje. Haha, ja ik weet het... Ik hoop niet dat jullie het daarom vervelend vinden dat ik meedoe. Ik wil alleen wel gezonder leven, ben best veel en snel moe.
Heb trouwens al wel 2 kindjes hoor ;-).
Ik ben dus echt op zoek naar een levensstijl, die ik ook vast kan houden. Wat jij noemt is een goede suggestie! Door de week gezond en in het weekend iets extra. Maar is bijvoorbeeld een wijntje met wat blokjes kaas erg ongezond? Dat is wel koolhydraatarm toch? Ik houd wel van mijn koekjes bij de koffie. Ik probeer dan een speculaasje of een andere 'sonjabakker' koekje haha.
Jij ook bij een consulent? Helpt dat?
Jeej een goed resultaat! En af en toe zondigen is denk ik 'nodig' om het vol te kunnen houden.

@Nikkie. Welkom ook!! Volg je een specifiek dieet?

@Mineola. Idd dat water drinken. Ik weet hoe gezond het is en ik merk ook verschil in energie zodra ik dat wel doe, maar ik houd het op 1 of andere manier niet vol...
Rolstoel? Oh jee. Hoe kan dat? Of vind je het vervelend dat ik daarnaar vraag? Oh ik zie dat je hier al antwoord op geeft. Wat gek zeg. Zijn de artsen aan het uitzoeken wat het precies is?
Haha, de chips kijkt je zo lief aan Lachen.

Dat was het even voor vandaag. De wijn is op, de chips en de cola niet. Dus kijken hoe sterk ik ben en anders in een klein bakje die chips om te zorgen dat ik de zak niet leeg eet Rollende ogen.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 16:55    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Firegirl wat leuk twee kindjes hoe oud zijn ze?ik heb twee kleinkinderen een meisje van 10 en een jongen van 5 geweldig wat een rijkdom Erg blij
Als jij dat een maal op een avond in het weekend zou nemen kan dat echt geen kwaad,mijn consulente zij vanmiddag nog tegen me niet te streng voor jezelf zijn!!
Laat het nooit zover komen als ik heb gedaan meid,jij hebt het nu nog in de hand,want ik spreek uit ervaring als je eenmaal gaat lijnen dan blijf je bezig,maar nu ben ik misschien ook wel een geval apart Lachen maar je bent nooit te oud om te leren toch,ik word in de zomer 57 dus dat zal een keer tijd worden Lachen
Fijne avond nog Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 17:06    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Zo weer thuis na een dagje vliegen. Een voordeel, eten ben ik helemaal niet mee bezig geweest. Niks gesnoept of wat dan ook. Dan blijkt dat het best tussen de oren in zit. Afleiding zoeken is voor mij een goed medicijn. Vanochtend 110 rond, dat viel me nog alles mee als je zou weten wat er allemaal wel niet naar binnen is gegaan. En vanwege de maaltijdvervangers is dat niet een hele beste combi. Maar goed, het moet weer over zijn. Terug naar normaal. Mocht het me nu niet lukken om zelf de boel op de rail te krijgen dan mn consulent maar raadplegen, en heel vee afleiding zoeken. Ik heb bewezen dat ik het kan, maar ook dat ik nu al een maand van omklungelen heb en daarvoor zijn we dus niet bezig.

Zie dat er allemaal nieuwkomers zijn, gezellig. En lekker schrijven hier zodat we elkaar kunnen helpen, steunen en motiveren.

Deeltje, netjes! Maar weet je zeker dat je je gewicht hebt ingevuld? Ik lees bij jou naam dat je op 22 april voor het laatst je gewicht hebt ingevuld Dat was toen 82 kg. Anders Ellen een berichtje doen in het speciale draadje daarvoor. Bij weegclub, en dan informatie en volgens mij staat het daar dan vast bovenaan. 81.2 staat toch leuker dan 82. En ook dichterbij je doel! Succes, en inderdaad als dit voor jou de manier is om het vol te houden dan gewoon doen. Want ook als je er mee ophoudt moet je gelijk zien te blijven en niet dat het er dan weer aankomt.

Ik heb een mooie motivatie eigenlijk wel en die moet ik ook goed voor ogen houden. Had een leuk soort van blouse van C&A besteld in maatje 48. Hij past maar zit nog wel strak, die wil ik heel graag aan dus daar ga ik voor. En dan te bedenken dat maat 54/56 dat ik daar vandaan kom. Maar goed veel passen dan blijft het in mn hoofd en wie weet blijf ik dan die buien de baas.

Ik wens jullie allemaal een goed en zonnig weekend toe!

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 17:37    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Gelukszoeker, vergeet ik op jou te reageren. Vind het best netjes, een kilo in de plus. En dat zware gevoel, herken het zo. Maar komt ook doordat je niet lekker in je vel zit, en dan zijn al die verleidingen om je heen nog groter dan dat ze gewoonlijk al zijn. Maar we zouden samen op weg naar de 100. Even een mindere week gehad, maar nu pakken we het samen weer op en gaan eerst maar eens die 105 verslaan! Yeah, we kunnen het en gaan het doen!

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 17:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Firegirl, ik heb nu zo'n fles waar je fruit in kan doen, en een gewone waterfles, dan kan ik een beetje afwisselen. Maar het blijft lastig! Alarmen in m'n telefoon ook al geprobeerd maar dat helpt ook niet. Terwijl de ongezondere dranken op verjaardagen altijd zo makkelijk gaan Lachen

Ze hebben vanalles onderzocht maar nooit echt concreet iets gevonden. Het schijnt wel vaker voor te komen, dus heel raar vinden ze het in het ziekenhuis ook niet.

Pien, misschien de blouse op een goed zichtbare plek hangen? Bij mij hangt er ook een klaar aan m'n kastdeur!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 17:43    

Reageer met quote
Was je weg geweest dan Pien?
maar goed dat jij je zo strak aan e plan kunt houden,mij lukt dat echt niet!!
Haha ik heb schijnbaar niet op versturen gedrukt Lachen dat is weer echt iets voor mij,ik had Ellen al een berichtje gestuurd daarover maar nog geen reactie gehad,zij zal ook wel denken daar heb je die ouwe zeur ook weer,gisteren had ik al problemen met inloggen ach ja Lachen
Nou Pien dat is zeker een verschil met maat van 54/56 naar nu bijna 48 geweldig meid Erg blij
Ik had eergisteren een maxi jurk besteld van het merk Geisha ik weet dat die klein uitvalt dacht dan moet ik wel 46 hebben Lachen nou ik paste er wel twee keer in daar kan ik makkelijk 42 van hebben ik zit nu op maar 42/44 ik ben er tevreden mee,
Mijn buik gaat nu tekeer niet van de honger hoor,maar van het snaaien pfff wat ik allemaal wel weer niet naar binnen heb gewerkt Rollende ogen straks komt onze zoon met z,n twee kinderen nog gezellig dus dan gaat Oma het even gezellig maken smullen m,n schoondochter gaat met vriendinnen uit eten moet ook kunnen toch!!
Morgen begin ik met stap 2 dat heb je misschien wel gelezen dan mag ik iets erbij eten,maar mocht ik dan zaterdag niet afgevallen zijn dan moet ik het snoepen eenmaal per week toch maar even achterwege laten!!
heb je de blouse wel gekocht dan Pien?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 17:57    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gezellig hier Erg blij Ik zal morgenavond het sprintje sluiten

@Deeltje nog netjes afgevallen nog even door zetten en dan lekker stabiliseren en leren met die buien om te gaan.

@Firegirl ik ga niet naar een consulent ben daar een beetje van genezen Schaam Schaam Het klungel dieet is gewoon eten waar je trek in heb zonder te tellen en op je gevoel leren gezonde keuzes te maken.

@Mineola ik hoop het voor je morgen

@Pien blijft toch verwonderlijk he hoe dat werkt bezig zijn is niet eten en niks te doen hebben is eten.
Hier ook broeken in maat 48 gekocht en 46 hangt van het model af.

Eten blijft toch iets wonderlijks ik wil deze week vooral weer terug het gareel in en jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 19:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 6 van 43