Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik volg het klungel dieet Lachen Niet tellen maar gewoon eten.

Deze week was het vooral het suiker dieet Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 19:39    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Firegirl ,ik doe nu het cambridge dieet,dat zijn maaltijd vervangers,
Ik lees net hoeveel je weegt,ik moest er stiekem wel om lachen,want je hebt een mooi gewicht,
Maar dat hebben we allemaal gehad,ik woog toen ik 20 was rond de 66 kilo met een lengte van 1.72
Maar toen begon het ik ging trouwen was met 21 moeder toen kwam ik al 25 kilo aan,hield van gezelligheid en lekker eten,nog steeds hoor Lachen
Daarom vind ik het van jou toch knap dat je er aandacht aan schenkt,want je kunt rustig eens iets nemen,als het maar met mate is,net zoals je al zegt,je weet dus wel hoe het moet,
Ik ben geen goed voorbeeld voor je,maar als ik je een tip mag geven,ga met dit gewicht wat je nu hebt geen gekke diëten doen,dat is helemaal niet nodig,
gewoon door de week gezond eten,met in de weekends iets extra,dan komt het helemaal goed met jou Erg blij
had ik het vroeger ook maar zo gedaan,maar ja wijsheid komt met de jaren Lachen
Succes meid en gezellig dat je mee komt schrijven!!
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 19:39    

Reageer met quote
Deeltje hoelaat ben jij morgen de klos voor de weegschaal?

Ik denk dat ik vannacht maar ga heb ik het gehad Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 19:43    

Reageer met quote
Haha gelukszoeker die is goed Lachen
Ik zag dat je deze week vaak de fout in gegaan bent? het is toch ook zo moeilijk Rollende ogen en ik heb het als ik eenmaal begin te snoepen dan sla ik helemaal door,maar vanaf dinsdag gaat het weer volgens schema Lachen maar zie wel tegen morgen op pfff ik moet om 13:15 morgen
Wanneer moet jij naar de consulente dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 19:51    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ik doe alleen aan thuis wegen zaterdag ergens tussen 07.00 en 09.00 hangt er vanaf hoelaat ik wakker word Lachen

Ik ben bang dat ik weer terug om die 109 zit Schaam Schaam Ben echt heel erg de mist in gegaan Schaam Schaam
En ja dat had een oorzaak maar kom op zeg waarom blijf ik die fout maken? Vanaf morgen weer 1 week vol er tegen aan en die week er op vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 20:11    

Reageer met quote
Ach dat zal best wel meevallen meid,ik ga in ieder geval voor je duimen morgen!!
ga je nog op vakantie dan?
Tja waarom gaan we toch steeds weer de fout ?ik wil het ook liever niet maar toch gebeurd het,
Maar we moeten maar zo denken gelukszoeker,ook al gaan we soms de fout in we geven niet op toch
Erg blij
Succes morgen,en voor straks slaap lekker!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Nikkiee2
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop dat dit een mooi steuntje in de rug is. Ik ben 56 en moeder van twee volwassen zonen. Ik wil de komende tijd afvallen door gezonder te gaan eten en ook wat meer te gaan bewegen. Alle beetjes helpen. Veel succes allemaal met deze sprint!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 23:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik probeer calorieën te tellen en dan stapje voor stapje iets te veranderen richting gezonder eten. Stap 1 is meer water drinken. Dat zit er nog steeds niet goed in eigenlijk.

Ik fitness 2x in de week en handbal 1 a 2 keer per week. Maar afvallen door sporten helpt niet heel erg in een rolstoel helaas.

Vandaag qua eten niet een beste dag gehad, maar wat revalidatie betreft ging het wel goed dus dat is in elk geval 1van de 2.
Succes allemaal weer morgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 23:12    

Reageer met quote
Welkom Nikkiee2 leuk dat je mee komt schrijven

Mineola klinkt als een goed doordacht plan stap voor stap

Pien hoe gaat het?

Deeltje zet hem op vanmiddag!!

Hier plus 1 kg Schaam Schaam Huil huil was er al bang voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 8:43    

Reageer met quote
@Gelukszoeker jammer maar we weten waardoor het komt dat ik aankomen,hier precies zo,ik hou m,n hart vast vanmiddag Rollende ogen
Maar op zich doordat je veel het gegeten vind ik een kilo best wel meevallen hoor,volgende week heb je weer groen oké
@Mineola,respect dat je zoveel sport,en net wat gelukszoeker al zegt stapje voor stapje,maar fijn dat het met de revalidatie goed gaat,mag ik zo brutaal zijn om te vragen waardoor je een een rolstoel beland bent!!
@Nikkieez welkom toeval we hebben de zelfde leeftijd,en ik heb ook twee volwassen zoons een van 35 en een van 32 Erg blij weet je al precies hoe je af wilt gaan vallen? ik wens j daar in ieder geval veel succes bij,als je vragen hebt vraag het gerust,we zijn er om elkaar te steunen!!
Als ik vanmiddag van de consulente terug ben meld ik me wel weer even,dames duimen hé wie weet valt de schade dan nog mee Lachen Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 9:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 5 van 43