Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik vind het wel knap, één keer in de week op de weegschaal!
Ik vind ook echt dat ik me niet elke dag moet wegen, maar het wordt zo'n automatisme. En er stomme is dat ik dan evengoed teleurgesteld ben als ik niet afval..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 19:39    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik haat de weegschaal dus iedere dag zie ik niet zitten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 6:24    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Eindelijk weer eens even achter de laptop. Ik zie een mooi groen vakje bij Mineola. Netjes!

Gelukszoeker en Deeltje, ook bij mij lukt het niet. Ik groei en groei, ook het weekend weer genoten, te veel.
Heb besloten om verder te gaan met weightcare maaltijden. 's ochtends en tussen de middag een shake aangevuld met groente en fruit en 's avonds een lichte maaltijd eten. Evt naar behoefte als tussendoor nog een reep.
Tussendoor wortels, komkommer en een stukje fruit. Niet crashen in de vorm van maar 500-600 calorieën maar wel weer bewust worden van wat er allemaal naar binnen gaat. Ik heb ook nog een paar maaltijden liggen en die maak ik ook op. Een eigen mengelmoesje dus, maar als ik maar weer afval en ook weer goed in hoofd en lichaam kom te zitten. Want dat is momenteel niet het geval.
Over twee en halve week gaan we op vakantie en dan wil ik de schade toch wel enigszins hebben beperkt.

In goede lijntijden weeg ik me elke dag, maar zoals ik de laatste tijd bezig ben heb ik er niet veel op gestaan. Ook zaterdag had ik er niet op gestaan, dacht hetzelfde als de week daarvoor te hebben ingevuld, maar zat er een tiende onder. Vandaar een niet terechte groene. Maar nu wil ik echt wel weer af op groen, want dit maakt niet gelukkig.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 10:11    

Reageer met quote
Pien ik herken het.

Ik klooi op dit moment maar wat aan geen idee waarom ik er niet vol meer voor wil gaan die magische grens is in zich en toch zoooooooo ver weg.
Want hoe nu verder? Net ook weer aan de drop gezeten. Ik wil blijkbaar die knop niet om zetten. Waarom niet? Te druk? Te veel aan mijn hoofd? Te veel tegenslag gehad?

Weightcare heb ik ook zien staan en twijfel nu aan alles. Is een reset wel goed of ga ik dan nog meer snoepen?

Ik weet gewoon even niet hoe nu verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 15:12    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Lieve Gelukszoeker en Lieve Pien,ik zit met het zelfde probleem,ik denk alleen nog maar aan eten,lijnen,de weegschaal enz enz,ik sta er mee op en ga ermee naar bed,en hoe meer ik er mee bezig ben hoe meer snaai ik Schaam Schaam ik ben er even helemaal klaar mee!!
Ik heb dan ook besloten overal mee te stoppen,met lijnen de weegschaal laat ik even links liggen,en ik neem ook even een time out hier op het forum,want anders blijft het maar malen in m,n hoofd,
Ik hoor sommigen al denken Rollende ogen zul je dat nu wel doen,ja ik moet er even mee stoppen,anders kom ik in een dip en dat moeten we niet hebben,ik probeer zo goed mogelijk m,n best doen,maar mocht het een dag niet goed gaan,jammer dan de volgende dag misschien wel weer?
Ik heb me voor genomen om me ongeveer half augustus weer te melden hoe het gaat,
@Pien ik hoop de de shakes je gaan helpen ,@Gelukszoeker jij ook veel succes,en de anderen ook natuurlijk,
Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen,
Liefs Deeltje,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 19:04    

Reageer met quote
Zet hem op Deeltje als dat is wat jij nodig heb gewoon doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 19:07    

Reageer met quote
Dankjewel Gelukszoeker Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 19:08    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Deeltje doe waar jij je goed bij voelt. En als je de behoefte hebt, je weet het forum te vinden.
Ik heb ook wel dat ik denk om een time-out hier te doen. Maar het zorgt er ook wel voor dat ik allert blijf.
Sterkte en succes. En tot over een tijdje.👋👋

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 20:55    

Reageer met quote
Dankjewel Pien Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 21:19    

Reageer met quote
2 redelijk goede dagen gehad. Gezien hoe ik mij de laatste weken heb gedragen ben ik er blij mee. Vanochtend de eerste shake gehad, niet helemaal mijn ding. Vind er een chemischer smaak aan zitten dan in het verleden. Maar als t maar helpt. Vandaag ook goed letten op mijn water drinken.

Hoe gaat het verder met jullie?

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 7:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Pagina 40 van 43