Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier ook gisteren weer eens van alles naar binnen gewerkt Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Gelukszoeker niet schuldig voelen meid,als ik dat niet doe hou ik het echt niet vol,natuurlijk niet doen zou beter zijn natuurlijk,maar als we zo toch afvallen,of als ik gelijk zou blijven dan ben ik al heel tevreden!!
Heb jij dat dan ook dat je niet meer kunt stoppen,maar snoept of je leven er vanaf hangt,ik wel zal ook wel nooit veranderen,
Maar vandaag weer netjes,we eten straks karbonade met slaboontjes en aardappels smullen Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 11:06    

Reageer met quote
Deeltje dat heb ik ook hele grote reep chocolade naar binnen gewerkt en 3 rollen mentos met chocolade Schaam Schaam En het avond eten was patat met een hamburger Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 15:54    

Reageer met quote
Schaam Schaam Gelukszoeker ik heb helemaal de smaak weer te pakken Schaam Schaam vandaag ook weer gesnoept,en ik was nog wel zo standvastig,wat een sukkel ben ik ook Schaam Schaam
Morgen maar weer een poging doen,gelukkig is zaterdag nog even weg Rollende ogen
je bent niet de enigste meid met dit probleem dat zie je maar weer,morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 17:15    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ik ben serieus aan het overwegen om mijn weegdag te verplaatsen naar maandag om in het weekend in het gareel te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 18:42    

Reageer met quote
Zou het helpen Gelukszoeker? ik weet het niet Rollende ogen we moeten het gewoon bij een maal snaaien houden,pffff en zo sukkel ik maar verder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb vandaag best een redelijke dag gehad voor een zondag. We hadden heel lekkere koek, maar met de gedachte "als ik afgevallen ben mag ik ze wel een keer kopen" is het gelukt om hem zonder te veel strijd af te wijzen.
Ik moet mezelf dat alleen niet te veel beloven denk ik anders kom ik straks als ik ​m'n doel heb gehaald weer heel hard aan Lachen Maargoed dat is van latere zorg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 21:52    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik weet dus niet of het zin heeft om mijn weegdag te verplaatsten elk weekend gaat het mis Schaam Schaam Rollende ogen Vanmorgen even de schade opgenomen en die loog er niet om Geschokt Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 7:39    

Reageer met quote
Goedemorgen meiden Erg blij
Mineola goed van je dat je de koek hebt afgeslagen,je mag trots op jezelf zijn Yes! (nederlands=
Gelukszoeker daarom ga ik maar een maal per week op de schaal staan,wat denk je als ik dat vandaag zou doen zou doen Schaam Schaam nou reken maar op rood hoor pfff vanaf vandaag weer netjes gedragen dan valt de schade zaterdag misschien nog mee?
Succes meiden voor de komen de week,en een fijne dag vandaag!!
Groetjes Deeltje, Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 8:54    

Reageer met quote
Deeltje ik doe dat soms bewust om mijzelf weer terug in het gareel te krijgen. Vandaag weer wortels op het programma Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 10:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Volgende
Pagina 39 van 43