Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
dubbelpost

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 20:12    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Caro Sterkte met alles

Deeltje wat fijn voor meld je vandaag weer als je gewandeld heb?

Mineola fijn ook een goeie dag

Hier gisteren ook weer een goeie dag gehad hoop de lijn nu echt door te trekken de rest van de week in.

En Pien hoe was jou dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 6:41    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Gister voor mijn doen ook een goede dag. Geen grote hoeveelheden naar binnen gewerkt. Ik hoop de lijn van gisteren door te kunnen trekken naar vandaag en zo met de dag zien hoe het gaat.

Caro, sterkte met alles!

Deeltje, goed bezig! Lekker gewandeld, eigenlijk zou je dat elke dag even moeten doen. Half uurtje, wat is dat nu eigenlijk. Maar het is vaak de stap die je moet zetten om je zo ver te krijgen.
Dat hebben wij hier 's ochends. Het is zo makkelijk om de auto te pakken om naar school te brengen. School is hier zo'n 5 km vandaan. Als ik mijn zin doe, en ook die van onze dochter, dan is het lekker met de auto. Maar eigenlijk kunnen we ook op de fiets, dat doen we laatste tijd ook vaker. Als ik dan op school ben en weer terug fiets, dan voelt het ook goed. Ik moet dan 's middags nog een keer, maar dat maakt dan ook niet uit. Ben dan over de drempel en ik weet dat ik die dag dan 20-25 km in de benen heb.
Vanochtend ook gefietst dus vanmiddag zelfde stukje nog een keer.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Cora sterkte met alles meid,hoop dat je kindje snel opknapt Kussen
Nou weten jullie nog dat ik gisteren schreef dat ik een goed dag heb gehad,tot 8 uur dan Schaam Schaam dat stemmetje in m,n hoofd,ik kan de drang niet onderdrukken ,wat een zwakkeling ben ik ook hé,ik weet zo goed hoe het wel moet en dan toch weer de mist ingaan baba wat baal ik van mezelf,
Maar poging ???? dan maar weer,net netjes weer gelopen,en om 6 uur word ik opgehaald ga uit eten smullen ik neem wat ik lekker vind en morgen moet de knop echt om,ben bang dat het wel weer rood zal zijn zaterdag!!
We zullen het zien,Gelukszoeker en Pien fijn dat jullie wel en goede dag hebben gehad,ben trots op jullie!! Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 14:23    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Pien goed bezig met fietsen!

Deeltje kom op zeg je vanaf morgen nog 3 dagen als je je gewoon netjes gedraagt heb je nog een grote kans op groen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 16:30    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Caro, heel veel sterkte! Ik hoop dat ze snel opknapt en dat jij dan ook weer positieve stapjes kan zetten!

Gisteren veel goede dagen lees ik, mooi!
Deeltje, Jammer dat het 's avonds toch weer niet goed ging. Kan je misschien 's avonds helemaal wat anders doen dan normaal? Op den duur wordt​ eten ook een gewoonte. Ik heb zelf bij thee op de bank altijd zin in een koekje, maar als ik de thee meeneem naar buiten of boven heb ik daar helemaal geen behoefte aan.

Ik ben net uit eten geweest. Ik zit echt prop vol. Overdag heb ik me heel netjes gedragen, alleen fruit en 1 cracker pindakaas gehad. Dus ik hoop dat de schade meevalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 21:06    

Reageer met quote
Hier gisteren ook weer een goeie dag gehad Erg blij kwa eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 6:56    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Goed bezig dames 🤗
Gisteren uit eten geweest voor hoofd en nagerecht gehad,maar vanaf vandaag moet het afgelopen zijn,vanmiddag weer lopen,ben wel blij dat ik dat in ieder geval weer opgepakt heb,nu de rest nog 😉
Fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 7:20    

Reageer met quote
Deeltje goed bezig al wezen wandelen?

Ik heb het gevoel dat ik op dit moment erg veel vocht aan het afdrijven ben blijf plassen Schaam Schaam Zal ook wel komen door het koelere weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 12:24    

Reageer met quote
Nee nog niet gelukszoeker,ik ga tegen 7 uur lopen,mijn vriendin moest vanmiddag op haar kleindochter passen!!
Best fijn dat het iets koeler is al dat vocht is ook niks Lachen
het is al weer bijna zaterdag weeg dag Rollende ogen zie er wel tegenop hoor,maar we hebben nog even gelukkig Erg blij
Ik heb vanmiddag nog een leuk jurkje en nieuwe sneakers gekocht!!
Gaat het verder met iedereen goed??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 15:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 36 van 43