Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje ik zou eerder proberen die zondig dagen af te bouwen kijken waarom je dat doet? Want wat heeft het voor nut om weer een streng dieet te gaan doen als je die zondig dagen blijft houden?

Mineola knuffel wat balen voor je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Je hebt zo gelijk Gelukszoeker,
De dagen die goed gaan zo moet ik het doen,dat is ook zoals ik het graag wil,en dan zal ik op een gegeven moment ook wel weer af gaan vallen!!
Maar die foute dagen Rollende ogen ik weet dat ze zo verkeerd zijn maar de drang naar zondigen wint het steeds,hoe stom kun je zijn,maar heb vandaag weer een goede dag te pakken,maar gisteren pfff als ik dan m,n kcal zou hebben geteld,nou duizenden Schaam Schaam
heb je gezien wat ons sprintje rood gekleurd is,we zitten allemaal met het zelfde probleem jammer genoeg,maar we gaan het niet opgeven nooit niet,ooit zullen we dit winnen!!
Kom op meiden samen staan we sterk!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 19:22    

Reageer met quote
We zitten hier niet voor niks in dit sprintje Schaam Schaam Schaam Schaam

Hier is het ook echt dat snoepen dat mij de das om doet ik weet zo goed hoe het moet maar ondertussen Rollende ogen
Ik ben van het weekend extreem fout bezig geweest maar blijf niet opgeven en kijken of ik hem zaterdag groen kan krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik wil mijn neus weer de goede kant op krijgen. Niet snoepen en snaaien, gezond met drie keer daags een verantwoorde maaltijd en tussendoortjes. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik hoop sterker te kunnen en mogen zijn dan die stemmetjes die me toeroepen vanuit alle hoeken en kasten.
Eetmeter wordt weer geopend en zo goed en kwaad als kan alles eens bijhouden wat er naar binnen gaat. Ik wil zaterdag groen, drie keer rood achter elkaar is genoeg.

Deeltje, die gedachten over van allerlei dieten kunnen ons ook wel eens nekken. Je wordt er onrustig van, althans dat ervaar ik wel zo. En onrust leidt ook weer tot ongewenst gedrag. Van tevoren bedenken wat je die dag gaat eten of de volgende dag, klaar leggen en op moeilijke momenten afleiding zoeken. Hahaha, goed beschreven toch?? Nu zelf ook nog zo zien te doen. Mn plan voor vandaag ligt er al, en nu er aan houden.

Mineola, vaak is te weinig drinken ook al een oorzaak van het ongewenst eten. Dorst kan ook een gevoel van trek geven en dan kiezen we toch vaak voor eten ipv drinken. We zijn hier allemaal emotie-eters, maar gewoon door blijven gaan. Het zal ons ook eens gaan lukken om emoties de baas te blijven.

Inderdaad gelukszoeker, dit sprintje is er niet voor niets en geeft heel veel herkenning. Maar nu moeten we nog zo ver zien te komen dat we uit dat dal komen en met een gevoel de zomer doorgaan.
Ik weet van mezelf dat ik in goede tijden hier heel veel kom, maar als het niet goed gaat is weegclub al 1 van de eerste die ik links laat liggen. Eigenlijk wil ik dat niet maar door de wirwar in mn hoofd lukt het me dan niet om hier te komen schrijven, of nog erger ik zit dan met een dikke koek in mn handen hier te lezen. Dubbel Rollende ogen Rollende ogen .
Ik blijf er voor gaan en ooit komt het goed. Kiloos zijn er niet in 1 keer aan gekomen en zullen er ook niet in 1 keer van af gaan.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 9:00    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ik denk dat we alle drie heel goed weten hoe het moet,maar die drang tot snaaien dat nekt ons,maar we gaan er deze week voor oké,ik heb morgen een etentje en daar wil ik ook gewoon van gaan genieten,maar ben echt va plan om de rest gewoon gezond te gaan eten want dat is het gewoon dan vallen we ook wel weer af,en ik moet niet denken O nu is de dag toch al verpest want ik ga vanavond toch de fout al in,want daar ben ik ook zo goed in,mezelf voor de gek houden,ik wil dat niet meer,ook ga ik geen gekke diëten meer doen,
ook ik weet het allemaal zo goed nu nog doen Lachen
Succes meiden deze week!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 10:11    

Reageer met quote
We weten heel goed hoe het moet en de adviezen die we aan andere geven moeten we ook aan ons zelf geven Cool

Ik ben vooral een nachtelijke snoeper en die avonden Rollende ogen Rollende ogen Overdag lukt het nog wel maar dan...... Dan word ik moe en wil ik suikers en s`nachts is het gewoon puur omdat ik een slechte slaper ben ik dan ga zoeken dat heb ik niet echt zelf door.
Huisarts wil nu kijken wat er gebeurd als ik de dingen die ik s`nachts pak achter een deur zet met kindbeveiliging in de hoop dat die extra handeling mij iets meer tot nadenken zet.
En kijken of het slechte slapen aan te pakken valt want dat gaat dan lange tijd goed en ineens weer een drama.

Had trouwens vanmiddag 2 wraps met een smaakje van de lidl op gevuld met kipfilet en komkommer dat vulde erg goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 15:32    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, dat klinkt ook erg lekker!

Weten hoe het moet is stap 1! Nu nog de stap naar gedragsverandering!
Met z'n allen die knop om!

Ik heb vandaag een redelijke dag gehad. Niet te veel calorieën maar niet echt gezonde dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 19:11    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Hier ook een goede dag gehad,best veel gegeten en onder de 1500 kcal gebleven!!
En ik heb vandaag weer een uur gelopen,ik had wel geen zin maar even doorbijten want bewegen is zo belangrijk,morgen middag ga ik weer met een vriendin,en morgenavond uit eten,
het liefst zou ik elke dag een uurtje gaan lopen,maar ja nu nog doen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 19:30    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
zo vandaag weer even wat energie om op internet te gaan. Mijn kleine meisje is weer ziek en kon haar vannacht weer blauw en benauwd uit haar bedje plukken. Gelukkig heb ik noodmedicatie om haar snel terug in normale ademhaling te krijgen. Ik ben heel erg veel afgevallen en dat niet op de juiste manier. Totaal geen eetlust, veel stress en voel me gewoon niet goed. Vandaag stond in het teken van mentale hulpverlening. de rest van de week zit ik in het ziekenhuis. Morgen bij de internist en oogarts, woensdag mri en botscan om te kijken of er nog gekke dingen te vinden zijn en donderdag anesthesist voor groen licht voor geplande operatie.
We hebben het net over mijn eetgedrag gehad. Omdat ik totaal geen eetlust heb op het moment, maar toch moet eten gooi ik mezelf op shakes of smoothies. Ik kook en eet trouwens wel gewoon diner..... maar als ik mezelf niet dwing om vloeibaar eten naar binnen te werken dan leef ik dus op 1 maaltijd. niet heel gezond. Ik moet dus nu proberen om een vast moment van de dag mezelf een lunchtijd te gunnen zonder daarbij geztoord te worden. weet niet of dat werkt, maar i try. Smorgens mag ik dan best een yogurtsmoothie drinken van de prof. Maar ik ben zo energieloos dat eigenlijk niks me kan motiveren. ja de kindjes....... eigenlijk zou ik gewoon weer eens fanatiek mijn gok-leegstijl fe overhand moeten laten nemen

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 20:12    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
sorry dubbelpost

Mama van twee prachtige meiden ♡

Laatst aangepast door caro84 op ma 26 jun 2017 20:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 20:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 35 van 43