Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje wat vervelend je doet er zo hard je best voor en dan dit. Misschien toch een diëtiste inschakelen?
Of 1 maaltijd shaken en de rest wel normaal eten?

Pien wat fijn dat je niet aan het struisvogelen ben. Maar wel erg vervelend dat ook jij de grip niet lijkt terug te krijgen op het afvallen.

Ik heb inmiddels hulp van 2 kanten ik ga nu tijdelijk iedere week naar de praktijkondersteuner en ook op mijn werk word er mee gekeken naar opties. Hun zijn volledig op de hoogte van de situatie en we zijn nu samen aan het kijken naar opties.

Ik mag vandaag nog even goed ontsporen kwa eten maar wil morgen toch weer met tegen zin proberen braaf te gaan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 14:33    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
@Pien in ieder geval blij te horen dat verder alles goed met je is,klopt veel rood deze week,maar neem aan dat het wel een keer weer groen zal worden toch Rollende ogen
Nou mijn lichaam zal vandaag ook wel schrikken ben de hele dag al aan het snaaien,zo klaar ben ik ermee,ben net nog naar de winkel geweest heb allemaal lekkere dingen gekocht,maar ga morgen wel weer netjes doen!!
Heb net ook een stuk taart gehad onze kleinzoon heeft z,n zwem diploma A gehaald!!
@gelukszoeker daar dacht ik vandaag ook gelijk weer aan om een shake te halen,maar of dat de oplossing is?
Ik weet het even niet meer,maar moet ook meer gaan lopen dat doe ik ook bijna niet meer,o wat is het wat met ons hé,
Wens jullie ook een mooi weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 16:28    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Gelukszoeker, kan je al weer wat vast eten? En heb je nog veel last van je kaak?

Ik ben ook aan het overwegen toch shakes te bestellen. Ik heb te veel vrijheid. Maar met de vervangers waar ik mee bezig was stond ik mezelf ook heel veel vrijheid toe. Hmmm, niet echt hoopvol. Maar wat wel. Die stomme buien die komen en gaan. Triggers vanuit het niets, en als eenmaal die tintelingen in mn wangen komen en ik aan niks anders meer kan denken dan gaat het fout. Was ik maar zo sterk om dan iets te doen buitenshuis maar dat doe ik dan ook niet.

Gelukszoeker, als jij vast voedsel mag en kan eten, dan doe jij toch via je eigen manier afvallen? Niet koolhydraaatarm of ander e methode? Zou jij eens op willen schrijven wat jij neemt op een dag? Niet van elke dag, maar dat ik eens een idee krijg wat te doen. Want mn hoofd maalt en ik krijg het niet op een rijtje om een fatsoenlijk eetschema te krijgen. Ik wil en zal van alles en er gebeurd niks. Naja, morgen maar weer fatsoenlijk en eens sterker zijn dan dat stemmetje in mijn hoofd.

Deeltje, als je maar hebt genoten van de taart. En bij wat je ook nog gaat eten, probeer er van te genieten. Anders is het dubbelop balen. En je kleinzoon kan ook maar 1x zn zwemdiploma halen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 17:46    

Reageer met quote
Pien wat lijken we veel op elkaar wat ons eetgedrag betreft!!
Ik vind me zo,n zwakkeling,waarom kan ik nu niet denken nu niet meer snaaien,maar ben constant met eten bezig Rollende ogen ik word er zo moe van!!
En dinsdag ga ik ook nog eens uit eten,met ex collega,s dat staat al zolang vast,maar denk er wel over na om een bus shakes van de kruitvat te gaan kopen en dat te nemen s,morgens en s,middags zo denk ik er nu over dan Lachen
Ik denk dat ik morgen een fruitdag ga doen Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 18:21    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Pien ik wil best wel hier onder wat lijstjes plaatsen. Wat ik op normale dagen eet.
Op dit moment eet vaak vast voedsel maar soms heb ik nog dagen dat ik te veel pijn heb en dan grijp ik terug naar blender eten.

Ontbijt: Gezonde smoothie van fruit, yoghurt en havermout. kom yogurt met havermout, brood 2 boterhammen met mager beleg of jam, pindakaas of extra pure pasta, zelf gebakken brood van banaan en maar net wat ik er door heen doe, maaltijd shake (atkins) met fruit, spelt eierkoek afhankelijk van de grote ook vaak een halve, crackers met beleg 1 of 2

Tussendoor: Sultana, havermout reep of andere reep die ik maar net tegen en wat mij aanspreekt.

Lunch: Wraps gevuld met wat ik in huis heb denk aan Kipfilet, meloen, sla, ham etc......., Brood 2/3 boterhammen met beleg, soep zelf gemaakt, salade, yoghurt met fruit en havermout, crackers met beleg 2 of 3, gezonde smoothie

Tussendoor deze schiet er vaak bij in maar als ik er erg in heb is het fruit, ijsje,

Avond eten is extreem divers maar in basis is het groente, vlees/vegetarich. Vaak 3 keer per week aardappelen en de rest rijst of pasta.

Toetje ik vind de optimel vanillie yogurt erg lekker maar ook die chocolade het hangt van de rest van de dag af of ik er nog iets door heen doe of niet.

Kwa drinken ben ik een zuivel junkie en dat drink ik dan ook 2 glazen er bij verder vooral water en thee heb hier geloof ik wel 20 thee smaakjes liggen. Soms ook suiker vrije limonade vind die van cool Bear erg lekker.

Dit is in basis mijn menu ik maak daaruit keuzes en dat wisselt wel behoorlijk. Ook experimenteer ik graag met nieuw dingen.

Ik heb een periode 3 maaltijden op maar weer vanaf gestapt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 19:00    

Reageer met quote
@Pien de taart was zeker lekker smullen en al het andere ook wel,maar heb er nu zo,n last van Schaam Schaam kan me zelf wel voor m,n kop slaan dat ik het weer zover heb laten komen,vandaag echt weer proberen de knop weer om te draaien want zoals ik nu denk en doe pfff dat is niet de bedoeling!!
@Gelukszoeker wat jij opschrijft wat je zoal eet zou je wel af moeten vallen toch?want dat ziet er niet verkeerd uit,of ga je net als ik dan soms de verkeerde dingen eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 3:56    

Reageer met quote
Deeltje ik ga net als jij de mist in dit is in basis mijn eetpatroon maar als ik last heb van mijn emoties verdwijnen er hele caken, chocolade repen etc........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 7:52    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Gelukszoeker, bedankt voor je schema. Net als Deeltje al zegt, als je je hieraan houdt moet je wel afvallen. Maar het zijn de onverantwoorde tussendoortjes. Dat is bij mij ook het geval. Eten gaat netjes. Maar ik heb na eten vaak drang om nog meer te nemen. en na zo'n eerste hap gaat er meer naar binnen.

Net als jij eet ik best wel gevarieerd, alleen bij koffie vind ik het vaak lastig om iets te nemen, en dan is het vaak een stukje koek. Ook theetijd is vaak hetzelfde. Maar dan hoef ik vaak al niets meer omdat ik eerder de middag al de fout in ben gegaan.

Deeltje, gewoon lekker eten dinsdag. Wat je ook neemt geniet ervan.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 14:38    

Reageer met quote
Dat ga ik zeker doen Pien dinsdag smullen
Vanmiddag een heel gesprek met m,n zoon gehad,ik zij hem dat ik al drie weken aankom Rollende ogen tja mam zij die dat is ook niet zo gek toch,je doet de hele week netjes je best ,maar minstens twee maal ga je de fout in,en dat moet ook kunnen alleen niet hoeveel jij dan eet,en gelijk heeft hij natuurlijk,ik krijg dan zoveel kcal binnen,echt niet normaal Schaam Schaam
Nu denk ik de hele tijd zal ik een week het ziekenhuis dieet gaan doen,dan val je zo 4 kilo af,maar dat heeft ook geen zin,want daarna kom ik gelijk weer aan,pfff
Ik moet gewoon wat het lekkers afblijven dan is het al goed,maar nu nog doen!!
Meiden de komende week heel veel succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 15:02    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat bij mij ook niet heel goed. Er moet echt weer een knop om.
In januari ging het heel makkelijk, maar nu lukt het niet. Ik heb ook veel andere dingen aan m'n hoofd en het helpt niet echt dat ik graag m'n emoties weg probeer te eten.
Vanaf morgen in elk geval weer meer gaan drinken..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 16:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 34 van 43