Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik juist een mega slechte dag Schaam Schaam Schaam Schaam Had chocolade ijsjes gekocht Rollende ogen Die zijn dus nu allemaal op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik had een rood hokje verwacht, maar dit is wel weer heel teleurstellend.

Deeltje, het lijkt me heel frustrerend. Maar als je volhoud komt het vast goed! Ik heb ooit eens iets gelezen over een dag meer of anders eten dat je lichaam dan weer meer gaat verbranden. Ik weet niet of het waar is maar valt te proberen. Ik zal eens kijken of ik het weer terug kan vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
@Gelukszoeker kan gebeuren nu de draad weer oppakken,want je kunt het dat weet je!!
@Mineola misschien hou jij ook wel vocht vast
Idee Of heb je iets bijzonders gegeten?
ik heb gisteren ik goede dag gehad,maar vandaag gaan we BBQ maar zal me netjes gedragen,
Succes meiden de komende week!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 12:37    

Reageer met quote
Ik ben niet gemaakt voor deze warmte Geschokt

Ben voel gewoon het vocht naar mijn enkels en polsen gaan zie ook dat ze dikker zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:13    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik denk inderdaad dat het vocht was ofzo want ik woog vanmorgen alweer een halve kilo lichter met kleren.
Gisteren een hele slechte dag gehad. Veel frustratie door de pijn en ook wel een beetje omdat ik zoveel aangekomen was, en op dat soort momenten blijf ik toch eten. Onder andere een hele doos merci opgegeten Schaam Schaam

Deeltje, lekker! Denk om de broodjes kruidenboter!

Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:17    

Reageer met quote
@Gelukszoeker ik hou ook vocht vast m,n onderbenen voelen stram en stijf aan,en dikke vingers,en de hele week blijft het warm we kunnen de lol dus nog op,als ik deze week weer niet af ban gevallen ga ik eens nadenken om koolhydraatarm te gaan proberen iemand daar ervaring mee?
ja@ mineola dat heb ik dus niet gedaan Schaam Schaam ik denk nog steeds als ik toch de fout inga dan ook metten maar goed Rollende ogen dus dat is iets waar ik ook nog aan moet werken,
Een hele doos merci daar draai ik m,n hand ook niet voor om ik heb gisteren na de BBQ ook nog chocolade gehad en niet weinig Schaam Schaam ,
maar goed het is weer een nieuwe week met nieuwe kansen,we gaan er weer tegenaan of ik nu zaterdag groen heb?we zullen het zien,maar fijn dat er bij jou alweer een pond vanaf is ondanks de merci!!
Succes meiden voor deze week!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 10:13    

Reageer met quote
Ik eet soms koolhydraat arm maar geen dieet ervaring.

Ik ga er niet van uit dat ik deze week afval als ik zie hoe hard ik op blaas vrees ik het ergste.
Heb ook alleen maar trek in chocolade ijsjes Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 18:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Potverdikkie deeltje Lachen
Dit is het artikel wat ik bedoelde misschien heb je er wat aan.
https://www.fitgirls.nl/is-refeed-en-hoe-zet/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 19:33    

Reageer met quote
Mineola dankjewel leuk om te lezen,ook al snap ik er niet zoveel van

Lachen
Maar ik heb wel eens vaker gehoord dat mensen af gaan vallen als ze meer gaan eten,maar denk niet dat het bij mij het geval is!!
Ik denk zelf dat m,n hele lichaam in de war is van al dat lijnen:roll:
Maar ik heb vandaag definitief een besluit genomen ik ga niet koolhydraat eten,geen gekke diëten meer doen,maar gewoon verder op de manier die ik nu doe,maar dan niet zo vaak tussen door snaaien natuurlijk Lachen
Ik heb gisteren zelfs nog even gedacht om het ziekenhuis dieet te gaan doen,dan kun je in een week wel 4 kilo afvallen,maar dat is dan meest vocht,en is ook van korte duur,Nee voor mij nu maar eens op de gezonde toer!!
En zolang ik nt als vorige week goed m,n best doe moet ik me niet zo druk maken als ik dan aan ben gekomen,het zal dan wel van de warmte komen Idee het zal dan ook vanzelf wel weer goed komen!!
En als ik snaai moet ik niet klagen dat is dan m,n eigen domme schuld ,zo zal ik het toch moeten gaan doen anders word het nooit wat met me Lachen
Zo nu maar eens lekker slapen,welterusten allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 22:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje, volgens mij komt het neer op 1 dag heel veel pasta,brood en rijst eten. Met zo'n 2000-2200 calorieën.
Voor mij werkt het ook zo dat ik 'meer' moet eten om af te vallen. Ik heb eerst een tijdje geprobeerd rond de 1200 calorieën en dan ging er met veel pijn en moeite heel langzaam wat vanaf, maar als ik rond de 1500 zit gaat het veel sneller (als ik me eraan hou dan Lachen )
Ik ga nu heel bewust ongezond eten, tosti Schaam Schaam
Ik vond dat ik het verdient had. Ik ga alleen wel over m'n calorieën heen Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 13:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 31 van 43