Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pien wat balen dat het zo moeizaam gaat moet je misschien ongesteld worden? Knuffel....... afvallen is ook niet gemakkelijk. Hoop dat je vandaag een betere dag heb gehad.

Deeltje super dat je toch door gaat hoop voor je dat de schade zaterdag mee valt.

Hier ook een slechte week Schaam Schaam Ben ook niet echt een goed voorbeeld te veel gesnoept en gesnaaid en dat zal zaterdag wel blijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zeg dames, wat lees ik nu toch?!
Slechte dagen gehad?
Een slechte dag (of 2, of meer) maakt nog geen slechte week.
Denk aan de zomer, die komt er echt aan, ook al lijkt het er nu nog niet op.
Hou je doel voor ogen en probeer snaaimomenten voor te blijven, door optijd iets gezonds te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik wil me ook bij jullie aansluiten. Ik heb wel alles gelezen, maar het is zoveel dat ik even niet weet wat ik moet reageren Schaam Schaam ik ga proberen vanaf nu dan direct mee te lezen. Ik hoop dat m'n telefoon me af en toe waarschuwt dat er een nieuw bericht is. Uitlachen

Ik ben 23 en ik ben van topsporter naar rolstoelgebruiker gegaan waardoor de kilo's eraan zijn gevlogen. Mogelijk zitten de extra kilo's de revalidatie in de weg dus er moet echt wat af. Eerder al pogingen gedaan om af te vallen maar steeds strand het. Op 1 januari​ dit jaar ben ik weer begonnen en is het een tijd heel goed gegaan. Tot m'n verstandskies eruit moest en sindsdien ben ik de wilskracht helemaal kwijt. Extra lastig vind ik dat ik wilskracht nodig heb voor de revalidatie én afvallen, dat maakt het voor mij erg zwaar. Ik ben ook nog op zoek naar iets waarmee ik mezelf kan belonen als ik een subdoelen heb gehaald zonder een van die twee doelen weer te benadelen. Dus als iemand ideeën heeft hoor ik het graag. Lach Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik heb vandaag echt de meest slechte dag gehad sinds januari. Denk dat ik de 3000 kcal aantik. Dit moet echt anders maar ik kom er niet uit. Ik ben de hele dag bezig met eten, het last me niet los. Ik moet me morgen weer zien te herpakken maar hoe? Ik durf me niet eens meer te wegen, heb een beste plus te pakken. Hier ben ik toch niet al die tijd voor bezig geweest? Morgen weer normaal en deze dagen snel vergeten. Nu eerst slapen.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 23:28    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Als ik goed is ben ik weer ingelogd pfff wat een gedoe zeg,
Mochten jullie niks meer van me horen,dan ligt het daar dus aan,heb tips van Ellen gehad maar niks hielp 😲
Kon er niet van slapen en nu lukt het wel,heel vreemd 😆

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 2:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga vandaag weer mij best doen en dan morgen de schade op nemen Cool

Welkom Mineola leuk dat je komt mee schrijven hoop dat je hier de steun vind die je zoekt. We weten allemaal hoe moeilijk is het om de draad weer op te pakken. Schrijf gezellig mee.
Heftig om van uit topsport in een rolstoel te belanden.
Heb je al een plan om af te vallen?

Pien aai dat klinkt helemaal niet goed. Probeer achter de oorzaak te komen hoe lastig dat ook zoeken is. Die kilo`s die er snel aan zijn gekomen zijn er ook weer snel af. Wees lief voor jezelf en herpak jezelf je kan het!!

Deeltje wat vervelend die inlog problemen. Hoe gaat het herpakken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 7:37    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemiddag. Mag ik mee doen? Ik ben niet heel zwaar, maar ik wil graag gezonder eten, meer water drinken, zodat ik meer energie krijg en wat strakker in mijn vel kom.
Ik eet telkens meer en telkens ongezonder.

Sporten jullie ook? Ik probeer wat pilates thuis te doen. Ik was altijd aan het hardlopen, maar door een blessure in mijn zij/rug kan dit momenteel niet.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 12:24    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Firegirl

Ik sport dan wel dan niet. Probeer thuis workouts te doen en buiten te fietsen en wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal ik ben er weer Lachen
Ik heb de buurvrouw om hulp gevraagd,wat het inloggen betreft,en zij had het zo opgelost Rollende ogen Ik deed bij mijn gebruikersnaam een spatie en dat moest niet,tja heel eenvoudig dus,maar je moet het wel weten haha,
Ik kon vanmorgen wel op m,n telefoon inloggen,er er werd gevraagd om mijn weeggegevens in te vullen,waarom snap ik ook niet,ik heb toen maar 82 kilo doorgegeven,maar moet morgen pas wegen,mocht het anders zijn morgen vraag ik Ellen wel even of ze het kan veranderen,heb een gedoe hé als je niet zoveel verstand hebt van computers Lachen
@ Mineola welkom,en succes met afvallen
@ Firegirl jij ook welkom en heel veel succes met afvallen,ik sport niet echt maar wandel een paar maal in de week een uurtje,
@ Gelukszoeker,ja tot nu toe gaat het weer goed,maar even afwachten of al zondigen van de laatste tijd veel schade heeft gebracht Rollende ogen we zullen het morgen zien,maar ben wel van plan zondag te beginnen met stap 2,
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 15:50    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor het welkom!

Doen jullie allemaal een specifiek dieet of laat je bepaalde producten 'gewoon' achterwege?
Ik weet dat bijv cola echt heel ongezond is, maar kan het zo lastig laten staan. En gisteravond een chipsje en een wijntje gehad. Ik denk wel dat je op zich best zulke dingen kunt eten en drinken, maar met mate. Wat vinden jullie daarvan?

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 18:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 4 van 43