Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
0.4 eraf, niet slecht ondanks alle buiten etentjes afgelopen week.

pien, ik ga naar mn man in tunesie.. ik neem nooit vakantie als ik thuis zou willen blijven, heb toch al eigenlijk veel te vaak vakantie. Dat heeft t ook, als je mijn slaapgedrag ziet daar schrik je van. Dat komt nieteens boven de 4 uur uit.. de eerste vrije dag na de nachtdienst slaap ik 7 uurtjes ongeveer, waarvan ik dr 1 tot 1.5u wakker van ben... en na de eerste vrije nacht slaap ik nabij de 6 uurtjes met ook zeker n uur wakker te zijn. veel te weinig dus. ja t eten tijdens de nachtdiensten gaat prima gelukkig.

Met ongesteld zijn gaat t bij de meeste fout helaas.. dan kun j alles pakken wat j ook maar vind. Vocht vasthouden kun j beperken door nog meer water te drinken als normaal heb ik gehoord.. Probeer t maar eens, ga k ook doen zodra t weer tijd is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is als je de hele week goed je best hebt gedaan,en dan toch 1.2 kilo bent aangekomen Verward
Ik weet echt nu even niet meer wat ik er mee aanmoet,moet ik nog minder gaan eten?
Gisteravond een feestje gehad niks gehad,als ik dat wel had gedaan was ik nog meer aangekomen?
Ik heb er zo,n spijt van dat ik met cambridge m,n kilo,s ben kwijt geraakt,en niet met gewoon gezond eten,want het klopt wel,als je weer gaat eten komen de kilo,s er zo weer aan,bij mij dan in ieder geval?
Ik zal toch op deze manier verder moeten,want ik zit onder de 1500 kcal en dat is toch goed?
Ik blijf wel m,n weeggegevens doorgeven,maar ben er even klaar mee sorry,
Iedereen heel veel succes gewenst!!
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 5:19    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Deeltje snappen doe ik het ook niet. Misschien een afspraak maken met je CB consulente dat die kan mee kijken met je lijstjes misschien is de verhouding koolhydraten eitwitten wel niet goed? Of sluipt er toch onbewust te veel zout je eten in? Ik weet het niet roep maar wat.

@Pien balen hopelijk lukt het je om de draad na deze ongesteldheid weer op te pakken.

@Amanda netjes

Ik loop het wegen nog even uit te stellen Schaam Schaam Zo mijn best gedaan en toch bang voor die teleurstelling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 6:30    

Reageer met quote
Groen Stuiteren Stuiteren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 7:18    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
deeltje,
ik snap je teleurstelling... helaas 2 x achter elkaar.. maar ook heb ik je gezegd dat je bij zult komen na t stoppen van cambridge.. je hebt maanden op 500 kcal geleefd, dan is t echt niet gek dat je erna bijkomt. al vind ik t wel redelijk hoge plusjes. dat had ik nog niet verwacht. Dat is ook de reden dat ik de 800 versie gedaan heb en altijd rond de 1000 a 1200 binnen kreeg.. ik kom nu niet bij, en val zelfs af. ik heb t toen niet strikt gevolgd en ben niet echt afgevallen ermee maargoed dat kwam ook met vele vakanties etc.
je moet ook niet minder gaan eten, kijk of je wat in plaats van kan nemen... bv aardappelen een keer zoete aardappel.. of ipv jus een ander sausje erover wat je misschien lekker vind .. t zal m in de kleine dingetjes zitten.
Laat je niet gek maken..en ga lekker door hoe t gaat.. je zult zien dat je over n paar weken ook weer gaat dalen.. t lichaam is t even niet gewend dat je ineens verdriedubbelt qua kcal op n dag.

gelukszoeker,
wouwie mooii resultaat, niet uitstellen, goed gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 9:02    

Reageer met quote
Lieve meiden proficiat met jullie groene vakjes ben trots op jullie Yes! (nederlands=
@ Amanda je hebt gelijk ik wist dat ik weer aan zou komen,maar dit is wel balen hoor terwijl ik goed m,n best heb gedaan,maar ik geef niet op hoor,hoop dat ik straks langzamer hand wel weer af ga vallen!!
@Gelukszoeker ik ga niet meer naar de consulente,als ik aan blijf komen misschien dat ik dan naar een diëtiste ga,want ik krijg van alles genoeg binnen,en twee maal daags met een tussendoortje een stuk fruit of kwark,misschien dat m,n lichaam straks aan het eten is gewend dat ik dan wel weer afval?laten we het hopen
Rollende ogen ,maar super dat jij wel af bent gevallen meid ben zo blij voor je!!
@Mineola geweldig 4 min gestaan yes positief blijven denken meid dan komt alles wel goed,ben zo blij voor je Kussen
@Dionbi wat ga je lekker de laatste weken top ga zo door!!
@Pien uitstel? wie weet valt het reuze mee,je gevoel kan heel anders zijn dat zie je wel aan mij,zo goed m,n best gedaan en dan aankomen het kan allemaal,maar snap je gevoel wel hoor,we gaan voor groen volgende week oké,we houden de moet erin Erg blij
O ja voor ik het vergeet @ Amanda alvast een hele fijne vakantie gewenst,geniet er lekker van je hebt het verdiend meid!!
Allemaal een super fijn weekend gewenst!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 11:24    

Reageer met quote
Deeltje dit klinkt misschien heel raar maar misschien het proberen waard. Ik val makkelijker af als ik regelmatig wortels eet gekookt of gewoon zo. Vraag mij niet waarom maar bij helpt het om het afvallen weer in gang te trekken. Weet niet of je ze lust maar misschien kan je ze tussendoor eens op eten gewoon als snack?

CB500 is ook pittig maar kan mij herinneren dat jij altijd een smokkel dag had dus je zou zeggen dat je lichaam het toch gewent is?

Geef niet op Deeltje je ben super goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 11:29    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Dankjewel Gelukszoeker,maar je raad nooit wat ik nu knabbel Lachen wortels haha,ik eet ze ook regelmatig maar als ik teveel eet krijg op maagpijn!!
Ik snap ook niet waarom ik nu aankom? toen ik snaaide kwam ik soms minder aan Rollende ogen
Maar ik geef niet op want ik ben ook goed bezig,ooit zal ik weer af gaan vallen Lachen
Maar toen ik vanmorgen op de schaal stond was ik zo verdrietig,en m,n gedachten gingen meteen weer uit naar rare diëten,maar ik denk nu al weer anders hoor,want ik weet dat het de oplossing niet is!!
heb je wel gezien wat jij af bent gevallen ben ik aangekomen, Lachen
maar ben super blij voor je Yes! (nederlands=
Groetjes Deeltje,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 11:37    

Reageer met quote
Ik denk dat je weg kwam met het snaaien omdat je die dagen er op maar 500 calorieën binnen kreeg en je daar mee compenseerde.
Geef niet op Deeltje je lichaam went er vanzelf aan en dan val je zeker weten af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 17:41    

Reageer met quote
Dankjewel Gelukszoeker,ik geef ook zeker niet op!!
Vandaag weer een goede dag gehad Erg blij Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 19:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 30 van 43