Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heeeeeeeeeeeeerlijk !!
Echt voor herhaling vatbaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 15:53    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ziet er goed uit Amanda smullen

Crackers om te sabbelen?? Nog nooit mee gedaan Lachen
Dan ben je toch wel even zoet zeker op die manier?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen dagen erg druk. Maar ik ben er weer 😇

Deeltje, succes!

Amanda, nog gefeliciteerd! Fijne dag gehad lees ik Lach

Caro, rustig aan! Forum zal niet het meest belangrijke zijn. Dus dat kan gebeuren.

Gelukszoeker, goed bezig! Ik hoop voor je dat de zwelling ook snel afneemt! Door de blender klinkt toch minder lekker 😬

Afgelopen weekend het NK G-handbal gehad, was een groot succes. Maar het ene evenement is nog niet afgelopen of de volgende staat weer voor de deur. Dus ik ben nog niet uitgeregeld... M'n lichaam wil nog niet heel erg. Maar met afvallen gaat het wel lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 9:43    

Reageer met quote
Mineola pas je op dat je niet te veel van je lichaam vraagt?

Hier weer aan het werk gegaan en stapje voor stapje gaat het beter kwa eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 17:53    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, daar zou ik op moeten letten ja.. maar dat is niet zo mijn talent Schaam Schaam
Vandaag wel 4 minuten gestaan! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 21:05    

Reageer met quote
Mineola wat goed Applaus Applaus Trots op jou!

Hier gaat het kwa eten ook goed Erg blij

En hoe gaat het met de andere?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 6:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net heerlijk gewokt. Nou ja eigenlijk gegrild want ik hou niet heel erg van wokken zelf. Heel lekker, maar natuurlijk wel super ongezond. Het stomme is dat ik dan de hele dag al iets heb van "het maakt niet uit want vanavond gaat het toch mis" terwijl ik heel goed weet dat dat natuurlijk onzin is.

Hopelijk kan ik het morgen weer goed oppakken en dan zaterdag weer uit eten. Een groen vakje lijkt me erg lastig deze week...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 21:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo gaat dat elke keer wat langer worden Mineola, al lijken t babystapjes, maar uiteindelijk zal t een hele vooruitgang worden Lach

Hier gaat t qua eten ook goed..ondanks de nachtdiensten die ik heb.. vroeger at ik mn avondmaaltijd nog eens op t werk....nu neem ik lekker fruit kwark rijstewafels of een beschuitje mee..stukken gezonder allemaal.
Mn slaapritme is wel echt helemaal verstoord maarja, nog een aantal maanden en dan zullen de nachtdiensten (helaas) stoppen.

Morgen weer weegdag, hopelijk weer n groen hokje Lach Er mag nog wel iets af voor ik volgende week zaterdag anderhalve week vakantie heb. Er zaten wat mindere dagen bij, dagje weg..2 x kermis..verjaardag.. maar verder ben ik wel tevreden, heb me niet heel erg misdragen die dagen, al was t niet t gezondste maar toch Lach

fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 22:00    

Reageer met quote
Hier ook morgen weegdag Erg blij Heb wel een goeie week gehad al zeg ik het zelf ben erg benieuwd morgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Heb toch een minder goede week achter de rug. Het ging zondag echt helemaal fout, en dan nog eens een week tegen een ongesteldheid aanhangen. Dus veel eet/snaaidrang, vocht vasthouden en een humeur van heb ik jou daar. Vanochtend gelukkig de verlossing, dus morgen ga ik niet wegen. Het is niet realistisch en ik ga er niet vrolijk van worden. Lege vakjes vind ik zelf minder dus het zal deze week een nul zijn hier.

Mineola, je boekt vooruitgang. Dat is positief om te lezen! Naja, een rood vakje heb je liever niet maar het kan best nog wel eens meevallen. Als je je verder netjes hebt gedragen zal het niet een grote schade zijn. En anders is het vocht en ben je dat volgende keer weer kwijt.

Gelukszoeker, ook bij jou gaat het goed. En de napijn is ook verdwenen? Merk je nu ook dat het kauwen weer wat lukt of nog steeds gepureerd eten?

Amanda, leuk vooruitzicht om vakantie te hebben. Blijf je thuis of ga je even weg?
Een verstoord slaapritme kan ook van invloed zijn op je gewicht. Maar ook tijdens je nachtdiensten doe je het goed.

Succes allen voor het weegmoment en een goed en zonnig weekend toegewenst.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 16:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 29 van 43